Notities.

17-03-2010 17:34 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou was ik van laatst bij mijn vriendin in het nieuwe huis. Toen moest ik wat hebben maar de vrouw des huizes was niet aanwezig. Dus moest ik het van haar zelf maar opzoeken. Nou wat enige laden en kastjes hebben los getrokken viel me oog op een boekje wat me wel aansprak, de aandacht trok. Soort notitie boek was het. Even gekeken of er niks in stond geschreven, wat niet geval was. Maar nou bladerde ik hem door en zat die grappige dingen en plaatjes is te bekijken en te lezen tot dat ik op de achterste pagina kwam.

Hier stond een hele lijst namen vermeld met de Mannen waarmee ze een avondje had door gebracht, en wat ze ermee gedaan had genoteerd. Allemaal netjes genummerd van 1 t/m zoveel. En een envelop. Nou ik toch bezig was had ik die ook maar los getrokken. En zitten daar 2 foto's 1 van een gozert die in zijn blote kont en de rest staat. (ja t hoort eigenlijk niet, ik weet het).

Nou vroeg ik me af of dat normaal was/is? Ik neem aan dat je toch niet iedereen voor de fun waar je wat mee gehad en gedaan hebt gaat zitten opschrijven met noem ik het maar naakt foto's? Als voorbij is flikker je die dingen toch gewoon weg?

Heb het nog maar niet aan haar zelf gevraagd. Zal dan wel het commentaar krijgen of ik haar spullen zit door te neuzen of te controleren op dat soort ongein. Graag jullie reactie.

Groetjes
En terecht als je commentaar krijgt. Je hebt niks te zoeken in notitieboekjes van je vriendin.
The time is now
Of dit normaal is? Nee, ik vind het niet normaal dat je in anders mans/vrouws spullen neust.
Tja, dat moet iedereen zelf weten, toch? Een lijstje maken.

Het risico is dat als je naaktfoto's van je vriend of ex hebt, een ander ze kan vinden. Dat blijkt wel weer!
Je was op bezoek bij je vriendin terwijl ze niet thuis was en toen ben je in haar spullen gaan snuffelen?

Raar verhaal...
quote:ZaraZara100 schreef op 17 maart 2010 @ 17:41:

Tja, dat moet iedereen zelf weten, toch?

Het risico is dat als je naaktfoto's van je vriend of ex hebt, een ander ze kan vinden. Dat blijkt wel weer!Nou, das een lekkere omgekeerde wereld! Dan kun je dus ook geen dagboek bijhouden?
The time is now
Eh, waarom snuffel jij in haar spullen. En ja, waarom zou dat niet normaal zijn. Wat je in dagboek schrijft moet je zelf weten.
.
Hou toch op
Oh...stonden er geen score punten achter die mannen namen dan?

Heb ik wel hoor, in mijn mannen notitie boekje...

Hou alles keurig bij...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad, raar verhaal. Je was in het nieuwe huis van je vriendin, is zij dezelfde als de vrouw des huizes? En als dit dezelfde persoon zijn, de vrouw des huizes was niet thuis, dus als dit je vriendin is, hoe kan zij dan gezegd hebben dat je het maar moest gaan zoeken? Of heb je haar door over gebeld?

Verder schrijf je dat er niks in dat boekje geschreven stond, waarom blader je zoiets dan toch door?

En wat wil je tegen haar zeggen? Dat JIJ het belachelijk vindt dat ze dit bewaard heeft? En wat dan? Zij vindt het kennelijk niet belachelijk. Of wil je je laten gelden en moet ze dit boekje weggooien of zo?

Als ik jou was, zou ik hier mijn kop over dichthouden. Anders, ik ga ervan uit dat je vriendin niet een of andere idioot is, zit er de kans in dat ze je een schop onder je kont geeft en de deur uitbonjourt. Zou ik doen, in ieder geval.

Maar van je verhaal snap ik niet veel en roept veel vragen op.
Ieder meisje heeft een lijstje.

En dat mag je misschien, als goede vriendin, een keer van haar horen bij een glas wijn. Maar niet zomaar spieken...

En die foto herinnert haar misschien aan een leuke avond, da's toch prima?
anoniem_51602 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 17:53
Reden: typo de flypo
% gewijzigd
quote:Banba schreef op 17 maart 2010 @ 17:43:

[...]

Nou, das een lekkere omgekeerde wereld! Dan kun je dus ook geen dagboek bijhouden?Nee, het zou zo moeten zijn dat foto's en dagboeken en andere dingen natuurlijk echt privé blijven. Je bent alleen niet altijd opgewassen tegen nieuwsgierige aagjes! Da's heel erg jammer...
Schei toch uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik bewaar een heleboel: foto's, brieven, kaartjes..en ik vind dat heel normaal. Wat ik niet normaal vind is dat jij in haar spullen snuffelt.. Hoe zou jij dat vinden?
Ik denk dat de vriendin van TO nog bij haar ouders woont en dat de notities van haar moeder a.k.a. de vrouw des huizes zijn.
quote:eNlux schreef op 17 maart 2010 @ 17:34:

Nou was ik van laatst bij me vriendin in het nieuwe huis. Toen moest ik wat hebben maar de vrouw des huizes was niet aanwezig. Dus moest ik het van haar zelf maar opzoeken. Nou wat enige laden en kastjes hebben los getrokken viel me oog op een boekje wat me wel aansprak, de aandacht trok. Soort notitie boek was het.

Ik laat dat soort dingen dicht. Ik kijk er niet in. Respect voor privacy heet dat.

quote:Even gekeken of er niks in stond geschreven, wat niet geval was. Maar nou bladerde ik hem door en zat die grappige dingen en plaatjes is te bekijken en te lezen tot dat ik op de achterste pagina kwam.

Hier stond een hele lijst namen vermeld met de Mannen waarmee ze een avondje had door gebracht, en wat ze ermee gedaan had genoteerd. Allemaal netjes genummerd van 1 t/m zoveel. En een envelop. Nou ik toch bezig was had ik die ook maar los getrokken. En zitten daar 2 foto's 1 van een gozert die in zijn blote kont en de rest staat. (ja t hoort eigenlijk niet, ik weet het).

Nou vroeg ik me af of dat normaal was/is? Ik neem aan dat je toch niet iedereen voor de fun waar je wat mee gehad en gedaan hebt gaat zitten opschrijven met noem ik het maar naakt foto's? Als voorbij is flikker je die dingen toch gewoon weg?

Dat bepaal jij niet voor haar. Zij zelf bepaalt (en heeft m.i. het volste recht) of ze de namen van de mannen opschrijft en daar ook een foto bijplakt, of dat ze de namen alleen in haar hoofd heeft, of gewoon helemaal vergeet. Alleen zij, en niemand anders dan zij, bepaalt dat.

quote:Heb het nog maar niet aan haar zelf gevraagd. Zal dan wel het commentaar krijgen of ik haar spullen zit door te neuzen of te controleren op dat soort ongein. Graag jullie reactie.Nogal voor de hand liggend! Ik zou haar gelijk geven, als ze direct heel boos wordt.
World of Warcraft: Legion
Mja ik snap de felle reacties wel hier, en hij had ook niet moeten kijken! Maar als ik het om zou keren, en ik zo'n boekje/ lijstje bij mijn vriend thuis zou aantreffen, zou ik toch ook not amused zijn eigenlijk....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik heb wel het volgende:

Ik kwam op iemand anders zijn kantoor om post te brengen en om ander post op te halen. Daar zat een vrouw te werken. Op de grond, bij haar stoel, zag ik hele grote flappen, op de grond uitgestald, met in koeienletters opgeschreven notities. Ik keek erop, en zij zei enigszins boos: "Vind jij het normaal dat jij die dingen leest?" Ik was overdonderd en ik zei - om escalatie te voorkomen: "Nee." Maar ik vraag me af: Waarom liggen die dingen dan open en bloot op de grond. Als die flappen dubbelgevouwen zijn, blijf ik ervan af en lees ik ze niet.
World of Warcraft: Legion
@ Iris

Waarom niet? Het heeft toch niks met jou te maken?

Kun je hem/haar als mens dan niet meer waarderen, omdat ze dat ooit eens hebben bijgehouden?

Zou me er niet druk om maken. Wel om gesnuffel in andermans spullen en slecht taalgebruik.
quote:Summerdance schreef op 17 maart 2010 @ 17:50:

Oh...stonden er geen score punten achter die mannen namen dan?

Heb ik wel hoor, in mijn mannen notitie boekje...

Hou alles keurig bij...

Heb jij alleen maar een notitieboekje?

Sneu mens

Ik heb een boekenkast vol met mappen en categorieën.

inclusief foto's en filmpjes.

Inkijken op eigen risico
Wat is het probleem?

Heeft ze je verteld dat je de eerste bent voor haar? Zo, niet.. dan heeft ze eerst andere mannen gehad en van sommigen ook gehouden. En ben jij gewoon heel erg fout door in haar notitieboekje te kijken!
Jemig, je blijft toch gewoon uit andersmans spullen. Een notitieblok daar heb je niks in te zoeken. Je gaat toch ook niet in een ander zijn spaarboekje kijken?
@pomodori

Ik begrijp wat je zegt hoor, rationeel gezien. Helemaal gelijk. Staat los van mij, is voor mijn tijd etc. Maar gevoelsmatig zou ik het niet leuk vinden... Als een soort van herinneringenijst en zeker met naakt foto's erbij.

Denk overigens niet dat ik er een scene van zou maken hoor want ik had dan dus gewoon niet moeten kijken. Punt. Mijn fout. Maar ik snap wel dat hij het niet leuk vindt.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
@iris, waar ben je not amused over? Over het feit dat iemand een verleden heeft? Over het feit dat het zwart op wit staat? Of over het feit dat je het niet kon laten om in iemands spullen te snuffelen? Snap dat het confronterend is, maar not amused vind ik overtrokken.

Persoonlijk zou ik minder amused zijn van het feit dat iemand in mijn persoonlijke eigendommen heeft lopen neuzen, maar dat ben ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven