Gezondheid alle pijlers

auw.. verstandskies laten trekken

15-03-2010 18:07 31 berichten
Hallo allemaal,

paar uurtjes geleden mijn verstandskiezen laten trekken.. de onder en bovenkant aan de rechterkant. ik moest het 1e uur mijn kiezen op elkaar houden voor de bloedstolling en moet de komende 6 uur vloeibaar eten.

Zijn hier ervaringsdeskundigen? ik heb op internet gelezen dat je geen melkproducten mag drinken?? wat zou hiervan de reden zijn?

Hebben jullie nog tips voor het eten? En hoe lang hadden jullie nog napijn?

Ik vind het echt vreselijk :(

Alvast bedankt!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heb ook verstandkies er uit laten snijden maar kreeg de tip om te spoelen met perioaid te koop bij drogist of apotheek helpt echt! sterkte
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring als roque. Ik heb precies een week geleden rechtsonder een verstandskies laten wegsnijden en nog steeds een zeurende pijn. Bij mij bleef de verstandskies achter mijn kaak "steken" en kwam daardoor maar gedeeltelijk door, de tandarts moest dus ook een stukje van mijn kaak afslijpen. Ik heb ook Ibuprofen 600 gekregen, vandaag is de eerste dag dat ik geen pijnstillers meer heb genomen. Ik heb er trouwens ook zo'n charmante blauwe (inmiddels gele) plek van de tandarts bij gekregen.
Nou, vandaag kies nummer twee eruit. Morgen vrees ik met grote vreze: moet morgen weer weerken en ben momenteel gewoon misselijk en draaierig van pijn en van de verdoving . Gelukkig was dit de laatste. Overigens zag gat één er goed uit. Kennelijk is het logisch na een week nog steeds een zeurderig gevoel te hebben...
De kies was er trouwens wel binnen een minuut uit. Maar kennelijk maakt dat niets uit.
Sterkte met de pijn allemaal!

Over een paar weken worden er bij mij op dezelfde dag 2 verstandskiezen onder en 4 gewone kiezen getrokken (verstandskiezen moeten eruit omdat ze op hun kant liggen en andere kiezen worden getrokken vanwege een beugel).

Als ik die verhalen van jullie lees houd ik mijn hart vast! Brrr...

Maar dan ben ik er wel gelijk van af!
Het is hier al meer gezegd. Ibuprofen / Brufen 600 mg bruis. Alvast kopen vóórdat je wordt behandeld, anders sta je met een verdoving in je mond bij de apotheek te mummelen.

Heerlijk spul.

Alvast succes gewenst, Barbabientje2 !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven