Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan is Elena toch wel een stuk zwaarder dan jullie kindjes, als ze vorige maand al 12 kg woog. Ik weeg haar trouwens altijd zelf bij een gebrek aan cb bezoeken . Dat gewicht klopt volgens mij ook wel. Er zit dezelfde stijgende lijn in. Ze komt ongeveer een pond per maand aan. Ik heb haar aantal flessen nu wel verminderd van 3 naar 2 per dag. Haar eetlust is trouwens weer teruggekeerd dus ik denk dat ze zich wel een stuk beter voelt. Zelf heb ik nog nergens last van dus ik hoop dat ik (en man) ontsnappen aan het ziek worden. Morgen is hier een vrije dag (St Patricksday) dus dat is wel lekker. Met mooi weer kunnen we de eendjes gaan voeren .

Lucia, geef je een keer een beschrijving over waar we dat restaurant over 2,5 weken precies kunnen vinden (misschien het handigste op Hyves)? Bedankt.
hier ook een huilende uk bij het wegbrengen vanochtend. Gelukkig is papa de brenger, ik mag altijd het vrolijke mannetje halen.

Uk en Yuna schelen dan niet veel in gewicht. Elena is volgens mij ook lang of niet? Ik ben ook begonnen met uk zijn fles af te bouwen. De middag fles is nu vervangen door een tuitbekertje melk. De ochtend fles ook, mits hij niet te vroeg wakker is. Als hij erg vroeg is drinkt hij in zijn bedje een fles en tukt nog wat uurtjes verder. De avondfles vindt hij echt nog heerlijk, dus die laat ik er nog even in. Al denk ik dat hij het qua caloriën echt

niet meer nodig heeft, hij eet echt meer dan voldoende. 4 sneden brood, stuk fruit ( of 2), een liga oid en een grote portie avondeten en pudding.

brr, om kippenvel te krijgen, dat laatste nieuws over Milly. Lijkt er niet op dat ze nog in leven is. Gadver, je moet er toch niet aan denken dat er zoiets met je kind gebeurd.
Hi!

Ja, zal ik doen, even vertellen waar we dan heen gaan. Inderdaad beter op hyves, anders komen eventuele meelezers misschien anoniem spieken, haha

Chica is weer ziek, buikgriep (virtueel aangestoken?), en ze hoest nog als een zeehond.. Nu al 4 weken ofzo en ik heb er gisteren een 'pufje' voor gekregen, omdat ze zoveel slijm in haar longen heeft wat ze niet kwijt kan.

Ik ben ook heel erg verkouden geworden en heb enorme koppijn..

Afschuwelijk he van die Milly, waarschijnlijk vermoord door de (politie)buurman van 2 huizen verder... Hebben jullie ook dat dit soort berichten nog harder binnenkomen sinds je kinderen hebt?
Ladies, mijn suggestie staat op hyves!
Ik ga zo eens kijken Lucia!

Arme Chica, het blijft haar ook niet bespaard he? Heeft ze nog wel minder last van haar oren?

Hopelijk zijn alle kinderen 3 april gewoon gezond

Vraagje: ik heb een fietszitje gekocht, maar het lijkt niet te passen op mijn fiets. Als het zitje hoog aan de stuurpen zit, kan het windscherm niet voor het stuur (zit er dan achter, bij het zitje). Zit het zitje laag aan de stuurpen, dan kan ik er niet meer tussen. En mijn zadel staat op de laagste stand, en toch kan ik alleen met de punt van mijn tenen (niet eens met de bal van mijn voet) bij de grond komen. Hoe zit dat bij jullie? Of zijn hier slimme oplossingen voor? Ik heb vandaag wel geoefend met een leeg zitje met op- en afstappen, dus nu enorm veel last van mijn bekken omdat ik steeds een eindje naar de grond moet 'vallen' met mijn voet, die klappen zijn niet fijn. Maar het lijkt toch ook niet echt te passen...

Als ik oppervlakkig geïnteresseerd blijf kan ik dat soort berichten als van Milly prima hebben. Maar als ik er te veel over na ga denken, hoe het moet voelen voor haar ouders, nee... dan komt het te hard binnen. Dus ik hou het oppervlakkig, knik dat ik het ook heel erg vind, en sluit me er verder een beetje voor af.
Ik ga zo ook even kijken Lucia, ik had net toevallig twee nieuwe foto´s geplaatst.

Doe hetzelfde als jij Wen, ik probeer me er voor af te sluiten. Maar ik heb inderdaad ook dat ik dingen nu veel anders en soms sterker ervaar dan voor mijn zwangerschap.

Ben toevallig zondag ook voor het eerst wezen fietsen en vond het ook maar lastig. Dacht gelijk, mocht ik ooit weer zwanger zijn, dan zit fietsen er niet in met een dikke buik. Ik heb nog wel een soort van moeder fiets maar vond het nog krap allemaal. Ik heb geen tips/oplossing voor je, sorry.

Golfjel hier is het bijna altijd net anders om... maar vorige week mocht vriend haar eens brengen en dat vond ie niet zo leuk. Ik vandaag halen, erg leuk zo'n blij gezichtje. Gelukkig huilt ze niet altijd bij wegbrengen. Uk vast ook niet toch?

Lucia; vervelend hoor. De meisjes blijven kwakkelen. Maarrrr gelukkig komt de lente eraan! Gaat het herstel wel zo als het moet zijn na zo'n ingreep?

Kitty; genoten van je vrije dag? Elena is dan misschien wel zwaarder maar ze is volgens mij ook een stuk langer. Zag net de foto's op hyves en ze lijkt echt al een grote meid hoor. Ik ben morgen lekker vrij, hier schijnt het weer een mooie dag te worden (vandaag de eerste mooie lente dag!). Ik ga lekker fietsen en eendjes voeren ;).
Ik zag trouwens vandaag op het CB (goedgekeurd overigens, 78 cm en 9580 gram, lichter dan ik verwachtte) een baby die ook Yuna heet, Chili!

Hmm, ik wil ook fietsen morgen maar 't gaat niet
he meiden!! huh ik zie dat mijn avatar verdwenen is?!?! niet zo'n gezellig plaatje nu hmmm.

hier alles goed, heb zin in 3 april! ook een beetje omdat ik nu een aantal hele goede vriendinnen heb overgehouden van de april 2006 mama's. zo leuk! ehm niet dat jullie nu verplicht zijn een innige vriendschap met mij te sluiten

bij mij is het zeker het geval dat zo'n milly zaak keihard aankomt nu ik zelf moeder ben. gisteravond zit ik te grienen omdat ik me maar een fractie kan inleven in de emotie van deze ouders en dan is het gebeurd. wat een drama. had laatst op mijn werk ook iets heftigs, toen moest ik ook mijn tranen even wegslikken. verder kan ik geen nare films of boeken meer verdragen, maar moet alles happy de peppy. wat een treurig figuur ben ik eigenlijk
oh avatar is blijkbaar toch aanwezig...
Lucia, Chica dus ook buikgriep. Daar ben je weer even zoet mee. Sterkte. Bedankt voor de link op Hyves. Ik heb even snel gekeken en het ziet er heel leuk uit. Ik kijk dadelijk nog even beter.

Dat verhaal van Milly heb ik ook oppervlakkig gevolgt. Vaak lees ik alleen nog maar de koppen van krantenartikelen. Dus ja, ik ben erachter gekomen dat sommige dingen inderdaad harder aankomen als je kinderen hebt. Ik dacht vantevoren dat het een beetje overdreven was.

Chili, ik heb ook even snel even je foto's op Hyves bekeken. Leuk zeg. Elena is inderdaad groter dan gemiddeld maar als ik naar die foto's van Yuna kijk is ze ook zeker een stuk dikker, dus dat verklaard het verschil in gewicht wel.

Hahaha Sam, innige vriendschap, je stelt wel zware eisen .

Wen, sorry, geen advies betreffende een fietsstoeltje aangezien ik zelf hier niet fiets.

Golfje, ik heb m'n man vanmorgen ook gevraagd om Elena naar het KDV te brengen. Ik had even geen zin in weer een drama. Dat hebben we gisteren namelijk al genoeg gehad...... We zijn er namelijk achter gekomen dat Elena ,14,5 maand oud, in de peuterpubertijd terecht is gekomen! We hebben er zelfs een dokter voor ingeschakeld om tot die conclusie te moeten komen!

Gisterenmorgen was ze al om 4 uur wakker en weigerde ze om weer te slapen. Toen ik uiteindelijk dan maar toegaf en met haar opstond was het nog niet goed. Huilen, krijsen, zichzelf tegen de grond gooien, haar willen oppakken wat tot nog meer gekrijs leidde. Ik herkende m'n dochter niet meer en dacht serieus dat ze ernstige pijn had. Op andere momenten leek er echter niets aan de hand en was ze weer lief en vrolijk als normaal. Toen dat zo enkele uren bleef duren wilden m'n man en ik toch de mogelijkheid uitgesloten hebben dat ze pijn had dus hebben we een dokter gebeld. Het was een feestdag dus de dokter kwam thuis en na haar 2 minuten onderzocht te hebben kwam hij tot de conclusie dat er niets met haar aan de hand was. Wij waren weer 70 euro armer . Tja, en nu wacht ons dus een nieuwe uitdaging. Want ik heb begrepen dat het niet iets is wat binnen een paar dagen weer over is . Wij zijn echter nog steeds niet van de schok bekomen hoe snel onze anders zo lieve, vrolijke dochter in een eerste klas drama queen kan veranderen!

Ik hoop dus, dat niet alleen alle kindjes op 3 april gezond zijn, ik hoop ook dat ze zich goed gedragen (Elena in ieder geval!).
O jee, Kitty, nou sterkte ermee! Wie weet is ze er dan ook eerder vanaf..

Chica is alweer een beetje beter. Gister niet meer overgegeven en maar 2 poepluiers.

Wen, wat heb je voor zitje? Ik heb een Bobike zitje en die zit ongeveer in het midden van de stuurpen. Het windschermpje past er precies op, achter de kabels langs, maar voor het stuur. Ik heb trouwens een doodnormale fiets, niks bijzonders ofzo. Mijn zadel staat niet heel laag, ben vrij lang en kan dus prima bij de grond. Ik pas er ook wel gewoon tussen (en dat terwijl jij echt een stuk slanker bent!). T is niet enorm ruim, maar kan prima. Maak es een foto, misschien kunnen we zien wat er mis is!
Sam, 't wordt gewoon hartstikke gezellig

En Kittycat, ik moest stiekem wel een beetje lachen dat de dokter de peuterpuberteit heeft vastgesteld al kan ik me ook wel voorstellen dat je in eerste instantie schrok van hoe ze deed.

En als Elena zich niet als een engeltje gedraagt op 3 april is er nog niets aan de hand, want er zijn er vast meer die met haar mee gaan doen

Fijn Lucia, dat het beter gaat!

Ik heb ook een Bobike zitje, iets boven het midden van de stuurpen. Hmm, heb ik dan zo'n gekke fiets? Hij lijkt ook doodnormaal te zijn... kan dat bevestigingsblok misschien ook nog andersom, dat we hem verkeerd hebben zitten? Ik baal er echt van, misschien morgenmiddag even langs de fietsenmaker of zo. (wat dan weer niet met Bloem samen kan, want ze kan natuurlijk niet op de fiets, haha)

Oh, foto. Ga ik maken, nu!

Ik doe het gewoon even hier, misschien ook nog meelezers met tips.
Hmmm ziet er wel normaal uit Wen. Bij mij zit het zitje ook hoog maar het scherm zit dan voor het stuur dus niet aan de kant van het zitje. Ik moet dan ook mijn zadel laag zetten zodat ik met een been over het zadel heen op kan stappen, ik pas er anders ook niet tussen. Dus volgens mij is het wel normaal maar ik vind het ook zeker niet ideaal en heel erg wennen! Hoop dat het nog went. Vandaag wel lekker gefietst maar zoveel mogelijk stoplichten gemeden ;).

Sam; heb ook zin in drie april al vind ik het ook spannend. Ook om de reden die Kitty noemt: ik denk telkens 'als ze maar niet ziek is en als ze maar lekker vrolijk is'.

Kitty; pffff jullie hebben het ook niet even makkelijk de laatste tijd. Ik moet zeggen dat ik ook wel even moest lachen maar weet ook wel hoe je je voelt. Yuna kan soms ook wel zo doen alleen heeft zij dit met vlagen (en misschien haar karaktertje?!)dus vind het wel bijzonder dat Elena het zo van de een op de andere dag heeft. Lekker cliche maar ook dit is een fase...

Lucia; fijn dat het weer beter gaat met Chica!

Heerlijk lente weer he, vandaag. Ik heb echt genoten, hoop dat er snel nog meer dagen volgen. Morgen weer werken en dan lekker weekend.
Hier een meelezer met interesse voor het Bobike-probleem van Wen.

Ik denk vrij zeker te weten dat je het blok te hoog op je stuurpen hebt. Bij mij zit het blok net boven de stang. Voordelen: er is ruimte voor het schermpje voor je stuur langs, daarvoor is immers de boog in de bevestigingsstangen van het schermpje (dus van voor naar achter: schermpje, stuurpen, stoeltje) en je kunt ook met kind nog kijken waar je fietst, wel zo veilig.

Ik heb m'n fiets hier in het donker voor het raam staan, helaas niet fotografeerbaar. Als je er niet uitkomt, weet je me te vinden!

Ik hoorde vandaag dat er tussenstukjes zijn voor je stuur zodat het verder van je zadel komt en je dus nog tussen stoel en zadel past. Ik weet alleen nog of je dan nog goed kunt sturen.
anoniem_19350 wijzigde dit bericht op 18-03-2010 21:00
Reden: ik zag opeens het probleem en de mogelijke oplossing
% gewijzigd
quote:wen schreef op 18 maart 2010 @ 16:52:

... kan dat bevestigingsblok misschien ook nog andersom, dat we hem verkeerd hebben zitten?

Wij hebben m inderdaad andersom zitten!

Dan steekt de andere kant ook voor je stuur uit en kan het windscherm erin.

Ha, we zijn aan het experimenteren geslagen. Uitkomst: het scherm past heus wel voor het stuur want die pennen zijn immers krom zodat het wel past. Maar evengoed pas ik nog niet tussen stuur en stoeltje. Andersom hebben we geprobeerd, maar dan past het stoeltje niet meer, het stuur zit dan in de weg.

Lou, het blok zit inderdaad vrij hoog, anders paste ik er helemaal niet meer tussen. Inmiddels zit hij lager (en kan ik er niet meer tussen...)

Zo'n tussenstuk zou wel eens kunnen helpen.

Ik heb met een buurman (ja ja, ook de hele buurt denkt mee met het mooie weer was iedereen weer buiten te vinden) geconstateerd dat mijn stuurpen nogal schuin loopt. Daardoor heb ik weinig ruimte.

Als het lukt ga ik morgen even naar de fietsenmaker, eens kijken of ze daar tussenstukken dan wel andere oplossingen hebben. En hopelijk ook een oplossing voor de hoogte van het zadel (een dameszadel misschien?) zodat ik in ieder geval met één voet fatsoenlijk bij de grond kan.

Bedankt voor het meedenken!
even snel, want ik val om van de slaap...

vluchtig de dingen door gelezen en bedacht me dat ik laatst hier terecht kwam.

http://www.moederstuur.nl/

misschien heb je daar iets aan ?

later weer meer reageren, nu wil ik nog maar 1 ding, naar bed!
hahahaha, kitty!!! moet er toch wel heel erg om lachen, die Elena!! Kun je nagaan wat je krijgt als ze echt gaat puberen.

Wen: ik geloof dat het bevestigingsblok op mijn fiets ook andersom zit! Ik heb een gazelle bloom en heb wel voldoende ruimte. Wel vind ik het soms zwaar beladen, met 10 kg voorop, 14 kg kind achterop, de buggy mee en de fietstas gevuld. Maar dta is natuurlijk goed voor de conditie!

Och, arme chica, weer ziek. Het houdt ook niet op he! Hoop voor haar dat het voorjaar haar goed zal doen!

Hier is vriend ziek. Heeft constant keel ontsteking, nu wordt er gedacht aan de ziekte van pfeiffer. dinsdag komt de uitslag, ik ben benieuwd.

Zo n berichten als Milly kan ik redelijk naast me neerleggen. Wat ik veel moeilijker vind zijn de vormen van mishandeling waar ik op het werk tegen aan loop. Gisteren heb ik weer twee gevallen ontdekt, ik merk dat ik daar dan veel meer mee bezig en dan voor ik kinderen had. Brr, ik kan me haast niet voorstellen hoe machteloos die ouders zich moeten voelen om zo ver te gaan, maar ook de angst van de kinderen is echt afschuwelijk.

Uk heeft me wederom een aantal schrikmomenten opgeleverd. Waar kan ik een paar ogen voor in mijn rug bestellen?

Eerst stond meneer op het televisie kastje ( opgeklommen via de radiobox), vervolgens rechtop op de bank ( hij heeft ontdekt dat hij zich aan de stof net kan vastklampen en komt er dan zelf op) en daarna stond hij met een been op de trip trap van broer en de andere op de eettafel! Dat had hij echt in fracties van seconden voor elkaar gekregen, vriend zat er notabene naast!! Ik zag hem ook proberen uit het ledikant te klimmen, dit lukte gelukkig nog niet!! Ik ben dit helemaal niet gewend van oudste,die bleef zitten waar hij was en deed al helemaal niks wat een beetje akelig was!!

Fijn weekend allemaal, geniet van het lekkere weer!! Hopelijk kunnen we lekker fietsen!
Goeiemorgen!

Hoe is t met iedereen? Lekker van t weer genoten? Wij hebben heerlijk gefietst in t weekend.

Kitty, hoe is het met je peuterpuber? Hier is t opeens ook raak.. Madam is enorm eenkennig, alleen ik ben leuk. Papa ook niet. Verder zit ze alleen maar met d'r avondeten te gooien en zet ze een keel op als ze haar zin niet krijgt.. Help! Ik ken haar helemaal niet zo!

Zoals altijd in dit soort situaties keek ik uit pure nood gisteren in Oei ik groei en blijkbaar is het tijd voor een 'sprongetje'.. Ze voldoet aan álle 'symptomen'.. Ik hou er niet van als ze dat boek volgt, eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in!

Nou ja, zal allemaal wel weer over gaan..
Golfje,Wat heb jij toch een ondernemend mannetje Golfje! Hou hem maar goed in de gaten.

Wen; nog gelukt met het zitje? Lekker wezen fietsen?

Lucia; ook al zo'n eigenwijsje? Gaat vast weer over. Hoor dat laatste tijd vaak dat het maar 'een fase' is...

Kitty; en hoe is het bij jou dan? Elena weer helemaal beter?

Yuna heeft weer eens onverklaarbare hoge koorts (39,7). Wel verkouden maar verder niets. Net als drie weken geleden. Af en toe denk ik het is weg maar dan komt het in de loop van de dag terug. Ga toch maar even bellen met de huisarts of dit normaal is. Toen het zondag beter leek te gaan nog wel even gefietst, vond ze erg leuk. Misschien vandaag ook nog even als het zo blijft. De rest van de week moet ik helaas werken dus ik hoop dat de lente ook komend weekend aanhoudt!
Haha Lucia, da's ook wat, voldoet ze ineens aan de 'eisen' van het boek

Maar ook hier hetzelfde hoor, niet eenkennig, maar als het niet gaat zoals ze wil verandert ze ineens van dat lieve meisje in Peuterzilla. Dan wordt ze net een plankje en schreeuwt ze het uit.

Golfje, een beetje spannend dus vandaag. Als het Pfeiffer is, kunnen jullie dan ook besmet worden eigenlijk?

Chili, ach, alweer koorts. Gek hoor. Heeft het niet te maken met kiesjes of zo?

't Zitje past nog steeds niet (of ik pas eigenlijk niet bij het zitje)... het blok andersom gaat niet met mijn stuur, dan kan het zitje er niet meer in. De fietsenmaker had ook geen oplossing. Misschien inderdaad maar zo'n moederstuur aanschaffen, maar ik denk er ook over om mijn fiets in te ruilen voor een andere. Van die tussenstukjes hadden ze bij de fietsenmaker nog nooit gehoord Lou, weet je daar meer van? Waar zou je zoiets kunnen vinden?

We hebben wel even gefietst met Bloem op haar vaders fiets, ze vond het wel leuk (voor ik acties ga ondernemen die geld kosten, en ze er niets aan blijkt te vinden )

Verder lopen we veel, Bloem en ik, inmiddels loop ik bijna permanent krom want béide handjes moeten vastgehouden worden, ondertussen loopt ze zo wel rustig drie kwartier buiten. Gezellig hoor, maar killing voor m'n rug!

Had ik al gezegd dat we twee vakanties geboekt hebben?

Begin mei gaan we naar Kreta met mijn schoonouders (die wilden er ook heen in die periode, nou ja, dan gaan we toch samen?) en in september drie weken naar Canada! Joehoe!

Voor de meeting:

* Wen

* Lucia

* Kitty

* Sam

* Chili

* Hip

* Voyager!

NJB, komt Lily ook, weet jij dat?
Wen, jammer dat dat zitje nog steeds niet past na de vele (goede) adviezen die je hier gekregen hebt. Ik hoop dat je nog zo'n tussenstuk gaat vinden of een ander stuur. Anders zal er niet veel meer opzitten dan inderdaad een andere fiets aan te schaffen. Leuk dat je Voyager hebt kunnen overhalen om op 3 april te komen.

Die fase van dat lopen ken ik nog wel. Inderdaad heel vermoeiend, vooral voor je rug. Maar ik denk dat ze nu wel zo los gaat lopen. Dat is toch wel makkelijker. Wat heerlijk trouwens, twee vakanties in het vooruitzicht!

Golfje, hahaha, dat kleine acrobaatje van jou! Die moet later maar bij een circus gaan solliciteren! Hebben jullie de uitslag inmiddels van je vriend?

Elena is niet meer zo dwars geweest als een week geleden maar ze heeft nog wel af en toe haar momenten. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er mee te maken heeft . Dat met eten gooien gebeurd hier ook als het haar niet aanstaat. Het is een fase inderdaad, maar wel een fase die volgens mij kan duren tot ze een jaar of 3, 4 zijn!

Chili, vreemd die koorts de hele tijd. Ik hoop ook dat het iets onschuldigs is als tandjes die doorkomen of zo.

Nu ben ik zelf de afgelopen dagen flink de pineut geweest. Ziek dus. Afgelopen vrijdag ziek naar huis gegaan. Had de buikgriep van Elena overgekregen. Toen een zware verkoudheid er bovenop. Bij de dokter geweest en ik zit nu aan de AB. Vandaag toch maar weer aan het werk gegaan maar ik voel me nog niet fantastisch.

Elena is niet ziek maar wel verkouden en hoest zich ook rot (net als ik). Gelukkig slaapt ze momenteel 's nachts wel goed.

Ik heb het zo gehad met al het ziek zijn. Ik ben sinds kerstmis al aan het kwakkelen en Elena sinds ze in oktober naar de creche ging. Ik heb dus ook maar een vakantie geboekt. We waren het eigenlijk niet van plan, wilden eerst verhuizen, maar ik ben er zoooo aan toe! Het wordt twee weken Portugal de tweede helft van juni. Eerst volgende week een mini-vakantie in Nederland. Ik heb er voor gezorgd dat ik chauffeurs heb die ons naar onze ontmoetingsplaats brengen op 3 april!
Oeh, herkenbaar Kitty... Wederom Ik zit nu thuis met buikgriep en fikse verkoudheid en Chica is ook al aan t kwakkelen sinds september. Gék word ik er van.

Leuke groep zijn we zo! Als lily ook komt, met 8 moeders+kind. Of eigenlijk moeder +dochter. Geeneen jochie!

Laat even weten wat jullie van de locatie vinden, dan kan ik reserveren. Lijkt me wel nuttig ("graag voor 16 personen, waarvan 8 kinderstoelen" )

Wen, Bloem loopt dus ook nog niet los? Chica ook niet. Dacht al dat ze de enige zou zijn. Aan twee handjes loopt ze prima, en langs tafels/muren/ whatever, maar los, nee. Een handje durft ze soms, maar dan houdt ze aih al snel weer vast aan mn been ofzo.

Klinkt goeoeoeoeoed die vakanties!!

Chili, arme Yuna, ze blijft ook maar kwakkelen he.. Hopelijk komen ze snel achter de oorzaak!
Jij ook al Lucia! Ik heb heel vaak tegen m'n man geroepen de afgelopen dagen dat ik in ieder geval blij ben dat ik geen alleenstaande moeder ben. Wat lijkt me dat erg zeg. Dat als je zelf ziek bent je ook nog voor je kind moet zorgen. Daar heb ik dan echt de energie niet voor.

Je kunt wat mij betreft reserveren hoor. Ik hoop dat ze zoveel kinderstoelen hebben .

Trouwens, als Chica nog niet losloopt is dat echt niet raar hoor. Bij Elena in de groep op het KDV zijn alle kindjes 14, 15 maanden oud en van de 10 kinderen lopen er nu 4 los. Nog niet de helft dus.

Enne... jij hoeft niet te klagen over vakanties als je net zo'n lange, exotische vakantie achter de rug hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven