E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
donderdag 18 maart 2010 om 16:52
grappig te lezen dat er meer zijn (van wie ik dat overigens zo niet verwachtte) die wat bang zijn buiten de boot te vallen. Ik zal braaf bijna overal 'ja' op zeggen. De boogjeclausule is al opgenomen (al heb ik niet helemaal meegekregen waar dat nou over ging) op de badge. Haha lang leve kantoor, ze lagen gewoon in de voorraadkast. badges dan, geen boogjes.
Ik wil alleen zo graag op de hyves en de voedselpoll invullen, minny..??
Ik wil alleen zo graag op de hyves en de voedselpoll invullen, minny..??
donderdag 18 maart 2010 om 16:55
donderdag 18 maart 2010 om 17:51
En buiten de boot vallen.... ik snap het wel hoor, maar het is ècht niet aan de orde. De vorige keer hebben we gewoon aardig gedaan met z'n allen, tegen íedereen.
Ook tegen de stomme mensen.
(Nou ja, die waren er niet. En als je vindt dat die er wel zijn, dan is de groep groot genoeg om ze te ontlopen. )
(Nou ja, die waren er niet. En als je vindt dat die er wel zijn, dan is de groep groot genoeg om ze te ontlopen. )
donderdag 18 maart 2010 om 17:52
Minny,
Ik heb overal gekeken, maar ik heb nog steeds geen mail (e-mailadres of Hyves) met daarin de locatie en het wachtwoord.
Ik wil niet dwingend zijn, maar als ik zaterdagochtend die informatie niet heb, kan ik niet komen.
Als je de mail wel hebt verzonden, laat me even weten wanneer en hoelaat je het verzonden hebt.
Ik heb overal gekeken, maar ik heb nog steeds geen mail (e-mailadres of Hyves) met daarin de locatie en het wachtwoord.
Ik wil niet dwingend zijn, maar als ik zaterdagochtend die informatie niet heb, kan ik niet komen.
Als je de mail wel hebt verzonden, laat me even weten wanneer en hoelaat je het verzonden hebt.
World of Warcraft: Legion
donderdag 18 maart 2010 om 17:52
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 17:51:
En buiten de boot vallen.... ik snap het wel hoor, maar het is ècht niet aan de orde. De vorige keer hebben we gewoon aardig gedaan met z'n allen, tegen íedereen.
Precies! Het was zo leuk, ik heb me gewoon heel erg op mijn gemak gevoeld, terwijl in tussen zoveel vrouwen nog best wel eens ongemakkelijk kan voelen!
En kijk nou naar Brum, die vond het vorige keer doodeng en komt gewoon wéér!
Ben nu alleen ziek thuis. Blegh. MOET beter zijn voor zaterdag!
Precies! Het was zo leuk, ik heb me gewoon heel erg op mijn gemak gevoeld, terwijl in tussen zoveel vrouwen nog best wel eens ongemakkelijk kan voelen!
donderdag 18 maart 2010 om 17:53
quote:hans66 schreef op 18 maart 2010 @ 17:52:
Minny,
Troost je: niemand heeft nog wat Hans. Het komt vanavond of morgen, maar sowieso vóór zaterdag!
(gelukkig... anders zitten ze er zo met z'n tweetjes!)
Minny,
Troost je: niemand heeft nog wat Hans. Het komt vanavond of morgen, maar sowieso vóór zaterdag!
(gelukkig... anders zitten ze er zo met z'n tweetjes!)
donderdag 18 maart 2010 om 17:54
quote:hans66 schreef op 18 maart 2010 @ 17:52:
Minny,
Als je de mail wel hebt verzonden, laat me even weten wanneer en hoelaat je het verzonden hebt.Volgens mij heeft niemand nog wat ontvangen, Hans. De avond is nog jong Ik denk dat we ons pas zorgen hoeven te gaan maken als we morgenavond nog niks hebben.
Minny,
Als je de mail wel hebt verzonden, laat me even weten wanneer en hoelaat je het verzonden hebt.Volgens mij heeft niemand nog wat ontvangen, Hans. De avond is nog jong Ik denk dat we ons pas zorgen hoeven te gaan maken als we morgenavond nog niks hebben.
donderdag 18 maart 2010 om 18:07
donderdag 18 maart 2010 om 18:53
quote:Vinyl schreef op 18 maart 2010 @ 17:52:
[...]
Dan nu als de WIEDEWEERGA beter worden, meis!
Ik sluit me bij bovenstaande aan. Het is ook heel mmakkelijk contact leggen, we hebben allemaal wat in common, hè!
Enne als Brum wat stil is, mag je aan haar frummelen. Kan allemaal zonder een woord te zeggen.
(als je wil mag je wel tegen haar praten hoor )
Brum, het blijft superstoer dat je je er gewoon weer tussenwerpt!
Fniel, ik vond je zo'n leuke meid. Maar heb maar een paar woorden met je gewisseld.
Ja, dat gaat dus ook gebeuren, hè... veel te weinig tijd om met iedereen uitgebreid te kletsen.
[...]
Dan nu als de WIEDEWEERGA beter worden, meis!
Ik sluit me bij bovenstaande aan. Het is ook heel mmakkelijk contact leggen, we hebben allemaal wat in common, hè!
Enne als Brum wat stil is, mag je aan haar frummelen. Kan allemaal zonder een woord te zeggen.
(als je wil mag je wel tegen haar praten hoor )
Brum, het blijft superstoer dat je je er gewoon weer tussenwerpt!
Fniel, ik vond je zo'n leuke meid. Maar heb maar een paar woorden met je gewisseld.
Ja, dat gaat dus ook gebeuren, hè... veel te weinig tijd om met iedereen uitgebreid te kletsen.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 18 maart 2010 om 19:03