Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 18 maart 2010 om 08:50
Het was toen mijn beslissing,ik wilde scheiden,maar hij wilde niet weg.Uiteindelijk heeft een kennis van me zijn spullen opgehaald en hem verzocht om bij hun te komen wonen.Ik kon er niet meer tegen dat hij hier nog stoned,zat en onder de coke rondliep.Vanaf die dag heb ik nooit meer een enigzins normaal gesprek kunnen voeren met hem en binnen 3 weken was hij vertrokken naar het buitenland.Daarna kwamen de verhalen los van allerlei zgn vrienden,dat ze wel wisten dat hij zoveel schulden had,neukte met jan en alleman,mij voorloog omtrent zijn drugsgebruik.Daar sta je dan met je bek vol tanden.Ik zou het zo fijn hebben gevonden als mensen eerder hun mond hadden opengedaan.Ik sta altijd voor mijn vrienden klaar,maar toen ik het zo moeilijk had was er niemand.Dat heeft mij achteraf het meeste pijn gedaan.
Daarom hoop ik dat Rainz ook lieve mensen in haar buurt heeft.mensen die je wel willen helpen en niet nog een trap na geven.
Daarom hoop ik dat Rainz ook lieve mensen in haar buurt heeft.mensen die je wel willen helpen en niet nog een trap na geven.
donderdag 18 maart 2010 om 09:08
Rainz, vandaag echt niet, maar vanaf morgen kun je ook bij mij terecht voor mails, telefoons of bezoek. Maar wat is het dan balen als je heel ver weg woont en het er waarschijnlijk niet van komt
Ik hoop dat je desnoods uit onverwachte hoek wel de bijstand krijgt die je nodig hebt.
Vandaag:
Studeren
Puinruimen (want er komt een oppas vanavond)
Naar de stad voor een kado en een trainingsbroek
Tassen inpakken voor de weekendpleegzorg
Examen
Ik hoop dat je desnoods uit onverwachte hoek wel de bijstand krijgt die je nodig hebt.
Vandaag:
Studeren
Puinruimen (want er komt een oppas vanavond)
Naar de stad voor een kado en een trainingsbroek
Tassen inpakken voor de weekendpleegzorg
Examen
donderdag 18 maart 2010 om 09:55
lieve rainz, allereerst een dikke knuffel voor jouw. Ik ben ook niet altijd zo een bellert. Maar misschien werkt het ook als je het gewoon van je afschrijft. Niet perse naar iemand in het bijzonder, maar gewoon voor jezelf en dan kun je zelf beslissen wat je ermee doet
Wat zijn jullie toch allemaal een lieve dames, dat we zo voor elkaar klaar staan
Buuf voor jouw ook een knuffel en mamz voor jouw duim ik
Hier een vrije dag, denk dat ik ook maar even naar de stad ga
Wat zijn jullie toch allemaal een lieve dames, dat we zo voor elkaar klaar staan
Buuf voor jouw ook een knuffel en mamz voor jouw duim ik
Hier een vrije dag, denk dat ik ook maar even naar de stad ga
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 18 maart 2010 om 12:51
Rainz, heb op de BH even gereageerd maar hier ook nog even een
Ben thuis vandaag, kwam gisteren thuis met keelpijn, spierpijn en koude rillingen. Had stiekem gehoopt dat het na een nachtje goed slapen over zou zijn maar nee. Dus heel lang geslapen en nu hangen op de bank..
Ach.. moet steeds aan Rainz denken....
Ben thuis vandaag, kwam gisteren thuis met keelpijn, spierpijn en koude rillingen. Had stiekem gehoopt dat het na een nachtje goed slapen over zou zijn maar nee. Dus heel lang geslapen en nu hangen op de bank..
Ach.. moet steeds aan Rainz denken....
donderdag 18 maart 2010 om 20:21
Mamzie HEEL veel succes!
Rainz nog eens een hele dikke
Ik heb de hele dag aan je moeten denken meid. Ik hoop dat je het allemaal een beetje rooit daar, maar dat zal niet makkelijk zijn. Weet dat je áltijd van je af kunt schrijven, hier of op de BH of in de mail naar één van ons.
Rainz nog eens een hele dikke
Ik heb de hele dag aan je moeten denken meid. Ik hoop dat je het allemaal een beetje rooit daar, maar dat zal niet makkelijk zijn. Weet dat je áltijd van je af kunt schrijven, hier of op de BH of in de mail naar één van ons.
668, the neighbour of the Beast