Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 17 maart 2010 om 15:40
donderdag 18 maart 2010 om 21:17
Robo, ik ben al dagen 'plaatjes' aan het kijken op het net. Ik vind de opdrachten zooo leuk! Ik ga morgen stiften, lijm ed kopen. Ik wil zo graag aan de slag. Ik wordt bijna jaloers van alle creativiteit die voorbij komt.
Mèn, een boek om te destroyen!
Wow, mijn boeken zien er namelijk ook na het lezen er ongelezen uit...
Het zal af en toe vast pijn doen.
Mèn, een boek om te destroyen!
Wow, mijn boeken zien er namelijk ook na het lezen er ongelezen uit...
Het zal af en toe vast pijn doen.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 18 maart 2010 om 21:26
Vanmiddag bij de Action geweest, erg leuke spulletjes gekocht om te gebruiken. Zoals 'foam hobby figuurtjes', 'vilten hobby figuurtjes' en kartonnen 3D stickers. Natuurlijk ook pakjes glitterpennen en gelpennen (met geur). Terwijl mijn kast nog vol ligt met leuke frutsels...
Wil nu eigenlijk wel beginnen met de eerste pagina's te bewerken.. maar moet nog leren voor morgen!
BEDANKT JANNA!
Wil nu eigenlijk wel beginnen met de eerste pagina's te bewerken.. maar moet nog leren voor morgen!
BEDANKT JANNA!
donderdag 18 maart 2010 om 21:45
donderdag 18 maart 2010 om 21:53
Ik heb ook al wel een aardige verzameling, maar geen stiften, glitterstiften en lijm. Stofjes, bloempjes, kraaltjes, stickers, garen, wol, knopen heb ik gelukkig in overvloed.
Even kijken: krijt heb ik wel (even zoeken), potloden ook (dat wordt afstoffen...) linten: check.
Ik verwacht 'm morgen. Ook bij bol besteld?
Bij een volgende meeting, gaan de boeken mee!
Even kijken: krijt heb ik wel (even zoeken), potloden ook (dat wordt afstoffen...) linten: check.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 18 maart 2010 om 21:55
quote:robo schreef op 18 maart 2010 @ 21:13:
Ik heb het ook besteld, vond het idee zo gaaf toen ik dit topic zag! De schrijfster van Wreck this Journal heeft nog meer boeken geschreven, ik ga er misschien nog meer bestellen.Ja, 2 in ieder geval... Ik wil ze ook...
Ik heb het ook besteld, vond het idee zo gaaf toen ik dit topic zag! De schrijfster van Wreck this Journal heeft nog meer boeken geschreven, ik ga er misschien nog meer bestellen.Ja, 2 in ieder geval... Ik wil ze ook...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 18 maart 2010 om 22:03
quote:Lys schreef op 18 maart 2010 @ 21:53:
Ik heb ook al wel een aardige verzameling, maar geen stiften, glitterstiften en lijm. Stofjes, bloempjes, kraaltjes, stickers, garen, wol, knopen heb ik gelukkig in overvloed.
*struikelt over de drempel en valt het topic binnen*
Het meeste van je opsomming heb ik wel zal ik wat meenemen voor je?
*struikelt over de drempel en valt het topic binnen*
Het meeste van je opsomming heb ik wel zal ik wat meenemen voor je?
donderdag 18 maart 2010 om 22:13