Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik wacht ook nog op m'n boek.. Balen, want ik ben vanmiddag ook bij de Action geweest om allerlei rommeltjes te halen.. Die foamstickers zijn ontzettend leuk inderdaad!
Lys heeft me begin deze avond verklapt wat ik morgen in mijn brievenbus krijg (of bezorgd krijg) Daarna viel mijn oog op dit topic. Dus ik voel me helemaal blij... Blij dat ik iets moois en liefs krijg van Lys. En blij dat ik weer eens een reden heb om te fröbelen (alsof ik die reden nog nodig heb zeg) Maar goed zodra ik hem heb dan zien jullie me hier vaker.
quote:Lys schreef op 18 maart 2010 @ 21:43:

Mooi!

Dan wil 'm eerst uitlaten en even de omgeving laten zien. (mocht ie dan een keer verdwaald zijn, kan ie de weg naar huis weer vinden)

hahahah!

Ik wil 'm ook, maar mag pas bestellen en beginnen als ik klaar ben met studie, lekker 's avonds fröbelen. Hele leuke dingen zie ik hier voorbij komen!!
Ik heb m ook!

Ben net met de pagina onder de douche geweest. was wel leuk, alleen druppels gaf een leuk effect, toen nog even onder de douche doorgehaald. Dat had ik beter niet kunnen doen, toen was het druppel effect weg. Ik zal het morgen anders opnieuw proberen.

Ik heb er foto's van, en die in mijnalbum.nl geplaatst. Als ik die hier neerzet, kan je dan ook mijn naam (mijn emailadres) zien?
Heb net de eerste pagina voor de helft gedaan, die met die Doodles op de envelop. Bah, ben er niet tevreden over

Ik moet nog veel leren, of misschien niet te kritisch zijn
quote:pop1980 schreef op 18 maart 2010 @ 22:28:

Ik heb er foto's van, en die in mijnalbum.nl geplaatst. Als ik die hier neerzet, kan je dan ook mijn naam (mijn emailadres) zien?Nee hoor.
..
pop1980 wijzigde dit bericht op 19-03-2010 08:17
Reden: ivm herkenbaarheid weer weggehaald!
% gewijzigd
Conclusie: stift geeft de mooiste effecten, gelpen is niet waterbestendig en potlood blijft het beste zitten.
Moet je niet met je aquarelpotloden onder de douche gaan. Dan krijg je een te perfecte tekening en dat is volgens mij nu niet de bedoeling. Tenminste niet bewust het perfect willen doen.
Ik had er tot vanavond nog nooit van gehoord. Maar het is echt leuk om te zien wat er allemaal al gemaakt is.
Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet als het gedroogd is. Ik heb wel de : versier de zijkant van je boek in een klap meegekregen bij het douchen!

De rug van het boek heb ik ook lekker flink doorgeknakt, dat tekent veel lekkerder!
quote:Dushi74 schreef op 18 maart 2010 @ 22:35:

Moet je niet met je aquarelpotloden onder de douche gaan. Dan krijg je een te perfecte tekening en dat is volgens mij nu niet de bedoeling. Tenminste niet bewust het perfect willen doen.Ja, ik heb nu al 2 pagina's die ik stiekum best mooi vind, haha... da's niet helemaal de bedoeling geloof ik
quote:juuf schreef op 18 maart 2010 @ 22:29:

Heb net de eerste pagina voor de helft gedaan, die met die Doodles op de envelop. Bah, ben er niet tevreden over

Ik moet nog veel leren, of misschien niet te kritisch zijn tja...
quote:noahtb schreef op 18 maart 2010 @ 22:17:

Ik wacht ook nog op m'n boek.. Balen, want ik ben vanmiddag ook bij de Action geweest om allerlei rommeltjes te halen.. Die foamstickers zijn ontzettend leuk inderdaad!Oh, ik moet ook nog steeds nar de action!! Foamstickers zijn leuk ja! Ik heb nu glitterstickers op de markt gescoord... Zitten op die pagina met kledingkaartjes enzo, 'dingen die je in je huis vond'.
Ik lees al een paar dagen mee en vind het zo'n 'blij' boek, maar ik ga het echt NIET aanschaffen, echt niet! Anders komt mijn werk nooit af. Dus blijft het bij (voorlopig) genieten van jullie creativiteit, dus vooral VEEL foto's plaatsen, please!
Ik heb het boek ook sinds woensdag in huis. Het is echt leuk om lekker even in te klooien na het eten. En al doende gaat het steeds beter! Alleen het wegleggen lukt nog niet zo
quote:juuf schreef op 18 maart 2010 @ 22:29:

Ik moet nog veel leren, of misschien niet te kritisch zijn \

Neeee joh! In creativiteit bestaat geen mooi of lelijk, het gaat erom dat je leuk bezig bent.

En ik mag ook echt van mezelf niet, mag ook eigenlijk voor forummen en uitzendinggemist kijken. HEEELP!
Ik had dit topic nooit moeten openen....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Nu wil ik ook gaan WRECKEN!!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Voor de twijfelaars...gewoon doen. Staat vast ook goed op je C.V. en het is goed ter ontspanning natuurlijk, is ook belangrijk.
Nou ik heb het boek ontvangen (thanks again Lys) En ik moest toevallig nog wat fröbelen voor een meeting morgen dus is het fröbelen aan de journal ook begonnen. Ben met de kaft bezig. Heb de wreck al toegepast door er gewoon een gat in te jassen (en dat door het hele journal heen) Want ik wilde er een mooi lintje doorheen doen. Soort van "slotje" op mijn journal.
Een ding ga ik nu nog niet doen (of misschien wel nooit) de journal aan mijzelf opsturen. Dat vind ik onzinnig. Maar goed misschien ben ik eigenwijs en vind ik het gaandeweg het wrecken toch wel een leuk idee.
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 16:07:

Heb de wreck al toegepast door er gewoon een gat in te jassen (en dat door het hele journal heen) Want ik wilde er een mooi lintje doorheen doen. Soort van "slotje" op mijn journal.

*smaaaaaak*

Wàt een geweldig idee!!! En wat rigorues.

Ik heb net mijn naam op allerlei manieren geschreven en ben nu cirkels aan het tekenen. Oh en de rug is meermaals geknakt. *trots*

Ik vind het leuheuk. heb ook al zulke leuke opdrachten gezien!!

Lekker van je af wrecken. Fantastisch!
Known to cause insanity in laboratory mice
Is het valsspelen als je je mooiste pagina aan jezelf weggeeft??? Ik ben verslaafd. En ben iedereen in de buurt aan het besmetten. En heb de andere delen ook al aangeschaft.
MILF in the making ;-)
quote:Janna80 schreef op 18 maart 2010 @ 23:07:

[...]

Ja, ik heb nu al 2 pagina's die ik stiekum best mooi vind, haha... da's niet helemaal de bedoeling geloof ik Tuurlijk mag je je journal mooi vinden. Je moet toch ook je mooiste pagina weggeven? Ik ben eigenlijk best trots op mijn linkerhandtekeningpagina.
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven