wat moet ik nou

16-03-2010 23:30 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja hoe moet ik beginnen.

het is uit tussen mij en me vriend en ik weet niet wat ik moet

we hebben 6jaar lang een knipper ligt relatie gehad.

ik was 13 toen ik hem ontmoeten en kwam net uit een relatie van 9 maanden.

ik vond hem echt super leuk en was voor het eerst echt verliefd.

maar toch ging het iedere keer verkeerd hij maakte het vaak uit bijv. omdat hij niet zich zelf was of hij vrijheid wil.

ik heb het 1 keer uitgemaakt omdat we op een feest waren en hij gelijk mij in de steek liet op met een oude vriend te praten ik stond daar alleen heb me thuis gebracht met veel ruzie met mezelf en hij is terug gegaan naar het heeft heb met zijn ouders gepraat en zeiden dat ik hem met rust moest laten.

ik hoorde van mensen dat hij die zelfde avond nog met een meid heeft gezoend.

na een paar weken zocht hij contact met mij en ik trapte er weer in het was weer leuk en hij was weer alles.

bijna weer een jaar de hebben.

weet ik dat hij drugs gebruikt ik verbied het maar hij neem het toch.

ik was een maand geleden voor me werk met collega's in duitsland ik was gaan stappen.

we hebben ervoor nog veel ruzie gehad omdat hij mij geld verschuldig was en het niet meer had.

later blijt hij geld van zijn moeder geleent te hebben omdat hij zo zielig was omdat ik weg was.

ik kwam terug en hij had een klus ik wou hem graag zien maar hij moest erheen.

een weekend later wou hij alleen stappen met zijn vrienden omdat de vrouwen niet mee mochten ik vond het niet leuk wat ruzie over gehad maar uiteindelijk ging hij toch.

later wou hij steeds weg mij niet zien maar sporten en alles zonder mij.

later heb ik gezegd wat ik vond en dat ik het zat was hij maakte het uit.

dezelfde avond werdt ik gebeld sorry toch iets te snel beslist ik was boos maar wou hem toch.

het ging weer goed vrijdag had ik vakantie omdat we maandag een midweek op vakante gingen.

hij wou met zijn vrienden stappen dus zou hem zaterdag ochtend om 10uur zien.

ik belde om 10:05 maar hij lag nog op bed en dat gebeurde steeds vaker.

we gingen zondag naar de stad voor een nieuwe tel voor heb had hij ineens geen geld en we gingen de volgende dag op vakantie.

ik had maar betaald.

hij wou niets tegen zijn ouders zeggen omdat hij ruzie had hij moest verandere omdat hij anders het huis uit moest.

op de vakantie was het super hij zat wel constant met zijn telefoon.

we kwamen vrijdag thuis en alles was nog leuk lekker met de hond gelopen hij zat wel te zeuren kom bij me zitten kwam ik zat ik er en vroeg ik of hij zijn voeten eraf wou doen pfff ga maar weer op je stoel zitten.

die avond hadden zijn ouders een verjaardag en had zijn zusje geen zin hij had beloofd om met mij thuis te blijven en omdat zijn zusje thuis bleef moest hij oppassen van zij ouders.

een paar uur later zegt hij ik ga zo naar een vriend pas jij even op ik nee jou taak nou veel gezeur en uiteindelijk ging hij toch maar niet.

lekker samen geslapen en hij ging s'ochtends sporten en k zag een bericht op hyves : fijne vakantie en als je terug komt heb je nog wat doen;)

ik smsde hem wie is dat?

hij belde ja die vrouw waar ik die klus doen zij is 6 jaar ouders als hem ik zeg ga je vreemd hij lachte me uit en zei ik ben over ee half uur terug ik zei in een opwelling de deur is op slot.

hij belde heb je me spullen al gepakt ik sta voor de deur ik zei kom je niet even binnen nee de deur is toch op slot.

ik heb de deur op gedaan en gevraagd was zij ook op de zaterdag dat ik er niet was.

hij ja ik oke nou dan heb je geen vriendin meer hij belde zijn zusje om zijn spullen op te halen heb hem nog gesmeekt om bij me te blijven omdat ik hem toch niet kwijt wou hij wou me niet meer niet nu misschien na het weekend of na een paar dagen.

en dat hij te weinig vrijheid had terwijl hij elke vrijdag alleen gaat stappen met vrienden

later zijn zijn ouders geweest om de spullen verder op te halen hij wou nog even met me praten over zijn schulde ik wou het hebben maar hij wou het niet geven.

later is alles goed gekomen door zijn moeder.

hij liep weg en zei da hij van mij hield.

ik heb niets meer van heb gehoord.

hoorde van een vriend dat hij meer drugs gebruikt dan ik weet en hij heeft de zelfde dag dat het uit was met een andere vrouw geslapen.

heb met zijn ouders gesproken en alles is wel weer een beetje rustig.

maar toch mis ik hem ontzettend en weet niet meer wat ik moet doen
Ook ik ben afgehaakt na de eerste paar regels. Maar gelukkig had iemand het samengevat!

Je heb nooit de kans genomen heerlijk jong te zijn....met 13 al een relatie en daarna gelijk deze relatie. Die tijd is dus nu gekomen. Ga genieten, maak wat van je leven. Met 19 jaar ligt de hele wereld open en deze jongeman voegt niets toe aan je leven.

Maar wees verstandig: Duik niet gelijk in een andere relatie, maar ga eerst eens ontdekken wie jij nu eigenlijk bent en wat jij wil met jouw leven.
Voor iemand van 19 schrijf je best wel een onsamenhangend verhaal. Zowel hij als jij lijken mij nog lang niet rijp voor een serieuze relatie.
quote:Misty19 schreef op 16 maart 2010 @ 23:30:

weet niet meer wat ik moet doen

Doen: die ex vergeten, en wel zo snel mogelijk.

Doen: je school afmaken

Doen: blijf even single, leer jezelf kennen en ontwikkel jezelf

Je was dertien toen je hem leerde kennen? Je hebt 6 jaar van je leven vergooid aan deze nietsnut? Heel jammer. Die tijd krijg je niet meer terug. Je had kind moeten zijn, moeten spelen, moeten groeien, niet in een relatie moeten zitten. Nu ben je vrij. Geniet daarvan en geef jezelf niet te makkelijk weg.

Sterkte.

PS: het is me een raadsel hoe je ouders dit goed hebben kunnen vinden.
Ik voel me ineens heel erg oud.

Lieverd, je bent 19. Jouw vriend wil zijn vrijheid en is bovendien een beetje een nietsnut. Jij eist van alles van hem, stelt regels, verbiedt hem dingen. En hij luistert niet.

Je 'relatie' was al niet meer leuk.

Laat het voor wat het is en laat deze jongen ook voor wat hij is.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
ow boy.
Misty,

probeer te accepteren dat het uit is. Zal best even moeilijk zijn, want je hebt 6 jaar lief en vooral leed met hem gedeeld, maar uiteindelijk zul je 1000 keer zo gelukkig en happy zijn dan nu. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.

Ga leuke dingen doen met vriendinnen, richt je op je studie, ga léven. En blijf vooral niet hangen in een relatie met deze jongen. Uiteindelijk word je daar écht niet gelukkig van.

Sterkte.

Groetjes Thila
De kans is groot dat dit meisje dyslectie heeft!

Geef liever hetgene wat ze nodig heeft bv. een advies of een knuffel i.p.v. commentaar op spelfouten.
quote:dani21 schreef op 17 maart 2010 @ 22:05:

De kans is groot dat dit meisje dyslectie heeft!

Geef liever hetgene wat ze nodig heeft bv. een advies of een knuffel i.p.v. commentaar op spelfouten.

Dyslexie.

En natuurlijk.. dyslexie, momenteel het handigste excuus om je belabberde kennis van de Nederlandse taal wat minder erg te laten lijken.
Lieve Misty,

Na het lezen van jou verhaal denk ik alleen maar... dit maakt je niet gelukkig! Je bent nog jong, leef en geniet!

Dat je hem mist is logisch, je bent wel zes jaar met hem samen geweest. Misschien dat het een idee is om op de momenten dat je hem mist leuke dingen te gaan doen. iets met vriendinnen of bezig zijn met een hobby als je die hebt?

In ieder geval geef ik je voor nu een dikke
Toen ik 13 was ging ik vooral met vriendinnen op de pony's door het bos crossen......

Mijn hemel meid, je bent nog maar 19!! (ik voel me ineens stokoud..)

Ga lekker stappen/shoppen whatever.. met je vriendinnen.

Je hele puberteit is voorbij gegaan met deze jongen... ga lekker leven en eens een tijdje vrijgezel zijn.

Word je eigen beste vriendin en move on!
Ik zou niet meer achter die jongen aangaan als ik jou was. Dit is niet gezond, hoor!

Zoek inderdaad afleiding met vriendinnen en andere hobby's, maar bel deze jongen nooit meer terug! Je vergooit je leven met hem!

De reden, dat je hem smeekte om te blijven, is omdat je verslaafd bent geraakt aan hem. En toch moet je rmee stoppen: je was al ongelukkig met hem, maar als je weer met hem inlaat, wordt dat alleen maar erger.

Dit is een heeeel slecht vriendje!!!
Only dead fish go with the flow
Zie je wel, een geintje. Je aanmelden raar onsamenhangend verhaal ophangen. Vrijwel onleesbaar. En nooit meer reageren. Weer een voorbeeld van in de zeikgenomen worden. Iemand van 19 schrijft ook niet zo. En normaal ontwikkeld persoon.
ik heb het 1 keer uitgemaakt omdat we op een feest waren en hij gelijk mij in de steek liet op met een oude vriend te praten ik stond daar alleen

(Dank voor de samenvatting! Ik ben u zeer erkentelijk! )

Ik ben ter hoogte van bovenstaande quote afgehaakt. Die jongen is idd niet veel soeps, maar zelf kan je er ook wat van. Wat een achterlijke reden om het uit te maken! Moet hij dan de hele avond je handje vasthouden? Je kan jezelf toch wel even vermaken op een feestje?

Dit klinkt als een kleuterrelatie. Wees blij dat je van hem (of moet ik zeggen, van elkaar) af bent. Sorry hoor, maar dit gaat nergens over...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
jullie hadden 6 jaar een knipperlicht relatie....waarom zou het deze keer niet alweer goed komen dan??

en dyslexie of niet...leestekens gebruiken kan iedereen :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven