Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
klik

Nog veel meer foto's...
MILF in the making ;-)
Leuke link!

Ik ga zo de mijne vast in de fik steken.

Mocht er iets misgaan, kan ik voor half 10 nog een nieuwe bestellen...

(beter nu, dan als ik 'm helemaal gewreckt heb en dat ie dan in de fik gaat )
Known to cause insanity in laboratory mice
Pfffffieuwwww, huis staat nog!
Op welke pagina staat dan dat je je journal in de fik moet zetten dan? Die heb ik even gemist denk ik...
MILF in the making ;-)
Die pagina die in de fik moet staat er bij mij ook niet in.

Er zijn verschillende versies volgens mij.

Wel jammer, want volgens mij fikt dat papier heeel mooi. Nouja, ik kan altijd nog een ander velletje in de fik steken.
Hoe knakken jullie die rug dan?

Bij mij wil dat nog niet echt lukken...

heb er op gestaan, met mn handen geprobeerd, maar nog steeds niet het gewenste resultaat
Blijven proberen Juuf

Ik zal zo kijken of ik een foto kan plaatsen
Ik heb nog even snel doorgebladerd maar ik hoef hem niet in de fik te steken. Wel ermee douchen en hem flink inknippen.
En (speciaal voor Lys) journal gaat morgen mee op meeting. Moet ermee aan de wandel hahaha.
hey goed idee, doe ik ook, kunnen we in een hoekje de spanning van ons af "wrecken"
Geen idee of jullie dit ook moeten doen, maar ik moet ermee slapen en dan mijn ervaringen erover opschrijven hahaha.
Kewl Schuddebuikje
Wat gek dat er verschillende edities zijn. Ik moet m ook in de fik steken (een pagina dan) en ermee douchen!

Ik heb mn cirkelpagina af!

Met flits:

Geduldig klusje Pop, maar ziet er vrolijk uit! Ik denk dat ik gewoon uit baldadigheid een pagina in de fik ga steken.
Ik moet 'm ook in de fik steken én meenemen onder de douche én uitlaten én mee slapen! Vreemd.. hebben jullie wel alle bladzijdes gelezen?
Kan het nog wel eens doen, want ik hou wel van bladeren maar volgens mij hoef ik geen fikkie te stoken met mijn journal. Maar nog een keertje goed alle bladzijdes lezen kan geen kwaad.
Hebben jullie deze passage gelezen op de site van de auteur? Whahaha. We zijn gewaarschuwd

Note to those of you who are tempted to keep your copy in a perfect, pristine condition: This is definitely NOT THE POINT!!! You are hereby instructed to dispose of the entire book immediately! (through fire, loss, passing on your copy to someone who is capable of destroying it, give it to your dog, throw it out of a moving vehicle, put it back on the shelf where you bought it, mail it to your mother, give it to a child, or any number of methods of disposal that are not listed here). You are no longer allowed to have the book in your possession! You are banned from ownership of this particular book until you can find a way to follow the instructions. Or until further notice from me, whichever comes first.
Direct voorin.

Na: leave this page blank on purpose

en voor

: pour, spill, drip, fling your coffee here.
Hij mag vanavond mee naar bed van mij.

Ik neem 'm morgen ook mee.

Ik heb er nog nauwelijks iets in, want geen stiften. maar ik heb al wel wat gefröbeld.
Ik ga even een riempje zoeken!
Emmetje, hij is mooi!
Oeh stiften moet ik even voor je kijken Lys, zou niet eens weten waar ze liggen. Fröbelspulletjes heb ik wel voor je.
Gaaf pop! Waar heb je dat mee gedaan? Glitterpennen?

Ziet er erg mooi uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven