Good Luck
vrijdag 19 maart 2010 om 13:19
vrijdag 19 maart 2010 om 17:51
Weekend! Weekend! Hoi hoi hoi!
Weinig te doen behalve sporten en boodschappen. En beetje nakijken. Jeuj.
Hihi Amalia, al die kleuters knuffelen. Ieks.
Ik had vandaag een huilende leerling in de klas. Dus ik even ermee praten. Bleek dat vader (of dat idee heeft zij iig) alleen maar oog heeft voor d'r zus want die doet gymnasium. En als ze een keer een mooi punt haalt dan zegt ie: 'ja logisch, het is toch allemaal makkelijk op de MAVO, da's geen prestatie'.
Sommige mensen moeten ze echt verplicht steriliseren.
Ik ben aan het wachten op de jongens. Kant-en-klaar lasagne staat in de oven (jaja, zo doen we dat, 1 komkommer en bakje cherry tomaatjes erbij en klaar is Cin) en Sam is op de Wii aan het spelen. Die is een nachtje op kamp geweest dus die zal wel moe zijn.
Veel plezier Star, ben je al weg?
Weinig te doen behalve sporten en boodschappen. En beetje nakijken. Jeuj.
Hihi Amalia, al die kleuters knuffelen. Ieks.
Ik had vandaag een huilende leerling in de klas. Dus ik even ermee praten. Bleek dat vader (of dat idee heeft zij iig) alleen maar oog heeft voor d'r zus want die doet gymnasium. En als ze een keer een mooi punt haalt dan zegt ie: 'ja logisch, het is toch allemaal makkelijk op de MAVO, da's geen prestatie'.
Sommige mensen moeten ze echt verplicht steriliseren.
Ik ben aan het wachten op de jongens. Kant-en-klaar lasagne staat in de oven (jaja, zo doen we dat, 1 komkommer en bakje cherry tomaatjes erbij en klaar is Cin) en Sam is op de Wii aan het spelen. Die is een nachtje op kamp geweest dus die zal wel moe zijn.
Veel plezier Star, ben je al weg?
zaterdag 20 maart 2010 om 08:40
Dames,
Er is geklaagd dat deze pijler erg langzaam is. Nu heeft de kinderpijler erg veel topics tussen de 2500 en 3000.
Nu willen we kijken of het helpt om topics al bij 2500 te sluiten en een nieuw topic te openen.
Dus zouden jullie met 2500 + topics een nieuw topic willen openen?
En even melden, zodat ik het oude kan sluiten.
Alvast bedankt!
Er is geklaagd dat deze pijler erg langzaam is. Nu heeft de kinderpijler erg veel topics tussen de 2500 en 3000.
Nu willen we kijken of het helpt om topics al bij 2500 te sluiten en een nieuw topic te openen.
Alvast bedankt!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 20 maart 2010 om 08:43
quote:Viva Angel4 schreef op 20 maart 2010 @ 08:40:
Dames,
Alvast bedankt!
Ghe ghe ghe, tuurlijk helpt dat niet, van 7000 naar 3000 hielp ook niet dus
Maar he, wij zijn de beroerdste niet heur! We laten het wel weer weten...
Dames,
Alvast bedankt!
Ghe ghe ghe, tuurlijk helpt dat niet, van 7000 naar 3000 hielp ook niet dus
Maar he, wij zijn de beroerdste niet heur! We laten het wel weer weten...