FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Tralalalalaaaa, ik heb de opdracht . En nu begint het opblijf avondje van de kinderen, we gaan Assepoester kijken. Ze zijn er helemaal klaar voor, te schattig.
Leuk Lien, gefeliciteerd! Meer info op de SG? Ik ben heel benieuwd wat, waar en voor hoelang je aan het werk gaat! Echt heel fijn dat de eerste klus binnen is

Mijn broertje en zijn vriendin zijn er. We hebben net gegeten (en ik heb heerlijk gekookt, als zeg ik het zelf ) en gaan nu Kolonisten. Ik ben nu 'de kinderen op bed aan het leggen' dus snel weer naar beneden!
voor Mille

Wat goed dat jullie nu naar oplossingen aan het kijken zijn Pebbles. En fijn dat Pebblo nu ook weet wat er met hem is. Lijkt me zeker een opluchting.

Doen jullie met een speciale reden de winkel dicht op woensdag?

Want op dinsdag dicht blijven en dan wo-zaterdag open en dan 3 dagen achtereen dicht lijkt mij ook wel fijn?

En hebben jullie veel klanten in de vroege ochtend? Ik kan me ook voorstellen dat vanaf 10 uur open ook een optie kan zijn, scheelt maar een half uurtje maar geeft misschien wat meer ruimte in de ochtend?

Gefeliciteerd Lien! Fijn zeg! Het balletje gaat nu rollen

Leuk Wind je verjaardag vieren. Even kijken wanneer ik kan.

Te laat, maar veel plezier LLL!

En Morrie, jij bent ook gewoon een lieverd hoor, zeker geen heks. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop zou zien. Best heftig toch? Hoop dat het je alles mee zult vallen.
voor de crea's onder ons: ik heb zulk leuk spul gekocht om mee te breien en haken.

Op onze weblog heb ik er ook een berichtje over geschreven
Ik dacht gisteren eigenlijk hetzelfde als Nathje, dat winkel dicht op dinsdg misschien logischer is richting klanten. Maar woensdag zijn de kinderen 's middags vrij, dat verklaart wellicht de keuze voor de woensdag?

Je kunt zelf natuurlijk heel goed bepalen welke dag de rustigste is in de winkel, en daar op af gaan.

Dank Nathje, dat ik toch ook een lieverd ben . Moest vanavond concluderen dat het ook wel heel gezellig was, zo'n joch er bij in huis. Schorrie is helemaal in de ban van hem, en hij leert Schorrie playstationnen. Moet straks nog even tegen Harrie zeggen dat ik misschien een beetje zeurde gisteren .

Ben vanvond naar een lezing van Renate Dorrestein geweest. Erg leuk. Was al eerder naar haar geweest maar bleek vanavond dat dat echt al meer dan 10 jaar geleden was.

Ze heeft ook goede boekentips gegeven (zie twitter ) dus ik heb me voorgenomen binnenkort de bieb weer eens te bezoeken en weer aan het lezen te gaan.

Toen ik thuiskwam was iedereen al naar bed, dus ik ga zo ook maar.

Mille, hoe is je dag verlopen?
Dames,

Er is geklaagd dat deze pijler erg langzaam is. Nu heeft de kinderpijler erg veel topics tussen de 2500 en 3000.

Nu willen we kijken of het helpt om topics al bij 2500 te sluiten en een nieuw topic te openen.

Dus zouden jullie met 2500 + topics een nieuw topic willen openen?

En even melden, zodat ik het oude kan sluiten.

Alvast bedankt!
Ik heb geen zin om een nieuw topic te openen. Kwam even van me afschrijven. Zit er door heen. Voor even, want kan eigenlijk niet. Maar laat maar, misschien op SG.
Ik open een nieuw topic. Ik noem het

LLS KMT GD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven