Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zaterdag 20 maart 2010 om 09:03
zaterdag 20 maart 2010 om 09:06
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 23:09:
[...]
Daar staat bij mij: Stand here. (wipe youre feet, jump up and down)
Staat bij mij ook, maar achterin staat dat je nog tien manieren moet verzinnen om je journal te wrecken, dus burn it lijkt me een goede optie.
Jullie maken de pagina's wel mooi hoor. Ik heb nu al ideetjes voor de volgende...
[...]
Daar staat bij mij: Stand here. (wipe youre feet, jump up and down)
Staat bij mij ook, maar achterin staat dat je nog tien manieren moet verzinnen om je journal te wrecken, dus burn it lijkt me een goede optie.
Jullie maken de pagina's wel mooi hoor. Ik heb nu al ideetjes voor de volgende...
MILF in the making
zaterdag 20 maart 2010 om 10:22
zaterdag 20 maart 2010 om 11:04
Bij de Selexyz hebben ze m zeker! Daar heb ik m gekocht namelijk (in A'dam).
Ik heb m nu een poosje en zal zo wat fotootjes dumpen. Ik geloof dat ik dat ook wel verschuldigd ben aan iig Janna.. want volgens mij ben jij door oa mij via het PC topic aangestoken
En ik schaam me diep, ik ben veel te lief voor mijn wreckie. Als ik de tekst van Keri moet geloven ben ik m dan niet waard
Ga zo wel even gemene vouwen erin maken enzo.
Eigenlijk moet ik m ook nodig de omgeving laten zien. Ding zit al maanden thuis. Wat als ik m van 3 hoog naar beneden pleur en hij gedesorienteerd niet meer weet waar ie is? Of als de buurman m opraapt en mee wil nemen? Dan moet ie toch van zich af kunnen bijten en de weg terug naar mij kunnen vinden.
Lys: nog tips qua opvoeden van dat ding? zo te lezen is die van jou heul snel gehoorzaam geworden!
Ik heb m nu een poosje en zal zo wat fotootjes dumpen. Ik geloof dat ik dat ook wel verschuldigd ben aan iig Janna.. want volgens mij ben jij door oa mij via het PC topic aangestoken
En ik schaam me diep, ik ben veel te lief voor mijn wreckie. Als ik de tekst van Keri moet geloven ben ik m dan niet waard
Ga zo wel even gemene vouwen erin maken enzo.
Eigenlijk moet ik m ook nodig de omgeving laten zien. Ding zit al maanden thuis. Wat als ik m van 3 hoog naar beneden pleur en hij gedesorienteerd niet meer weet waar ie is? Of als de buurman m opraapt en mee wil nemen? Dan moet ie toch van zich af kunnen bijten en de weg terug naar mij kunnen vinden.
Lys: nog tips qua opvoeden van dat ding? zo te lezen is die van jou heul snel gehoorzaam geworden!
zaterdag 20 maart 2010 om 11:15
quote:Kozoo schreef op 20 maart 2010 @ 11:04:
Manipulatie (1), intimidatie(2) en geweld(3).
Voorbeelden:
1.Als je lief bent, mag je vanavond bij mij in bed slapen
2.Als je nu niet als de wiedeweerga luistert, verkoop ik je!
3.op de grond gooien, erop gaan staan en draaien.
Binnen een dag was ie braaf.
Manipulatie (1), intimidatie(2) en geweld(3).
Voorbeelden:
1.Als je lief bent, mag je vanavond bij mij in bed slapen
2.Als je nu niet als de wiedeweerga luistert, verkoop ik je!
3.op de grond gooien, erop gaan staan en draaien.
Binnen een dag was ie braaf.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 20 maart 2010 om 13:32