Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Wordt dat de volgende meet? Een WTJ-workshop in Selexyz? Hahahaha!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Hahaha, eerst vanmiddag maar eens...

Ben wel benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk door het viva forum zo'n WTJ hebben. Ik wel in ieder geval..
Ga je naar de meet vanmiddag? Ik heb wel het hele topic gevolgd, maar kan helaas niet. Het lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar ook wel eng, maar goed, dat zal iedereen wel hebben. In ieder geval veel plezier voor jou en de rest.

Ik vraag het me ook af, hoeveel WTJ's er onder de forummers in omloop zijn. Gezien het aantal reacties in dit topic, aardig wat wel. En ik na vandaag in ieder geval ook
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ja, ik moet zo weg... Spannend!

Heb eerst 2 premeets onderweg... haha.

Nou, tot later!!
Veel plezier Janna!

En ik heb em!!! Gelijk een knutsel-outlet leeg gekocht, dus ik kan aan de slag.

Heb er gelijk 2 meegenomen voor mijn zusje en een vriendin.

Ik heb ze trouwens niet bij Selexyz gekocht maar bij The American Book Center, daar hadden ze nog een hele stapel.
Veel plezier voor de meeters!

Olive, super dat je goed bent geslaagd, wreckze vanmiddag.

Ik denk dat ik voor de komende tijd ook wel weet wat ik kado ga geven aan deze en genen....

Ayla, ook leuk voor een meet, samen wandelen met de WTJ (en dan foto's maken van mensen die vreemd opkijken van een hele groep wandelende WTJ's )
Emmetje, het is echt een leuk kado vind ik. Mijn zusje is net voor zichzelf begonnen als productfotograaf en interieur styliste. Om dat op te starten heeft ze er een baantje bij in een hobby- winkel waar ze ook workshops geeft. Dit boek ga ik zéker aan haar geven!

Ik zit ondertussen heel lief te kleuren. De creativiteit moet nog op gang komen, maar ik voel wat borrelen

Enne... Pop, laten we hier verder praten ghehehe. Anders worden de andere dames op 'ons' topic gek denk ik.

Ik verwacht wel een groepsfoto van de meeters trouwens!
Olive, ik ben ermee gaan douchen:

Ik ging douchen, boek lag op wasmand. Ik heb er wat waterdruppels op gegooid, en gekeken hoe mooi de stift uitliep. Daarna meer waterdruppels, lekker schuin gehouden en op het laatst even de hele pagina onder de douchekop doorgehaald.
Ook hier een WTJ in huis hoor en ik ga er direct mee aan de slag. Het viel me inderdaad op dat ze allemaal verschillend zijn qua "opdrachten". Of nou ja.... er lagen er nog precies 2 en die waren dus verschillend qua inhoud haha.

Het zal mij vast nog moeilijk gaan vallen, sommige dingen. Ben nogal perfectionistisch ingesteld en ik ben ook wel heel netjes en zuinig als het om mijn boeken gaat normaalgesproken, dus een opdracht als "knak de rug van je boek" zal ik waarschijnlijk met dichtgeknepen ogen en pijn in mijn hart gaan doen. Misschien gaat dit nog wel therapeutisch werken hahahahahahahaha.
Ayla, ik vond het juist heerlijk om eens NIET voorzichtig om te gaan met een boek. En na die douchesessie ziet ie er ook een stuk verfomfaaider(schrijf je dat zo) uit! En dat vind ik stiekem heel erg fijn...
Ja, het gaat erom om de perfectionist in jezelf te tarten haha. Dat is de filosofie achter het boek toch?
Dat perfectionisme eruit blijft lastig merk ik

Ik heb nu de instructiepagina mooi ingekleurd... Ik heb al een leuk idee voor de douche en ik ben nu bezig om mijn journal vleugels te geven van dun vilt en veren... Als ik em laat vallen kan ie zacht landen door te fladderen.

Ondertussen laat ik em open liggen... mijn katten houden wel van boeken!
Oh cool vleugels!

Ik zit te denken aan een matching purse aan een hangertje...tis een echt meisje dat WTJ van mij haha
Mijne wordt denk ik ook een meisje... Ik maak knalroze vleugels... Ik zie dat ik met het spullen halen ook een grote voorliefde voor roze heb laten zien
Ik kwam bij het "doodle on the cover" stukje net, dus heb ik mijn kaft helemaal opgeleukt met stickertjes en zo. Ook echt wel een meisjesding nu ik er zo over nadenk haha. Alleen had ie misschien beter eerst mee onder de douche kunnen gaan, bedenk ik mij nu. Straks valt alles er weer af hahahahaha! Nou ja, dat is ook een vorm van wrecking toch?
* breekt even in*

Dit ziet er echt leuk uit! En omdat jullie er ervaring mee hebben en ik verder (nog) niet, een vraag:

kan je zoiets ook leuk met een groepje doen? Ik denk aan het volgende: een vriendin wordt binnenkort 40 en dan willen we met een paar vriendinnen iets leuks voor haar bedenken. Lijkt me enorm lollig om hier met z´n allen me aan de gang te gaan. Wat denken jullie? En zou je dan met z´n allen in 1 boek moeten knutselen, of beter iedereen in een eigen boek?

* breekt weer uit *

* maar komt zeker terug! *
Splinter, hmm weet niet of het wat is in een groepje. Het is misschien wel leuk om een aantal opdrachten uit het boek op grote vellen te doen. Dan kun je met zn allen aan het klooien op 1 groot vel, of ieder op een eigen en dan met een lintje binden ofzo.
Splinter, is het dan een activiteit voor een feestje of bedoel je dat je met vriendinnen zo'n boek voor haar in elkaar wil knutselen. Het eerste zou best een leuk idee zijn, maar dat lukt niet in één boek, of je moet er pagina's uitscheuren, en dat zou dan wel weer bij het idee van het boek passen.

Ik ben net de 'create a nonstopline' gemaakt, ben wel weer tevreden over het resultaat zeg maar
Ohja, daar heb ik ook nog een leuk idee voor, voor die nonstop... Denk dat ik maar een schaduw journal eraan plak om snel mijn ideeën op te schrijven. Vergeet steeds wat ik ook al weer wilde doen :-)
Ik bedoelde het voor een feestje ja. Het lijkt me dan leuk om ieder met een eigen boek te beginnen (je kunt zelf kiezen met welke pagina je start, toch?) en dan heb je na afloop gelijk een leuk aandenken. Zoiets.

Of inderdaad op grote vellen uitvoeren, dat is ook leuk. Vooral omdat we niet van die enorme crea-bea´s zijn, lijkt me wel een leuke klus!
Grmbl, ik zoek nu dus al een poosje naar mn vilt. Ben ik ergens bij de verhuzing wel tegen gekomen, maar ik kan het nu niet meer vinden. Wel heb ik gekleurde echte wol gevonden, kan ik vast wel wat mee. Misschien kan ik het vilten en er dan een kaft van maken. Wordt het wel erg geitenwollensok...

Splinter, volgens mij is het best lollig om te doen op een avondje met vriendinnen. Vooral de pagina van onder de douche zie ik al helemal voor me: een stel giechelende vrouwen die om de beurt het boek onder de douche houden...
Whahaha, ik zie al een groep woeste vrouwen pagina's uit het boek scheuren, proppen schieten, in de hens zetten, voeten vegen... Check, dat moet een leuke avond worden

Als iedereen z'n eigen boek heeft, is het zeker leuk. Zorg voor genoeg materialen om meet te knutselen of smerig mee te doen, en dan komt het helemaal goed!

Ik zit weer te kleuren, de vleugels lukken nog niet echt
Ik moet op 1 van mijn pagina's kauwen

Er moet hier ergens nog een kat zijn die ik misschien zo gek kan krijgen.... Here kitty, kitty, kitty.......
Haha, woeste vrouwen: check. En dan bang zijn voor een spatje water natuurlijk.

Plan: ik ga gewoon zelf alvast zo´n boek kopen (goeie smoes!) en kijken wat we allemaal nodig hebben. Lijkt me leuk!

Jammer dat ze pas in de zomer jarig is, duurt nog wel heel lang...

Bedankt voor jullie reacties!
Splinter, de schrijfster heeft meerdere boeken geschreven met opdrachten, en je moet wel de leukste gaan doen met het feestje. Lijkt mij het perfecte excuus om vast te gaan proberen/knutselen/wrecken/kleuren/smeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven