Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Mijn eerste resultaat

Ziet er super leuk uit Olive!!!

Ik wil ook zo'n boek!!!
Ik heb er vanmiddag naar aanleiding van dit topic ook twee gekocht: een voor mij en een voor Deksel, maar hij heeft em nog niet gezien denk ik dus ben benieuwd wat 'ie er van vindt . Kunnen we lekker samen wrecken, hehe.
Hey, Winkelmand!

t Is wel heul verslavend hoor!

Coffepot heb je dan ook de twee verschillende gekocht, of hebben ze beiden dezelfde opdrachten?

Mooi Olive, leuk met dat watergedruppel!
quote:pop1980 schreef op 20 maart 2010 @ 19:07:

Hey, Winkelmand!

t Is wel heul verslavend hoor!

Ik krijg er morgen eentje! Van Olive! Lief hé!!
quote:Ayla520 schreef op 20 maart 2010 @ 18:12:

Ik moet op 1 van mijn pagina's kauwen

Er moet hier ergens nog een kat zijn die ik misschien zo gek kan krijgen.... Here kitty, kitty, kitty.......Is dat die chew on this pagina? Ik heb er een BICpen opgeplakt. (Wel op kauwen niet doorslikken.)
MILF in the making ;-)
Wat lief van Olive! Dus morgen lekker aan de knutsel WM!

DarkRosePrincess, wat een slim idee! Ik had ook al geprobeerd om mijn kat er op te laten kauwen, maar dat wil ze niet. Misschien moet ik m insmeren met kattenvoer, maar dat vind ik te ranzig...
Splinter, ik zou voor iedereen een boekje regelen! En dan ook elkaars boek wrecken

Leuke pagina's Emmertje en Olive!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb er al helemaal zin in. Zo jammer dat vriendin pas in de zomer jarig is!

(ik heb trouwens wel enorm moeten lachen om de uitlaat-foto van de meeting; wordt dat mijn voorland??)
Copy-paste van een ander topic (en ik moet hier nog bijlezen)

La Vie denk dat als je hem eenmaal in je handen hebt je creabea in je naar bovenkomt en je aan de gang gaat. Denk er trouwens sterk over om dit exemplaar maar te houden zoals het is. (zonder het nog ingezien te hebben) want ik denk dat er zoveel leuke dingen ingezet zijn, dat het zonde is om er wat anders mee te doen. Maar ja, dan volg ik dus niet gedwee alle opdrachten op en ben ik daarmee het boek niet waardig (jawel dat staat achterin want zoooooo ben ik dan ook wel weer gewoon een tekst lezen waar bij staat: als je dit verder leest dan ben je dit boek niet waardig, deze tekst is namelijk niet om te lezen hahaha) En toch lezen he...niet alleen perfectionistisch aangelegd maar ook eigenwijs. En die wint meestal. Dus een tweede exemplaar lost mijn probleem dan op... maar ja ga je dan niet te ver met deze hype. Tenslotte heeft die dame die dit gemaakt heeft nog meer boeken geproduceerd .(iets zegt mij dat ook zij perfectionist is)

NB had mijn journal meegenomen naar een meeting. En daar is de journal op mini journey gegaan en van hand tot hand gegaan. Waarbij een hoop mensen het een en ander in de journal gezet hebben. Heb het nog niet gelezen dat doe ik morgen. Maar ik denk dat het ontzettend leuk is geworden.
Ik heb er ook een besteld!
Ik zag dat er ook al een soort van vervolg is 'This is not a book'

Kennen jullie dat ook al?

Ik ga er ook 2 bestellen. Een voor mijzelf en 1 voor een vriendin die gauw op bezoek komt! Ik ben helemaal enthousiast gemaakt door jullie.
Grief is just love with nowhere to go
Ik ken het vervolg niet Mal, maar dat komt ook omdat ik voordat ik het Journal kreeg van lieve Lys ik sowieso nog niet gehoord had van dit concept/boek
zojuist ook een exemplaar besteld. Erg leuk!! en ik zag idd dat er ook een vervolg is.. dus voorlopig kunnen we vooruit
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Er zijn er meerdere, wel een stuk of 5 in totaal.
quote:emmetje81 schreef op 21 maart 2010 @ 10:13:

Er zijn er meerdere, wel een stuk of 5 in totaal.echt???? Nou dan heb ik de komende tijd nog wat te doen!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik denk dat ik straks ook een exemplaar bestel..... na al dat gewreck in andermans boeken gisteren..... het is wel heel besmettelijkl!
Ik vond het een geweldig boek, ik had er nog nooit van gehoord, tot gisteren. Super leuk. Heb hem net meteen besteld op bol.com.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dit topic wordt volgens mij een stuk drukker na gister
Heb ik dat?!
K heb m ook besteld!

D'r is geen houwen meer aan met al die wreckende vivadames!
Ik heb hem ook voor een leesfanaat/kuntsel vriendin voor wie ik maar nooit een leuk kadootje kan vinden
Heb ik dat?!
Jup, nu wil ikm ook.. Je kan er veel leukere dingen mee doen dan alleen slopen!
Ik heb gisteravond een tweede exemplaar besteld. Ik heb te veel inspiratie om het bij een Wreckjournal te laten. De andere delen heb ik ook vast besteld. (Nee ik ben niet verslaafd.... )
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven