Fijne buren!

20-03-2010 20:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zitten volop in de ellende. Het regent werkelijk slecht nieuws, zowel in werk als privé. Ik ben behoorlijk aan mijn eindje, mijn man ook en soms weet ik niet meer hoe ik me weer moet opladen voor de volgende zenuwslopende periode. Gelukkig krijgen we veel steun van iedereen om ons heen. Maar ook van onze nieuwe buren. Waar onze kleine zomaar totaal onverwacht een nachtje kon logeren toen lief onverwachts opgenomen werd in het ziekenhuis.

Die het geen probleem vinden om kind daar te laten spelen, op te vangen, mee te laten eten of zomaar een hart onder de riem komen steken. Of een printer/scanner komen langsbrengen omdat we die dringend nodig hebben voor gewichtige zaken. Van die kleine dingen die zo groot zijn.

Wat ik wil met dit topic. Geen idee. Gewoon melden dat ik blij ben met hun aandacht en zorg.
Fijn dat je ondanks alles, dit soort geweldige gebaren nog ziet! Sterkte met alles!
Dat is echt hartstikke fijn! Het bestaat dus nog wel. Geniet er maar van, beter een goeie buur dan een verre vriend, zo blijkt maar weer.
Wat fijn! Ook tegen je buren zeggen he dat je ze zo waardeert!
Ja ik zou ook hun laten weten hoe je het waardeert, het op een topic zetten hebben ze niets aan. Hoewel het leuk te lezen is dat er zulke lieve buren zijn.

En zelf nog veel sterkte dat jullie maar snel uit de shit mogen komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat fijn En leuk dat je er een topic voor opent, vind het wel leuk om te lezen.

(hoop dat het goed gaat met je man en jullie snel in rustiger vaarwater komen)
Ja hoor tandpasta dat doe ik zeker. Ze hadden zelf niet het idee dat ze wat hadden bijgedragen, dat heb ik ze maar even uit het hoofd gepraat. :-)
quote:mylenevalerie schreef op 20 maart 2010 @ 20:19:

Ja ik zou ook hun laten weten hoe je het waardeert, het op een topic zetten hebben ze niets aan. Hoewel het leuk te lezen is dat er zulke lieve buren zijn.

En zelf nog veel sterkte dat jullie maar snel uit de shit mogen komen.

Heb ik gedaan mylene, maar ik ben zo blij met deze mensen dat ik het even van de vivadaken wilde afschreeuwen.

Bedankt voor je steun :-) , het gaat goedkomen, ergens, ooit, tuurlijk, maar we moeten er nu doorheen, dat lukt, maar wat vind ik het moeilijk.
Nou dat is dan eens een welkome afwisseling met alle burenruzie topics. Fijn hoor
Ik dacht ook even dat het een cynisch topic was, gezien de titel. Maar ze bestaan dus écht: fijne buren!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik schrok ook even...

Nou, gefeliciteerd!

Een goeie buur is nog altijd beter dan een verre vriend he..
Sterkte met alles, TO.

En wat fijn dat die mensen je het leven af en toe een beetje lichter kunnen maken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
supermooi! laat dit soort zaken, in dit geval je buren, je lekker energie geven om er tegen aan te kunnen!
Wat fijn, TO! Dat geeft je toch weer het geloof terug in de goedheid van mensen, of niet? Heel veel sterkte met al je beslommeringen.

Ik heb ook zulke buren aan beide zijden (en zij hebben ons). Dat was ik eerder niet gewend (we wonen nu 2,5 jaar in dit huis). Ik vind het geweldig! :-)
quote:himalaya schreef op 20 maart 2010 @ 20:37:

Ik dacht ook even dat het een cynisch topic was, gezien de titel. Maar ze bestaan dus écht: fijne buren!

Dat dacht ik ook! Stond al klaar om aan te sluiten. Maar nee, dit is veel leuker!

Zo zou het altijd moeten zijn.

Veel sterkte, Mezelf39.
.
Het laatste dat ik wil is voor iedereen spreken, maar als je iets nodig hebt, kun je misschien hier ook blijven posten :-). Sterkte.
Gefeliciteerd! (maar pas wel op met de buurman, want ik vertrouw ze niet zo, buurmannen, maar dit terzijde en is hier niet van toepassing)
Marymariemaria je slaat de spijker op zijn kop, het geeft inderdaad dat beetje rust en ruimte, daar ben ik ze zoo dankbaar voor.
@Billie36: .
ik dacht bij de titel dat de buren in scheiding lagen en dus midden in de nacht al ruziend jullie wakker houden, of luidruchtige sex hebben en jullie wakker houden. wel fijn dat jouw buren dan ook echt fijn zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven