Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Het ding van Remma is een apart topic op de AK.

Pluis hield tussendoor een weekje op met hoesten, en is sinds de nacht van woensdag op donderdag weer begonnen. Tripje huisarts staat nu wel op het programma...

Over de luiers van Pluis hoeven we meestal niet te wedden, die ruik je wel Mag je wel meedrinken van de wijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 20 maart 2010 @ 14:18:

Over de luiers van Pluis hoeven we meestal niet te wedden, die ruik je wel Mag je wel meedrinken van de wijn?

Wij meestal ook, maar dit keer was het dus blijkbaar 'valse lucht'. en ik debnk dat ik wel mee mag drinken van de wijn

ik heb Remma's ding echt völlig gemist, solly! dan maar
Pammie ging haar huis versieren met paastakken en ik las in de snelheid 'pastinaken', hahahahaha, daar kreeg ik een raar beeld bij.

Fijn dat je er weer bent Nips, hoofdpijn over? Bij allemaal? Ik had ook hele week hoofdpijn, dacht hormonaal maar 't kan ook met het weer te maken gehad hebben.

Ik ben ook benieuwd naar Remma's poging, ga sws ff de AK bijlezen zometeen.

Hier goed. Iemand vroeg of Paul en ik op een lijn zitten, ja, nu eigenlijk meer dan voorheen. Voorheen vond ik dat we van alles 'moesten' en dat heb ik nu een beetje losgelaten. Als Liz 's avonds tussendoor wakker wordt gaat Paul meestal naar boven, dat werkt beter want dan slaapt ze sneller. Ze zegt zelf ook dat ze dat fijner vindt. "Als pappa boven is, vind het genoeg om te weten dat hij er is, als mamma er is dan wil ik dat ik haar de hele tijd kan zien en dat ze naast me zit." Ik hoop idd dat ze er er overheen groeit.

Voorlopig lekker weekendje, kinderen uit logeren, gisteravond lekker avondje samen en vanavond een feestje. Morgen kinderen weer halen, vandaag samen boodschappen, ff naar de stad etc. Heerlijk!
Wij zijn naar het bos geweest, heerlijk in het zonnetje gelopen. Nu ligt papa2 op de bank te slapen samen met hond (stelletje bejaarden ), de kindertjes spelen buiten ergens en ik ga pizza maken.
Hai Es

Wanneer gaan wij weer boeken terugruilen?
Ik ga ook pizza maken zometeen.

Goed van je Es, dat je het 'moeten' een beetje kunt loslaten. Ik denk wel dat Liz op een gegeven moment over haar slaapperikelen heengroeit. Of dat ze er zelf mee kan omgaan en niet jullie meer nodig heeft.
Wa toevallig.

Es, ik denk ook dat het mettertijd beter zal gaan. Liz zal ook wel aanvoelen dat jullie het hebben 'laten gaan'. Dat het bij haar blijven geen discussiepunt meer is helpt haar wellicht wel. Fijn dat jullie op één lijn zitten trouwens. En wat kan Liz goed verwoorden hoe ze zich voelt!
ff mailen Pams, maar ik heb nog niet al je boeken gelezen... zal ik naar jou komen een keertje?

Liz weet dat we haar zoveel mogelijk helpen maar dat het in haar tempo gaat.
Poek wordt eigenlijk benauwder en benauwder, ondanks Berodual... hang nu in de wacht voor huisartsenpost
Oef Sok. Hopelijk kom je er snel doorheen, de wacht.
en alweer terug van een bezoekje aan de huisartsenpost; viel allemaal gelukkig mee, er was weinig te horen. even aanzien, zeg maar.
Hmm, gelukkig maar Sok.
Ach wat vervelend voor Poek, zo benauwd.

En arme Pluis zo aan het hoesten. Zielig.

En zit het in de lucht ofzo? want Limoen d'r gehoest begint ook weer. Was zo blij dat het even over was.

We twijfelden nog steeds een beetje over die keelamandeloperatie, maar als ze weer zo aan het hoesten is vind ik het vaak zo sneu dat acuut weer mijn twijfel wegneemt.

Ben eindelijk naar de kapper geweest vanmiddag, dat was echt echt nodig. Ben d'r wel blij mee, geloof ik.

Verder erg moe en ik kon niets hebben vandaag. De kinderen voelen dat haarfijn aan en moeten dan ook precies mij steeds hebben. Maar goed, op zaterdag met zijn tweeen is dat wat beter te hebben dan als ik alleen ben met ze.

Had nog helemaal niet op Es d'r bericht over Lizzy gereageerd geloof ik, maar wat jammer dat het weer mis gaat met slapen. En goede oplossing dan dat Paul steeds naar haar toe gaat.

Wist ook niet dat je je om haar tics nog steeds zorgen maakt.

Vanmiddag was het nog superlekker weer hier. Had regen verwacht dus dat viel mee. Ze zijn lekker in het speeltuintje geweest, en Limoen's favoriete vriendinnetje was ook buiten dus dat vond ze erg leuk (in de winter ziet ze haar niet zo vaak buiten, en daar begon ze nogal van te balen)
Ik forum mobiel hoezee :-) benauwd heerst dan: net een anderhalf uur durende pseudokroep sessie met mannie. dit was wel de ergste ooit. mini ging niet slapen dus het is hier net een half uur stil. kan nog leuk worden morgen...
Wel grappig, zo in bed in het donker nog even een berichtje plaatsen
Pamman was goed aangekomen trouwens. Mif, het is een pleziertripje. nu slapen, trusten.
Toch wel leuk he, internet op je mobiel

Schrikken van mannie zeg.
ow, balen van die pseudokroep, Pammie! heb je nog een artys gebeld of maar gewoon afgewacht? zijn geen grappen! hopenlijk gaat het morgen goed.

heb vanavond een neiuwe mobiel besteld, een Sony ericsson VIvaz. ben benieuwd.
Ja, kun je vanuit bed ook nog een scooh doen Een pammie dus...
dat lijkt wel een eifoon ja

wat heb je nu dan?
scooh?
een Palm; klereding
Wil je geen Iphone?
quote:remma schreef op 20 maart 2010 @ 23:25:

Wil je geen Iphone?wilde ik eigenlijk wel, maar ik wilde ook niet van mijn KPN-abonnement af.
Oke. Hoezo niet dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven