E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 21 maart 2010 om 00:21
Zo ik ben blij gelezen. Eerst even naar iedereen die naar mij heeft gezwaaid. En bedankt allemaal voor jullie fröbels in mijn journal. En dames bedankt voor het uitlaten van mijn journal. Vooral de pitstop bij de paal was hard nodig. Ze moest erg nodig.
Wat kan ik zeggen: een hoop, en ook een hoop niet
Min, Zwieb goed geregeld dames!!!
CrewBG, goede bediening (ja ja die leukerd wist wel dat ie leuk is was en ik baalde dat mijn nagels gekortwiekt waren, goed werk achter de bar en nog bedankt voor het weghalen van de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende versie van de Lasagna, de versie daarna was verrukkelijk. Kreeg hem alleen niet op. Het toetje was jammie...alleen niet aan de oreo's gedraaid en gelikt...die gaan gewoon zo in het mondje.
Ik kom morgen met een opsomming van alles want beetje moe enzo....
Wat kan ik zeggen: een hoop, en ook een hoop niet
Min, Zwieb goed geregeld dames!!!
CrewBG, goede bediening (ja ja die leukerd wist wel dat ie leuk is was en ik baalde dat mijn nagels gekortwiekt waren, goed werk achter de bar en nog bedankt voor het weghalen van de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende versie van de Lasagna, de versie daarna was verrukkelijk. Kreeg hem alleen niet op. Het toetje was jammie...alleen niet aan de oreo's gedraaid en gelikt...die gaan gewoon zo in het mondje.
Ik kom morgen met een opsomming van alles want beetje moe enzo....
zondag 21 maart 2010 om 00:27
Dushi, je schrijft weer, (zoals altijd) heerlijk.
Klinkt als een leuke meet.
Wel vroeg afgelopen (in mijn ogen) maar wellicht door ver-weg-forummers.
Ach, wie weet, een volgende meet van 14.00 tot 22.00u.
Banba, ik snap dat je baalde dat je er niet kon en EN dat je baalt dat Minny en Zwieber deze (volgens mij best wel intensieve) klus even aan zich voorbij laten gaan, er zijn er meer toch die een meet/kunnen organiseren (met evt. fluister info van minny en zwieber).
Iig weer leuk jullie reacties te lezen. Ik wacht gewoon even op de volgende minimeet (5 april) in huize thee
Klinkt als een leuke meet.
Wel vroeg afgelopen (in mijn ogen) maar wellicht door ver-weg-forummers.
Ach, wie weet, een volgende meet van 14.00 tot 22.00u.
Banba, ik snap dat je baalde dat je er niet kon en EN dat je baalt dat Minny en Zwieber deze (volgens mij best wel intensieve) klus even aan zich voorbij laten gaan, er zijn er meer toch die een meet/kunnen organiseren (met evt. fluister info van minny en zwieber).
Iig weer leuk jullie reacties te lezen. Ik wacht gewoon even op de volgende minimeet (5 april) in huize thee
zondag 21 maart 2010 om 00:34
zondag 21 maart 2010 om 00:36
Hier bericht van Trikky en MissLoki. Net thuis, Ik, missloki word zo opgehaald door vriend en ben dan thuis. Morgen ga ik alles bijlezen en reageren. Ik wil alleen even zeggen dat ik het supergezellig vond. Lys, je bent echt een geweldig persoon, lekker met je kunnen lachen.
Leuk om de dames van t tetter topic ontmoet te hebben. Brum ook natuurlijk, en alle andere dames, ook erg leuk om jullie in het echt te hebben ontmoet.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij.......
Morgen ben ik er weer met mn eigen nick......
Slaap lekker dames....
Leuk om de dames van t tetter topic ontmoet te hebben. Brum ook natuurlijk, en alle andere dames, ook erg leuk om jullie in het echt te hebben ontmoet.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij.......
Morgen ben ik er weer met mn eigen nick......
Slaap lekker dames....
zondag 21 maart 2010 om 00:43
Man wat is het baggerweer buiten. Gelukkig ben ik niet van suiker anders was ik toch wel gesmolten. Best link als het zo lees hoe men (met de auto) is thuisgekomen. Ik had een chauffeur. Rare was, hij ging telkens stoppen en dan gingen er nog meer mensen mee. Zo bizar.
Wilde wel langer blijven, maar de nachtbussen werken sinds de bouwwerkzaamheden niet mee. (en overnachten in een bushokje staat niet als opdracht in mijn journal dus dat hoef ik niet te doen)
Wilde wel langer blijven, maar de nachtbussen werken sinds de bouwwerkzaamheden niet mee. (en overnachten in een bushokje staat niet als opdracht in mijn journal dus dat hoef ik niet te doen)
zondag 21 maart 2010 om 00:50
Oh, ik ben thuis. Yesss!
Wat een hell van een treinreis terug... zat met allemaal dronken gasten van een jaar of 20 die me milf begonnen te noemen, etc. patatjes aanboden, biertjes, noem maar op.
Nou goed, ben zelf ook niet helemaal helder meer..hhaa..
Heb nog niets terug gelezen, wil alleen maar even zeggen dat ik het echt super gezellig vond!
Wat een hell van een treinreis terug... zat met allemaal dronken gasten van een jaar of 20 die me milf begonnen te noemen, etc. patatjes aanboden, biertjes, noem maar op.
Nou goed, ben zelf ook niet helemaal helder meer..hhaa..
Heb nog niets terug gelezen, wil alleen maar even zeggen dat ik het echt super gezellig vond!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 21 maart 2010 om 01:10
Deze is bijgelezen (sort of). Ik vond het weer bijzonder leuk!
Wederom veel te weinig tijd om met iedereen uitgebreid te kleppen.
Min, Zwieb, het was allemaal weer fijn georganiseerd, thanx!
Dush, zalig om je weer te zien en megathanx voor die hele tas vol fröbelspullen. 3 Maal raden wat ik morgen ga doen!
Teddy, bedankt voor de gezellige reis en voor het feit dat je me weer veilig thuis hebt gebracht door dat baggerweer!
Vniel, ondanks dat je er zeer op gebrand was om met Qwert naar huis te gaan en je daar ook op leek te rekenen, wil ik heeeel voorzichtig zeggen dat ik toch ook een klik met Qwert voel. Het zijn nog zeer ontluikende gevoelens die ik voor haar heb, maar eens in de darkroomcorner met haar sloeg bij mij (en haar?) een echte vonk over. Ik wil je niet jaloers maken, maar er is meerdere keren gezoend.
Biolleke, wat ben jij een leuk mens!! Echt super dat je erbij was!
En dat je zo goed voor me zorgde!
Yath & Zoester, erg leuk dat jullie er waren. Buiten dat jullie erg gezellig en grappig zijn, damn wat een mooie meiden!
Brummelfrummel (40 cm hoog en 4 kilo of zo) heeft lekker bij mij op schoot gezeten. *nadat ze alle stoelen verstopt had en deed alsof er geen plekje meer voor haar was*
Enne.... niet zo raar reageren, hè.... dat boek moest nodig zijn behoefte doen....
Later meer.
BAM, nog last van je ogen?
Wederom veel te weinig tijd om met iedereen uitgebreid te kleppen.
Min, Zwieb, het was allemaal weer fijn georganiseerd, thanx!
Dush, zalig om je weer te zien en megathanx voor die hele tas vol fröbelspullen. 3 Maal raden wat ik morgen ga doen!
Teddy, bedankt voor de gezellige reis en voor het feit dat je me weer veilig thuis hebt gebracht door dat baggerweer!
Vniel, ondanks dat je er zeer op gebrand was om met Qwert naar huis te gaan en je daar ook op leek te rekenen, wil ik heeeel voorzichtig zeggen dat ik toch ook een klik met Qwert voel. Het zijn nog zeer ontluikende gevoelens die ik voor haar heb, maar eens in de darkroomcorner met haar sloeg bij mij (en haar?) een echte vonk over. Ik wil je niet jaloers maken, maar er is meerdere keren gezoend.
Biolleke, wat ben jij een leuk mens!! Echt super dat je erbij was!
En dat je zo goed voor me zorgde!
Yath & Zoester, erg leuk dat jullie er waren. Buiten dat jullie erg gezellig en grappig zijn, damn wat een mooie meiden!
Brummelfrummel (40 cm hoog en 4 kilo of zo) heeft lekker bij mij op schoot gezeten. *nadat ze alle stoelen verstopt had en deed alsof er geen plekje meer voor haar was*
Enne.... niet zo raar reageren, hè.... dat boek moest nodig zijn behoefte doen....
Later meer.
BAM, nog last van je ogen?
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 21 maart 2010 om 01:12
zondag 21 maart 2010 om 01:15
Nou ja, weet je... nu is niet the time & place om er veel over te zeggen, bewaar het voor morgen in een wat nuchtere stand, maar jullie zijn leuk.
Allemaal.
Super leuke ervaring in ieder geval.
Nijn, mens wat ben je leuk. Totally my type of woman.
Lyzzzzz, Doessssssssss, ik zeg JA! Ik bedoel, vooral naar jullie was ik nieuwsgierig, logisch toch! Jullie zijn LEUK.
Nou ja, en nog veel meer enzo... echt nog veel meer, mar ik geloof dat ik een beetj dronken ben...serieus. Dus morgen dan ga ik echt alles benoemen.....sorry..
Allemaal.
Super leuke ervaring in ieder geval.
Nijn, mens wat ben je leuk. Totally my type of woman.
Lyzzzzz, Doessssssssss, ik zeg JA! Ik bedoel, vooral naar jullie was ik nieuwsgierig, logisch toch! Jullie zijn LEUK.
Nou ja, en nog veel meer enzo... echt nog veel meer, mar ik geloof dat ik een beetj dronken ben...serieus. Dus morgen dan ga ik echt alles benoemen.....sorry..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 21 maart 2010 om 01:15
vroeg afgelopen?? De echte diehards stonden tegen half een op het station, redelijke score toch als je vanaf vier uur denkt... Ik zit nu in de trein, de dronkelappen achter kunnen laten in een coupé toen ze muziek gingen draaien, dan straks nog twintig minuten naar huis fietsen, je moet er verdomme wel wat voor overhebben ;-p peoh die auto- en motorritten klinken inderdaad niet optimaal!
Ik geloof dat ik wel meeding naar de titel 'genantste-topicsforummer'. Trashtv, datingrampen...Maar het is zo grappig... In het echt ben ik toch heul normaal ;-p
Ik geloof dat ik wel meeding naar de titel 'genantste-topicsforummer'. Trashtv, datingrampen...Maar het is zo grappig... In het echt ben ik toch heul normaal ;-p