Fijne buren!
zaterdag 20 maart 2010 om 20:08
We zitten volop in de ellende. Het regent werkelijk slecht nieuws, zowel in werk als privé. Ik ben behoorlijk aan mijn eindje, mijn man ook en soms weet ik niet meer hoe ik me weer moet opladen voor de volgende zenuwslopende periode. Gelukkig krijgen we veel steun van iedereen om ons heen. Maar ook van onze nieuwe buren. Waar onze kleine zomaar totaal onverwacht een nachtje kon logeren toen lief onverwachts opgenomen werd in het ziekenhuis.
Die het geen probleem vinden om kind daar te laten spelen, op te vangen, mee te laten eten of zomaar een hart onder de riem komen steken. Of een printer/scanner komen langsbrengen omdat we die dringend nodig hebben voor gewichtige zaken. Van die kleine dingen die zo groot zijn.
Wat ik wil met dit topic. Geen idee. Gewoon melden dat ik blij ben met hun aandacht en zorg.
Die het geen probleem vinden om kind daar te laten spelen, op te vangen, mee te laten eten of zomaar een hart onder de riem komen steken. Of een printer/scanner komen langsbrengen omdat we die dringend nodig hebben voor gewichtige zaken. Van die kleine dingen die zo groot zijn.
Wat ik wil met dit topic. Geen idee. Gewoon melden dat ik blij ben met hun aandacht en zorg.
zaterdag 20 maart 2010 om 20:19
Ja ik zou ook hun laten weten hoe je het waardeert, het op een topic zetten hebben ze niets aan. Hoewel het leuk te lezen is dat er zulke lieve buren zijn.
En zelf nog veel sterkte dat jullie maar snel uit de shit mogen komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 20 maart 2010 om 20:30
quote:mylenevalerie schreef op 20 maart 2010 @ 20:19:
Ja ik zou ook hun laten weten hoe je het waardeert, het op een topic zetten hebben ze niets aan. Hoewel het leuk te lezen is dat er zulke lieve buren zijn.
Heb ik gedaan mylene, maar ik ben zo blij met deze mensen dat ik het even van de vivadaken wilde afschreeuwen.
Bedankt voor je steun
, het gaat goedkomen, ergens, ooit, tuurlijk, maar we moeten er nu doorheen, dat lukt, maar wat vind ik het moeilijk.
Heb ik gedaan mylene, maar ik ben zo blij met deze mensen dat ik het even van de vivadaken wilde afschreeuwen.
Bedankt voor je steun
zaterdag 20 maart 2010 om 22:16
zaterdag 20 maart 2010 om 22:47