welke stozuiger
zondag 21 maart 2010 om 11:36
helaas, mijn stofzuiger is weer kapot. ik zit er aan te denken om eens een goede te kopen, maar wat zijn ze toch duur!!
wou er eigenlijk niet meer dan 100 euro aan uit geven..
is dat een redelijk bedrag?
wat raden julie aan met, of zonder zak?
als je geen zak nodig hebt, hoe zit het dan met het schoon maken?
ik heb een konijn in huis dus door het hooi en dergelijke gaan mijn stofzuigers uiteindelijk niet zo lang mee. wie heeft een goede tip. of moet ik er toch meer geld voor uit trekken?
wou er eigenlijk niet meer dan 100 euro aan uit geven..
is dat een redelijk bedrag?
wat raden julie aan met, of zonder zak?
als je geen zak nodig hebt, hoe zit het dan met het schoon maken?
ik heb een konijn in huis dus door het hooi en dergelijke gaan mijn stofzuigers uiteindelijk niet zo lang mee. wie heeft een goede tip. of moet ik er toch meer geld voor uit trekken?
zondag 21 maart 2010 om 12:01
quote:Whiskers schreef op 21 maart 2010 @ 11:41:
Tja, ik zweer zelf bij Dyson, maar die dingen zijn enorm duur.
Ik weet ook niet waar je voor 100 euro een goede kunt kopen.
Is de Media Markt niet open vandaag?
Anders daar even rondkijken?quote:dangeensuus schreef op 21 maart 2010 @ 11:44:
Dyson.Ik wilde enkele jaren geleden zelf ook een Dyson kopen. Ik was helemaal verkocht vanwege het innovatieve concept, maar heb mij toen laten weerhouden door de prijs. De goedkoopste is tegenwoordig ¤ 219,-. http://www.vergelijk.nl/stofzuiger/dyson/
Vrienden van mij (met twee katten) hebben een Dyson en ik heb het eens aan hun gevraagd. Zij waren niet enthousiast en vonden hun Dyson niet beter dan een andere goede stofzuiger.
In 2008 is er een topic geweest over Dyson stofzuigers.
Wie heeft ervaring met de Dyson stofzuiger?
Tja, ik zweer zelf bij Dyson, maar die dingen zijn enorm duur.
Ik weet ook niet waar je voor 100 euro een goede kunt kopen.
Is de Media Markt niet open vandaag?
Anders daar even rondkijken?quote:dangeensuus schreef op 21 maart 2010 @ 11:44:
Dyson.Ik wilde enkele jaren geleden zelf ook een Dyson kopen. Ik was helemaal verkocht vanwege het innovatieve concept, maar heb mij toen laten weerhouden door de prijs. De goedkoopste is tegenwoordig ¤ 219,-. http://www.vergelijk.nl/stofzuiger/dyson/
Vrienden van mij (met twee katten) hebben een Dyson en ik heb het eens aan hun gevraagd. Zij waren niet enthousiast en vonden hun Dyson niet beter dan een andere goede stofzuiger.
In 2008 is er een topic geweest over Dyson stofzuigers.
Wie heeft ervaring met de Dyson stofzuiger?
zondag 21 maart 2010 om 12:12
Met hooi e.d. zou ik me niet aan een dure Dyson wagen. Heb er nu wel eentje, maar toen ik knaagdieren had (met alles wat ze uit de kooi weten te werken) wilde de Dyson de grotere stukjes (voer, maar ook keutels) niet altijd meteen opzuigen. Ik zou dan toch eerder voor een stozuiger met meer vermogen gaan.
Voor het stof is het echter wel een ideaal apparaat.
Voor het stof is het echter wel een ideaal apparaat.
zondag 21 maart 2010 om 17:11
Ik heb een philips trinthlon en die koste om en na bij 250 (weet t niet meer precies, hij gaat al een aantal jaar mee)
Maar een pokke ding! Te groot en te zwaar en hij valt om
Nog erger is dat is na t stofzuigen een hele berg zand opveeg, dat ding stinkt en het is een water zuiger ook maar ook dat is niet geweldig :S
Ik wil dus een nieuwe, had rond de 150 ingedachte (maximaal) dus aan t vergelijken geslagen.... Ik snap er alleen geen hout van! Zie ik een stofzuiger van 2000 watt, met een zuigkracht van 600 watt (lijkt mij erg slecht!) maar de meeste stofzuigers vermelden dat dus niet en dan zegd die 2000 watt mij ook niks meer
Ik heb trouwens hoop huisdieren en kinderen die stofzuiger moet dus wel ergens tegen bestand zijn
Mocht iemand de behoefte hebben uitteleggen wat nou zinnig is en wat niet; ik lees mee!
Maar een pokke ding! Te groot en te zwaar en hij valt om
Ik wil dus een nieuwe, had rond de 150 ingedachte (maximaal) dus aan t vergelijken geslagen.... Ik snap er alleen geen hout van! Zie ik een stofzuiger van 2000 watt, met een zuigkracht van 600 watt (lijkt mij erg slecht!) maar de meeste stofzuigers vermelden dat dus niet en dan zegd die 2000 watt mij ook niks meer
Ik heb trouwens hoop huisdieren en kinderen die stofzuiger moet dus wel ergens tegen bestand zijn
Mocht iemand de behoefte hebben uitteleggen wat nou zinnig is en wat niet; ik lees mee!
maandag 22 maart 2010 om 00:07
Ik zou voor de Miele S380 gaan. Kost gemiddeld 130 euro. Zakken kan je overal krijgen. Bosch heeft ook 'leuke' stofzuigers in jouw prijsklasse. Mocht je voor een Bosch gaan, neem er dan een met stofzak type G, G+, H of P. Geen K in ieder geval. Die zakken zijn klein en over het algemeen slechter verkrijgbaar.
Een merk als Samsung of LG kan, maar dan moet je zes winkels af voor je stofzakken.
AEG heeft ook aardige stofzuigers.
Mocht je perse een zakloze willen, koop dan een Dyson.
Electrolux heeft ook goede stofzuigers, maar die heb je niet onder de 100 euro geloof ik. (Kies er wel een met een S-Bag stofzak).
Philips is ook een optie. Ga dan wel voor een model met de S-Bag stofzak (maar dat hebben ze allemaal geloof ik). Die zakken zijn ook overal te koop.
Een merk als Samsung of LG kan, maar dan moet je zes winkels af voor je stofzakken.
AEG heeft ook aardige stofzuigers.
Mocht je perse een zakloze willen, koop dan een Dyson.
Electrolux heeft ook goede stofzuigers, maar die heb je niet onder de 100 euro geloof ik. (Kies er wel een met een S-Bag stofzak).
Philips is ook een optie. Ga dan wel voor een model met de S-Bag stofzak (maar dat hebben ze allemaal geloof ik). Die zakken zijn ook overal te koop.
maandag 22 maart 2010 om 00:10
Ik heb een philips, van 149, met stofzak, en ben erg tevreden. Maar ja, ik heb em pas 2 maanden, dus ik weet niet hoe duurzaak hij is. Maar: heerlijk lang snoer, verstelbare stang, handige stofzak - je kan er ook kleine speelgoedjes makkelijk uithalen als je die opzuigt - en hij is niet zo zwaar, en ook niet zo lawaaierig.
maandag 22 maart 2010 om 09:48
ik heb ook een philips, was 179 euro, dus wel ruim boven je budget.
ik heb altijd goedkope stofzuigers gehad en nadat de zoveelste het weer eens begeven had, besloten om er eens wat meer geld aan uit te geven.
Tot nu toe nog geen seconde spijt gehad.
Het enige nadeel is, dat hij vrij zwaar is.
Maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen;)
ik heb altijd goedkope stofzuigers gehad en nadat de zoveelste het weer eens begeven had, besloten om er eens wat meer geld aan uit te geven.
Tot nu toe nog geen seconde spijt gehad.
Het enige nadeel is, dat hij vrij zwaar is.
Maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen;)
woensdag 24 maart 2010 om 09:46
Ik haal ze tegenwoordig bij de Blokker, omdat zij bij kapotte goederen niet moeilijk doen om een nieuwe te geven. Bij mij gaan ze meestal binnen 2 maanden kapot....Ik heb ook een schoonmaaktik door kattenallergie en zit met een kat die zelf allergisch is voor kattenhaar, dus 2 maal daags stofzuigen. Kan stofzuiger dus niet zo goed tegen.
woensdag 18 augustus 2010 om 22:24
donderdag 19 augustus 2010 om 08:57
Hier sinds kort ook een Dyson en ik dáns door de kamer met dat ding... Zuigen als de beste (zuig zowat de vloerbedekking mee op) en dat er geen zak in zit vind ik een enorm voordeel. Daarbij: mijn oude stofzuiger kwam bijna meer stof uit bij het stofzuigen dan dat ie opzoog en de Dyson verliest helemaal geen stof. Zálig!
(en nog steeds sta ik versteld van de hoeveelheid haren die mijn 3katten per dag verliezen , ik gooi per zuigbeurt zowat een hele kat weg aan haren). Hij is wat zwaar (11 kilo), maar dat weegt aan alle kanten op tegen de zuigkracht en het gemak van gebruik... en hij kan makkelijk en compact weggeborgen worden.
(en nog steeds sta ik versteld van de hoeveelheid haren die mijn 3katten per dag verliezen , ik gooi per zuigbeurt zowat een hele kat weg aan haren). Hij is wat zwaar (11 kilo), maar dat weegt aan alle kanten op tegen de zuigkracht en het gemak van gebruik... en hij kan makkelijk en compact weggeborgen worden.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor