Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Je hebt this is not a notebook, how to be a world explorer, living out loud en the guerilla art kit. Die laatste is wel echt voor gevorderden denk ik, dan moet je je kunstwerken overal achterlaten. Wel superleuk lijkt me.
Dat hebben we goed gedaan meiden, deze promotie-actie! Bol.com heeft vanochtend al een mail gestuurd, dat we een leuke commissie gaan ontvangen!

Dat boek is gewoon veel te leuk, he.

Biolleke: mea culpa, ik moet bekennen dat de 3-dubbelgeplakte pestopagina's eruit zijn geropt. De geur was niet te harden.

Ik kon Qwert d'r Chanel helemaal niet meer ruiken...
Known to cause insanity in laboratory mice
Lys, gewoon lekker onder de douche ermee, dan ruikt ie weer als een zonnetje.
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 11:28:

Dat hebben we goed gedaan meiden, deze promotie-actie! Bol.com heeft vanochtend al een mail gestuurd, dat we een leuke commissie gaan ontvangen!

Dat boek is gewoon veel te leuk, he.

Biolleke: mea culpa, ik moet bekennen dat de 3-dubbelgeplakte pestopagina's eruit zijn geropt. De geur was niet te harden.

Ik kon Qwert d'r Chanel helemaal niet meer ruiken...Geen probleem hoor, als je ze maar niet op straat hebt gegooid want het was nationale straatveegschoondag iets volgens Nijn! Ik ga je binnenkort gewoon een potje pesto toesturen, dan kan je dat erbij bewaren..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hahaha... Ik heb maar even een disclaimer in de OP gezet!!
Janna, vind het jammer dat ik de jouwe en die van Schuddebuikje gisteren niet heb kunnen zien.
De volgende meet gooien we de journals op een hoop en we zien wel aan het eind van de avond wat er van over is en wat iedereen er mee gedaan heeft
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 21 maart 2010 @ 12:28:

De volgende meet gooien we de journals op een hoop en we zien wel aan het eind van de avond wat er van over is en wat iedereen er mee gedaan heeft Goed plan!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ga ook zo'n boek kopen!

Dus post ik hier alvast, zodat ik m kan terugvinden bij mijn reacties.
Gaat helemaal goed komen met die journals van jullie
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 11:28:

Ik kon Qwert d'r Chanel helemaal niet meer ruiken...Mijn tappenade hartje van Brum zit en nog netjes in hoor!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 12:28:

Janna, vind het jammer dat ik de jouwe en die van Schuddebuikje gisteren niet heb kunnen zien.Van de mijne staan er al een paar foto's hier. Met die handen, met die knoopjes en met zo'n blauwe draai.
quote:Brummetje schreef op 21 maart 2010 @ 12:31:

Ik ga ook zo'n boek kopen!

Dus post ik hier alvast, zodat ik m kan terugvinden bij mijn reaties. Leuk Brum!!!
Robo, had jij em nou al binnen?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Maareeee Biol mag de meet dan wat zuiderlijker GRIJNZ.
Heb ik dat?!
hahaha... 't moet wel ergens waar een heule hoge toren is waar je je WTJ vanaf kan gooien natuurlijk he!
Hahaha, allemaal een ballonnetje aan de WTJ en gooien maar!
quote:Sgaapie schreef op 21 maart 2010 @ 13:03:

Maareeee Biol mag de meet dan wat zuiderlijker GRIJNZ.

Wat mij betreft wel!! Graag zelfs ( t was voor mij nu ook ruim een uur rijden!)

Ik zeg, volgende meet in dordrecht.. hoge toren waar iets van af kan is er, leuke tenten genoeg... ( nee ik woon niet in dordt)
Moet je wel even dranghekken regelen om een stukje onder de toren mee af te zetten... voor we straks aangeklaagd worden wegens doodslag...
*ziet het al in de krant staan... 'man dood door 40 wreck this journals...' *
quote:Janna80 schreef op 21 maart 2010 @ 13:29:

*ziet het al in de krant staan... 'man dood door 40 wreck this journals...' * en er moet iemand beneden staan anders worden ze dalijk gepikt!
Steal this journal...
Ha wat leuk dat er ook gewrecked is op de meeting .

Ik heb de instructiepagina ingekleurd met mijn verse glitterpennen (bah wat kitsch ) en er koffie overheen gemorst. En dikke en dunne strepen getekend, maar wel heel netjes. Moet nog even iets leuks verzinnen met de paginanummers.

Oh en ik heb vanochtend mijn ontbijt erin gesmeerd; havermoutpap. Hij ligt nu te drogen thuis
Het is niet echt mijn ding geloof ik, maar wél echt iets voor mijn schoonzusje en laat die nu binnenkort jarig zijn, dus ik heb hem net besteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven