Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Gewoon afgewacht, denk niet dat een arts er veel aan had kunnen veranderen. na krap een uurtje werd het wel minder maar toen kotste hij nog even zijn kamer onder. hoesten deed hem veel pijn, hij moest zo huilen ben maar even bij hem gaan liggen. mini was gelukkig van pure vermoeidheid in slaap gevallen. hier onweerde het en dat vindt zij vreselijk eng. al met al mijn alleenstaande vuurdoop wel weer gehad.
Alle reacties Link kopieren
he, wat sneu! hoop dat je de nacht een beetje lekker doorkomt. arm menneke!

@Remma: kwist niet of ik dan mijn nummer kon houden en ben erg aan mijn nummer gehcht (hoezo muts )
nummer kun je tegenwoordig toch altijd houden? het hoost hier, niet normaal.
ik ben oook van kpn overgegaan naar tmobile met nummerbehoud. ne pas de probleme
quote:Pammie schreef op 20 maart 2010 @ 23:29:

Gewoon afgewacht, denk niet dat een arts er veel aan had kunnen veranderen. na krap een uurtje werd het wel minder maar toen kotste hij nog even zijn kamer onder. hoesten deed hem veel pijn, hij moest zo huilen ben maar even bij hem gaan liggen. mini was gelukkig van pure vermoeidheid in slaap gevallen. hier onweerde het en dat vindt zij vreselijk eng. al met al mijn alleenstaande vuurdoop wel weer gehad.Nou, alsof de duvel ermee speelt. Heb je wel even een glas wijn gehad om bij te komen?
quote:remma schreef op 20 maart 2010 @ 23:45:

ik ben oook van kpn overgegaan naar tmobile met nummerbehoud. ne pas de probleme

hhhmmm, dat had ik dus kunnen doen. ach nou ja; ben beneiuwd wat deze Samsung gaat doen, Palm is echt drama.

ik ga nu slapen en hoop voor iedereen op een goeie nacht; trusten!
sony ericsson bedoel je
Hoesten zit in t weer zeker. Bel is ook weer begonnen. En Liz wordt ook weer verkouden (en dat terwijl haar ontstoken neusamandelen ook nog niet helemaal over zijn).

Feest was leuk, nu lekker slapen.
Goedemorgen, not. Mannie was om tien voor zes wakker en heeft niet meer geslapen. Mini werd om zeven uur wakker, ook niet echt uitslapen.
Wat een nacht zeg Pammie!

Hier ook een algeheel verkouden familie, maar gelukkig engiszins goed geslapen. Als het niet erger wordt ...
ik join the club: Sokman werd om half 6 uiut bed gebeld voor zijn dienst; om 6 uur kwam Poek huilend en piepend voor me staan; na 2 puffen hebben wij iig nog geslapen..

Ze is wel wat beter, maar nog zeker niet optimaal; hanggedrag is bovengemiddeld en haar ademhaling is meer dan hoorbaar.

we gaan zo wel even naar buiten, wie weet wat afleiding doet.
Arm Poekje.

Mannie ligt voor dood op de bank, die is helemaal kapot natuurlijk. Vanmorgen was hij nog steeds benauwd maar dat is nu gelukkig weg. Hij is wel heel hees. Ik had gister bedacht om te gaan zwemmen vandaag maar dat doen we maar niet. Vriendin ging al naar de film. Het zeikt van de regen. Ik ben nu totaal inspiratieloos. Ik denk dat we maar dvd's gaan huren zo en er een hangdag van maken.
Hm. Hier zonnetje.

Sterkte met alles meiden!
Misschien komt dat zonnetje nog hierheen dan. Zou leuk zijn. Aankomende week wordt het wel superweer zag ik, met woensdag 19 graden!
Ja heeerlijk warm. Ik krijg het alleen benauwd bij het feit dat er dan weer zomerkleren moeten komen.
Zomerkleren voor jou of voor de kinderen?
allemaal
Heb je niets meer voor jezelf dan?

Wij gaan ToyStory en Heksje Lilly kijken. Mannie kreeg zowaar de geest en ruimde keurig zelf zijn auto's op en kleedde zich aan. Nu liggen we met z'n allen op een matras met een dekentje voor de tv.

Laterrrr.
uurtje buitenlucht (beetje fietsen, spelen in Vondelpark; laatste geen herhaling waard want beredruk) deed wonderen, want Poek knapt aardig op.

net buiten op het terras koffie gedronken en wat gegeten; Slof heeft met nat zand gespeeld, dus die heb ik maar buiten uitgekleed, voor-ie naar bed ging; smeerpoets

zomerklederen...tsja: koters hebben nog wel redelijk wat, zelf wat minder. Misschien ff snel naar de Zeeman? hebben ze best aardig spul voor wénig, kom je iig de eerste dagen mee door.

Zon is trouwens heelrijk; hebben jullie al stralen, Pam?
Zomerkleren, dat klinkt goed. Even kijken wat ik allemaal bij elkaar kan combineren. Het is hier nu ook verrassend mooi weer.

Draagt iemand van jullie plakkousen? Ik vind ze een stuk prettiger dan panties, maar ik ben allergisch geworden voor de lijm in die van de HEMA. Zouden er ook hypoallergene plakkousen zijn?

Volgens mij heeft Pluis van de week trouwens ook een aanval van pseudokroep gehad - maar dus niet zo heel heftig, want ik twijfel zelfs of het het wel echt was - dus kennelijk zit het inderdaad in de lucht. Ik hoop voor Anky dat zij niet ook een zeehond bij zich hadden: volgens mij is Sien er nogal gevoelig voor.

Ik had nog een beetje een Sok-ervaring: vrienden die vertelden dat ze hun piepjonge kinderen (een van de leeftijd van Pluis en een baby) rustig twee uur alleen in bed laten. Twijfel een beetje of ik daar nog een keer op moet terugkomen, en zo ja, hoe.
Plakkousen??

Ja, ik heb wel nog wat zomerkleren, maar er moet wel wat bij. Wat jurkjes rokjes, en wat bovenspul zonder mouw of met ene half mouwtje
Twee uur alleen als in zonder oppas thuis?

Hier zon nu. De films hebben we allebei gezien (tenminste, ik heb de tweede grotendeels gemist zo moe was ik) en nu ga ik ze naar buiten schoppen.

Oh ja Mif, ik moet die broek nog opsturen naar je. Zal 'em zo eensch klaarleggen.
apart: ik laat Slof altijd liggen als ik Poek 'smiddags van school ga halen en soms ben ik dan langer weg. Maar ik voel me daar absoluut niet gelukkig bij.

lastig, of je daar op terug moet komen., als je, niet zoals ik, vorige week non-verbaal hebt laten blijken dat je het raar vindt, zal het niet nodig zijn en als je er op terug wilt komen, misschien dan aangeven dat jij dat niet doet. het blijft toch hun keuze, hoe lastig ook.

Balen, van die allergie, btw. misschien wat duurdere kousen kopen? staat er op de verpakking waaruit de lijmlaag bestaat?

wel fijn dat je een beetje bij hebt kunnen tukken, Pam

we hebben hier een bronstige eland in huis; Poek heeft op de kermis (hij was er nog) een toeter met snopejs gekregen
*schouderklopje voor mezelf* Ze lagen er om 7 uur gewassen, gepoetst en voorgelezen in. Alles staat al klaar voor morgen, alles is opgeruimd en ik zit aan dat wijntje dat ik gister eigenlijk al had verdiend. Kinderen hebben tot half 6 buiten gespeeld (Mini was in een slootje gevallen - het is echt een jongen ) en toen kwam buurman eten met zijn kroost (pannenkoeken). Was gezellig maar druk.

Pamman stuurde een mailtje dat hij me erg had gemist kijkend naar de zonsondergang bovenop het Empire State Building. Op afstand romantisch

Mif, geen idee of er hypoallergene kousen zijn. Misschien weet Vrolijk dat wel, die draagt die dingen ook altijd.
Mini piept dat ze niet kan slapen... (hoe kan dat nou??).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven