E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Biol ik wil ook wel helpen hoor. Geen idee waarmee maar ik ben beschikbaar
Alhoewel met zijn 3en in de organisatie een beetje teveel is dus dan haak ik af
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 17:29:

Alhoewel met zijn 3en in de organisatie een beetje teveel is dus dan haak ik af
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 15:06:

Floor dus je gaat een aantal mensen in jouw omgeving ook een boek doen zodat ze die ook kunnen uitlaten. Heb zo gelachen: stond Biol daar bij de paal mijn boek te laten plassen. Tja ik zorg er gewoon slecht voor. Trouwens Water en allen die mijn boek ingeschreven hebben: echt ontzettend bedankt voor lieve berichtjes. De puzzel moet ik over denken. Als de stofwolken zijn opgetrokken. (gaat dit ook even copypasten in ander topic=> offtopic hier namelijk)Dat was ik hoor! Tenzij jouw boek later nog een keer moest plassen en Biol hem toen heeft uitgelaten.
.
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 17:30:

[...]

Dat was ik hoor! Tenzij jouw boek later nog een keer moest plassen en Biol hem toen heeft uitgelaten.Ik kon het me al niet heugen!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:minny schreef op 21 maart 2010 @ 13:35:

Ben trouwens benieuwd wie de volgende meet organiseert, want Zwieb en ik nemen minstens een jaar meet-dictator-verlof op

Ik zou het ook weleens willen proberen te organiseren, maar dan samen met een andere forummer. De organisatie door jullie zit m.i. goed in elkaar , dus het kan zijn dat er aan jullie vragen gesteld worden, ofwel door mij, ofwel door iemand anders die dat initiatief wil nemen.

Ik zat zelf te denken aan een soort themafeest. Een lange tijd was het onderwerp de Italiaanse maffia. Op een personeelsfeest heb ik ook een themafeest gehad: undead horror, dus met zombies en rare Frankenstein-achtige experimenten.
World of Warcraft: Legion
.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:33:

Hans, het organisatie comité is al rond. O ja? Wie gaat het organiseren? Dat is dan ontzettend snel geregeld!
hans66 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 17:34
Reden: Met quote.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:20:

Zoenen gaan we zeker, Biol!

Ik heb je gemaild op je hyves!

En dat van de tram en dat die de zee in rijdt mag allemaal wel waar zijn, Kip, maar ik dacht dat jij niet in bikini ging en ik vind een jurkje op het strand ook wat warm, eerlijk gezegd.

Thee, desondanks heel jammer dat je er niet bij was!Ja dat wordt een katoenen Burka...dat synthetische ding van C_estelle is inderdaad te warm.
Oh en ik heb een gloeiende hekel aan thema- en doefeesten...zeer ernstig allergisch voor.
.
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:34:

Oh en ik heb een gloeiende hekel aan thema- en doefeesten...zeer ernstig allergisch voor.that makes 2 of us!!.. zoals gisteren was perfect geregeld! niks moet, alles mag!
De Veluwe is overigens ook een enorm leuke omgeving voor een meeting!
quote:Courage schreef op 21 maart 2010 @ 17:33:

Hey Zwieb!

Hoe is't nou?

Ben nog niet 100% maar wel al veel beter dan gisteren. Man oh man, dat was de heftigste allergische reactie die ik in tijden heb gehad. Volgens mij reageerde ik zowel op het roomijs, als om het moussespul onder de toren als misschien wel op de pindasaus (daar reageer ik soms wel soms niet op). Ik kan nu wel vertellen dat de wc's op het station in Utrecht heeeeeeel schoon zijn.

Ik moet wel lachen om het feit dat Biol in het organisatiecomité zit want ik heb haar aan haar haren naar de meet moet slepen na veel smeken en dreigen!
.
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:37:

De Veluwe is overigens ook een enorm leuke omgeving voor een meeting!

Laat me raden, het plaatselijke dorpscafé? Kan jij naar huis rollen...

Maar eens strandfeest in Hoek van Holland vind ik ook een mooie plek.... (hint hint)
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 17:38:

[...]

Ik moet wel lachen om het feit dat Biol in het organisatiecomité zit want ik heb haar aan haar haren naar de meet moet slepen na veel smeken en dreigen!
Op naar de Grote Viva Summer Meet dan maar

Stoer Biol en Q dat jullie het op jullie willen nemen

*en ik betaal vooruit de blunder van gister wil ik nooooooit meer maken *
Heb ik dat?!
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:37:

De Veluwe is overigens ook een enorm leuke omgeving voor een meeting! Daar kunnen we wél rollebollen, want van dat strengelen van ons is niets meer terecht gekomen. Wel jammer, ik voelde me wel een beetje afgewezen hoor.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
.
Maarre...in september pas?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:36:

[...]

Ja, dat ging zomaar in twee minuten! Biol en ik gaan het doen, eventueel samen met Dushi. Biol en ik zijn nog aan het uitvechten wie van ons de voorzitter wordt en wie de penningmeester. En Dushi wordt de onderknuppel die al het vuile werk opknapt. En we gaan Dushi vragen voor een of andere ceremoniële functie, we denken dat die rol haar het beste past.

Oh jee, mag ik adviseren vooral niet met dit soort termen te gaan smijten want het is compleet zinloos. Je moet gewoon een heldere taakverdeling hebben: een de locatie, de ander de beveiliging en administratie en met zijn tweeen bij twijfel overleggen. Min en ik zaten heel erg op een lijn dus overleg ging altijd in de trant van: Dit is het geval, ik vind dit, wat jij? En zij was het altijd een met mij en ik met haar. Dat scheelt wel. Probeer vooral eindeloze discussies te voorkomen. Prik gewoon een willekeurig datum en een praktische plaats (bijv waar een van jullie woont). Er zullen altijd een paar mensen niet kunnen komen vanwege te ver, waar je het ook houdt dus laat je daar niet door tegenhouden. Niet teveel overleggen maar vooral doen.

Zo het is al meer dan 10 minuten geleden dat het comité gevormd is. Waar blijft de hyves en OP van de nieuwe meet?

Grapje hoor. Heel veel succes en Min en ik zijn zeker benaderbaar voor vragen en tips. Vooral van Min moet je echt horen hoe ze de beveiliging heeft aangepakt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven