Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Boef zoekt vrouw is écht te erg hoor! Schrap die dan maar Erwt... X-Factor is geen pulp, en Bouwval Gezocht is Leerzaam (voor als je zelf moet klussen ).
En de trash tv is eigenlijk vooral zo leuk door het commentaar dat op het forum gegeven wordt. Al merk ik zelf dat ik lang niet al die topics volg. Soms gaat dat me gewoon te snel.

Ik probeer ook wel eens wat anders te doen als ik dat soort tv kijk maar meestal heeft dat wel wat met de computer te maken. Mijn mail bijwerken bijvoorbeeld. Of even wat rekeningen betalen.
Nog even en Age heeft alles weer recht gekletst wat krom is
quote:Drift schreef op 21 maart 2010 @ 16:33:

Nog even en Age heeft alles weer recht gekletst wat krom is Goed hè?
Erwt, ik bedenk me ineens een oplossing

Jij houdt toch van fijne muziekjes? Misschien moet je 's avonds net wat vaker muziek aanzetten in plaats van de tv? Zeker als je het idee hebt dat slechte tv kijken samen gaat met forummen.

Ik probeer vooraf per week ook wel eens te bepalen op welke avonden ik lekker op de bank mag hangen. Misschien werkt dat voor jullie ook wel?
TV kijken is echt zoiets wat heel leuk lijkt als je het aan het doen bent, en wat je helemaal niet mist als je het niet doet. Vind ik dan. Ik wil niemand mijn übercalvinistische nuttigheidsprincipes aandoen, ik weet dat ik daar een beetje in doorsla maar ik ben me van weinig dingen zoveel beter over mezelf gaan voelen als van ophouden met tv kijken.

Tof van je camera Age!!

Drift, wat leuk, ik had gemist dat je ook in NY bent geweest! Ik heb m inderdaad zojuist aangeschaft, de pas. Door dat ding ga ik ook wel wat dingen doen die ik anders nooit zou doen, zoals een guided tour (Food on foot, struin je een paar uur met een gids door een bepaald deel van de stad en die laat je de fijnste/beste plekken zien om te eten, allemaal goedkoop ook. En ja, ik besef me dat het fout en heel commercieel kan zijn, maar de reviews klonken wel erg goed) en bijvoorbeeld Empire State Building op, wat ik niet zou doen als ik ervoor in de rij moest staan.

Had nog bedacht dat ik wel voor de hele week een fiets wilde huren om me door Manhattan te begeven (de city counsil is dat erg aan het promoten, er worden ook overal fietsstroken aangegeven enzo) maar da's echt niet te betalen. 40 dollar per dag, terwijl ik voor 27 dollar een hele week unlimited met de metro kan.

Oh, ik heb zo'n zin!!
Geen trash-tv en geen forum? Maak jij zoveel mee dan op een dag Erwt? In het kader van dan tegen Xan moeten kletsen oid

New York klinkt te gek en Moos helemaal verheugd, leuk hoor!

Hier ook nuttig gedaan buiten. Stoepje voor het huis helemaal ontdaan van onkruid en rotzooitjes en de achtertuin van heel veel kattepoep ontdaan :puke: en de lelijke schutting met wilgematten bedekt zodat het nu weer een beetje mooier is.
Fijn dat Age alles weer rechtpraat he?

Ik heb net een nieuwe accu voor mijn laptop besteld. Het zou namelijk best leuk zijn als ik het principe van een laptop weer eens kan handhaven, namelijk zónder snoertje internetten

Keessie, je weet niet half wat ik allemaal meemaak op zo'n dag als vandaag

GTST schrappen hoef ik dan weer niet, want daar kijkt Xan naar. Boef Zoekt Vrouw zal vast niet zo lang meer duren denk ik, dat is inderdaad wel té erg
Peas on earth!
Goh, het lijkt wel alsof ik last heb van de lente.... Ben enorm aan het opruimen!

En suf: want ik ben een nachthemdje kwijt Is toch bizar? Zo groot is mijn huis niet...

Heb trouwens ook al oud papier weggebracht. Voor het eerst sinds ik hier woon
Onder je bed?

(daar vind ik namelijk altijd mijn verdwenen sokken terug)
Peas on earth!
Moos, mocht je toch door tijdnood of whatever moeten kiezen tussen Top of the Rock of het Empire, zou ik het eerste doen, dan heb je namelijk én prachtig uitzicht over het Empire zelf, én een prachtig uitzicht over Central Park!

(zat jij nu ook op Hyves, ja toch? Mijn foto's van 2008 en 2009 staan nog op mijn Hyves)
Ik word ook opruimerig van de lente, lekker is dat!

Ik zoek nog leuke dingen voor aan de muur van de kinderkamer. Postertjes ofzo, maar kan niet echt iets leuks vinden.

Oh we kunnen eten: gebakken aardappeltjes, kaasburger en asperges met ei en ham
Peas on earth!
Ik heb net pasta op met rode saus! Was lekker!

Moos, ik ben in het voorjaar van 2007 in NY geweest. Was erg leuk! Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je er zo veel zin in hebt!
Lijstje (moet van Age, omdat ik misschien niet zo goed voor mezelf zorg ):

Ontbijt: twee eetlepels turkse yoghurt (toen was bakje leeg) en een afbakbroodje met vegetarische filet american ( is een experimentje)

Lunch: Donkerbruin broodje met tonijncarpacio en wasabi mayonaise

Tussendoor: twee chocolate chip cookies

Avondeten: groot bord pasta met half zelfgemaakte pastasaus
Ik heb net hele lekkere couscous gegeten.

Lijstje:

ontbijt: yoghurt, fruit, muesli

lunch: twee bruine afbakbroodjes met kipfilet en kaas

tussendoor: koffie, paaseitje

avondeten: couscous, met kipfilet, tomaat, komkommer, feta, citroenolie, munt en rozijnen.
Nee, niet onder m'n bed Erwt

Ik ben nu aan het eten.

O: biol. abrikozenyoghurt (160 gr) met crunchy muesli (30 gr)

TD: halve eierkoek

L: halve eierkoek, een tosti van volk brood met 30+ kaas, 2 bakkersbeschuiten waarvan 1 met 30+ kaas en 1 met suikervrije jam

A: Rijst met half bakje peultjes, bijna vol bakje champignons, klein stukje gerookte kip, 1 rode ui en 1 eetlepel thaise pepersaus

Restjes-wok
Het lijkt wel een afval-topic met al die lijstjes
En och, had ik nu maar een digitale spiegelreflexcamera... een hele mooie lucht hier!

*is dol op het fotograferen van mooie luchten*
Ach weet je, dan doe ik gewoon mee, met de lijstjes:

2 volk bh roerui met ui

2 volk bh gebakken ei

restje spaghetti met olijven en kapperjes en een boterham olijfolie

2 glazen witte wijn

Wel een beetje veel ei, maar ik had geen zin in ander broodbeleg

Zo, ik ga even douchen en dan eens richting lief. Heb m al 3 dagen niet gezien, da's geloof ik wel een record sinds we wat hebben
roerui

RoerEI, dus
Ach Moos, als je zelf maar begrijpt wat je gegeten hebt

Veel plezier bij J!

Ik ga zo boef zoekt vrouw een tweede kans geven. Het is de tweede keer dat ik het kijk. Als het opnieuw zo vreselijk tenenkrommend is denk ik dat ik toch maar afhaak
Ik zit aan 'van Moermansk tot Moskou', en een vriendin van me zit te sms'en dat Jelle echt wel heel leuk is (nadat ik smste dat mannen die russisch spreken niet sexy zijn )

Ze had namelijk gelezen dat Jelle Brandt Corstius terug naar NL was gekomen om zich te settelen, en een gezin te stichten.

Terwijl hij nog geen vriendin heeft... Dus zij ziet haar kans schoon
Kan ik ook meedoen met lijnen?
Oeps, na 'Van Moermansk tot Moskou' toch gezapt naar Boef zoekt Vrouw
Euhm... Ik werd weer eens gebeld dus ik val er net in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven