Wat geef ik m'n schoonvader te eten?

17-03-2010 19:51 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag komt m'n schoonvader langs en blijft een hapje eten. Op zich niet vreemd, hij komt wel vaker, maar dan wel altijd met m'n schoonmoeder. Meestal maak ik dan een hartige taart, maar ik weet dat hij dat niet superlekker vindt (en m'n schoonmoeder wel).

De vraag is dus wat ik moet maken. Ik ben echt een waardeloze kok, een biefstukje een beetje smakelijk bakken kan ik eigenlijk niet. Jammer, want anders had ik dat wel gedaan.

Maar ja, wat dan? Hij houdt niet van spaghetti, vindt rijst ook niet superlekker en eet gewoon het liefst de Hollandse pot. Ik zit dus een beetje klem.....

Hebben jullie nog suggesties?
Als ik de trendwatchers mag geloven is de Hollandse Pot weer helemaal hip. Opa en oma kunnen hun lol op in 2010.
Ik zou gekookte aardappelen, snijbonen koken (voorgesneden natuurlijk) en een gemarineerde carbonaat en een jus voorzetten. Zo simpel, echt Hollands en ik denk dat hij zijn vingers er bij aflikt.
Zie QR
Mijn schoonouders eten graag Hollandse Pot als ze in Nederland zijn, dus ik had gisteren hachee gemaakt, met aardappelpuree en opgebakken spruitjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
@ flimt, wat heeft hij nu gegeten?? ben wel nieuwsgierig
quote:Jala5 schreef op 21 maart 2010 @ 08:51:

@ flimt, wat heeft hij nu gegeten?? ben wel nieuwsgierigEn...vond hij het lekker?
-tromgeroffel- ja nou moe, zeg dan wat hij gegeten heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven