~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat jij er altijd bent Madootje

Ik zat ook al bijna in mezelf te lullen...
Wauw Charly das wel erg spannend. Hopelijk blijft t positief!

Minime slaapt onder een lakentje/dekentje, maar t ledikantje wordt wel erg krap. Ik ben maar vast begonnen met uitkiezen van wat kleuren als hij naar een ander kamertje gaat en naar een groter bed verhuisd. Ik zit te denken aan creme, lichtblauw en feloranje met chocobruine strepen. Paar posters van auto's, verstelbaar bed van de ikea en idd een dekbed. O en een kussen, daar vroeg hij laatst om
Hoi hier ben ik ook weer! Heb een beetje veel gewerkt, maandag tot 2300 uur en gisteren van 6.00 uur tot 0.45 uur de volgende morgen (oeps!) Dus nee ik had even geen tijd voor mijn verslaving

Morgen gelukkig even een dagje vrij. Moet alleen denk ik het hele huis op zn kop zetten want ik ben 6 kaartjes voor Youp van t Hek kwijt

De voorstelling is volgende week donderdag, dus ik moet echt doorzoeken, zo vervelend maar stiekem typisch mij.

Findi jij had het over een kussen. Hidde is ook helemaal weg van een kussen. Weet iemand of het kwaad kan er al een te geven of moet je dat zo lang mogelijk uitstellen?

Charly, ben echt eelt aan het ontwikkelen op mijn duimen!!!!!

Zou echt super zijn, jammer dat je niet gelijk op je roze wolk kan springen he?!

Ga maar even een gevaarlijke witte syberische tijger te eten geven, ben bang dat ze anders zich door het raam miauwt.
quote:charly75 schreef op 19 september 2007 @ 11:55:

I aim to please

Jeetje Barrel. Da's nog eens uren maken.

Kleurcombi klinkt goed Findi. Geen idee eigenlijk wanneer ze een kussen mogen.
Jaja het is weer zover, hidde is echt strontverkouden en heeft ook weer koorts, jihaaaa

Word ik echt niet goed van, nouja zolang het maar niet hoger wordt dan 38,5 (is het nu)
Heb de kaartjes nog steeds niet gevonden (mijn huis is iig nog nooit zo opgeruimd geweest) Ieder nadeel heeft zn voordeel blijkt maar weer!
O wat zonde Barrel van die kaartjes! Liggen ze wel thuis en niet op de zaak? Of in een broekzak of zo of tussen de administratie. Pff tja ik ben zeg maar een fan van Youp. De ikea show vond ik t beste ever , maar das echt alweer 10 jaar geleden.
Woh een netjes huis... das fijn!!

Alleen niet fijn dat je de kaartjes niet hebt gevonden

Tje wat een dagen maak je Barrel. Pff.

Hoe was het duiken afgelopen weekend? Hoop dat je genoten hebt.

Charly; duim nog steeds... hoop dat het helpt.

Klinkt goed Madootje Ballorig. Vond het in de vakantie ook zo leuk dat Marit genoot van die gekke toestellen.

Heb net Prenatal onveilig gemaakt. Had een lijstje gemaakt met spullen welke we nog wilden kopen ivm baby en Marit haar nieuwe kamer. Scheelt toch he die 20%, je bent Hollander of niet

Vanmiddag eindelijk de gordijnen bestelt voor Marit haar nieuwe kamer en de verf erbij uitgezocht. Vriendlief is nu de muren aan het sauzen. Wordt erg mooi, vinden wij...

Zal eens kijken of het plaatsen van foto's me weer lukt.

Ga maar eens een beker thee naar boven brengen, hebben we allebei wel verdiend!
Hard werken he zo'n kamer verbouwen?!

Vind het resultaat altijd gaaf, alleen het werk iets minder

Het duiken was weer leuk. Het is ook net als fietsen, dat verleer je niet. Het weer was ook superwarm, dus dat hielp lekker mee.

Heb maar met het Luxor gebeld, heb nu eigenlijk het idee dat ik de kaarten nooit heb gekregen .

Gelukkig kan ik op de avond zelf met mijn bevestigingsmail en identiteitsbewijs, nieuwe kaarten krijgen .

Ben dus een gelukkig mens pfffff.

Ga nu de kleine man maar in bed gooien, loopt nog steeds rond te banjeren.
Fijn idee, Barrel, dat je toch naar Youp kan. Maar goed je huis is wel weer opgeruimd.

Lot, ik ben vanochtend maar even naar de Prenatal geweest. Moest nodig kleren hebben voor mezelf, aangezien alle kleren die ik met de zwangerschap van Amelie aan had, niet meer passen. En van Amelie was ik al behoorlijk heavy ! Een olifant wordt er nu niets bij denk ik...

Bij de VK was alles weer ok, ik kan goed broeden zei ze... Fijn om te horen. Gelukkig heb ik een verwijzing gekregen voor acupunctuur. Gaat erg slecht met mijn gestel, dus hopelijk kan deze meneer me verlichting geven.

Hier trouwens ook een snotverkouden kind hoor. Heeft al vanaf dinsdagavond koorts, en hoest non-stop. Eet en drinkt slecht. Over een paar dagen maar even aan kijken anders toch maar even langs huisarts. Dus ik ga haar weer even aandacht geven...zucht
He gatver, we gaan wel weer het vervelende seizoen in he met die zieke kindjes? Laat ik het afkloppen: tot nu toe gaat het hier nog goed....

Zwangere dames: waar blijven die buikfoto's????

Sams rekt het elastiek niet voldoende mee??

Gisteren bruiloft gehad, veel minder slaap, jeetje dat is wel te merken zeg.

Ik heb nu sowieso vaak tussen de middag de neiging om even mijn ogen dicht te doen (zwangerschapskwaaltjes beginnen gelijk) maar vandaag is het wel heel erg, kan de hele dag wel slapen

(en waarschijnlijk als ik straks in bed lig ben ik klaarwakker)

Het gaat hier nog steeds goed (nog een keer afkloppen).

Ben nog steeds erg onzeker en erg gefixeerd op mijn lichaam.

Mijn borsten zijn heel wisselend gevoelig, als ik ze een keer bijna niet voel denk ik gelijk dat het weer mis is, aan de andere kant heb ik ook bij vlagen last van misselijk (mijn man gelijk heel fijn: goed zo!! )

Hoe zat het bij jullie met jullie kwaaltjes? (ik kan me van mijn 1e zwangerschap weinig herinneren wat kwaaltjes betreft)
Ik was gelijk wat misselijk de hele dag door, maar gelukkig nooit zo erg dat ik de wc-pot moets knuffelen. Verder inderdaad enorm brak de hele dag door. Ik blijf voor je duimen dat het goed gaat dit keer. Zal vast wel!

Och jee en allemaal zieke kindjes. Das nou ook sielug.

Gisterenavond zijn we teruggekomen van twee dagen weg met de brandweer. Zonder kindjes dus. Wat was dat fijn zeg om de mannetjes weer te zien. Gisteren waren we in de dierentuin en dan zie je al die gezinnen met kleine kinderen en dan is het wel heel raar om daar rond te lopen zonder aanwezigheid van je eigen kroost.

Morgen weer aan het werk, dat kan wat worden. Ik heb de wallen nog zo'n beetje tot onder mijn oksels hangen vrees ik.
Haaaiii,

Heb ik nou nog steeds niet uitgevogeld hoe ik de letters mijn favo kleur kan geven... en hoe zit het dan met de emoticons??? Ik weet het ook niet meer...HELLUP.....

Madootje, ik kan ook al niet meer in msn-groep!!! En daardoor weet ik ook niet hoe en wat voor onze reunie.....denk dat het komt omdat ik het wachtwoord van mijn msn en hotmail veranderd heb want mijn favorietenlink van onze msngroep werkt niet meer.

Dames, dames, dat was dus even mijn klaagzang over het nieuwe forum en de msn-groep...en SORRY dat ik twee weken niks van me heb laten horen. Heb het erg druk gehad op school en was 's avonds gewoon té moe om nog achter compu te kruipen. Lag elke avond om half 11 in bed......

Wat spannend zeg, Charly!! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Ik blijf ook meeduimen tot je zeker weet dat alles ok is.

Ines was ook ziek van de week. In de nacht van maandag op dinsdag hebben we nauwelijks geslapen omdat Ines niet kon slapen en dat ben ik toch niet van haar gewend. Ze was verkouden en daardoor kon ze blijkbaar niet goed ademhalen. Dus in slaap vallen was moeilijk. Van half 1 's nachts tot half 6 heeft ze ons wakker gehouden en om half 7 moest ik al weer op voor mijn werk. En 's avonds had ik ook nog een afspraak met een goede vriendin. Het is dan ook errug laat geworden maar het was ook wel errug gezellig.

Op 2 oktober heeft Ines de APK. Er zat bij de oproep een vragenlijst over hoe ze zich ontwikkelt en of er problemen zijn bij bv het eten en drinken en gedrag. Nope, het is een normaal peuterpuber dat heel goed NEE kan zeggen. Er zat ook een woordenlijst bij waarbij we moeten invullen welke woorden ze uit zichzelf al zegt. Het blijkt dat ze al heel veel woordjes kent. Voor de zekerheid nog even nagevraagd bij oma want vaak zien we niet wat ze zegt omdat ze met haar rug naar ons staat. Zo zei onze buurvrouw gisteren dat ze liep te zingen. Oooooohhh, dat wisten we helemaal niet. Heeft ze blijkbaar op de creche geleerd. Verder zei de buuf ook dat Ines al heel verstaanbaar kan praten. Normaal gesproken is dat zo voor een vierjarige. Maar misschien praat Ines zo goed omdat wij doof zijn.

Zindelijkheidstraining? Wat is dat?? Ines heeft ook wel belangstelling voor de wc en ze heeft er ook wel eens op gezeten maar geen plasje gedaan of zo. Ook geeft ze vaak niet aan dat ze gepoept of geplast heeft. Maar omdat ze toch wel veel belangstelling heeft voor de wc, overweeg ik nu om een toiletverkleiner te kopen.

Nou, dames...ik duik er weer in.

Greetz groenoogje
Ooooohhhh, ik zie dat de emoticons wel werken...
Charly, mn misselijkheid begon na een paar weken (7 - net nog even opgezocht) en is niet meer verdwenen (helaas).

Vanaf het begin af aan was ik wel erg moe. Dit duurde een aantal weken en ging langzaam over (die extreme vermoeidheid dan).

Fijn dat Ines zo lekker praat Groenoogje.

Hoe bevalt je man zijn nieuwe baan?

Woh wat was het een heerlijke dag gisteren. Na Marit haar middag slaapje zijn we een stukje gaan fietsen. Kwamen bij een speeltuin terecht + kinderboerderij waar we het bestaan niet van wisten (ehh nog geen 4 km van ons huis ....)

Met 3 verschillende glijbanen, Marit heeft zich heerlijk uitgeleefd. Bij het ijspaleis nog even een ijsje gehaald, mmm.

Gisteren toch besloten de muur welke we nog niet geschilderd hadden in Marit haar nieuwe kamer ook van een groene laag te voorzien. Maar ja, toen was de verf op...

Heb Marit haar bedje al wel opgemaakt. Ohhhh wat mooi. Elke keer als ze boven komt bewonderd ze haar kamertje en gaat onder het dekbed liggen en zegt dan: "slaap kindje slaap!".

Gisterenmiddag wilde ze daar al slapen, alleen stonk het nog naar de verf dus dat was niet zo'n succes.

Ben benieuwd hoe het gaat als ze er echt gaat slapen. Ze draait veel in haar slaap....

Oh nog 1 1/2 dag werken en dan verlof. Heerlijk!!

Morgen nog en woensdag ga ik met 2 naaste collega's lunchen en dan zit het erop.

Komend weekend gaan we een weekendje weg met mn schoonouders. Goed vooruitzicht!

Veel succes Madootje vandaag. Hoop dat het je erg mee zal vallen!
Net afspraak gemaakt met de veloskundige: 8 okt. eerste intake, 17 okt echo.

Nu wordt het toch allemaal wel een beetje echter

Mijn hemel Lot al weer bijna verlof (ik wou dat de weken bij mij ook zo snel gingen als ze bij jullie lijken te gaan....)

Leuk he die zingende kindjes! T. kan ook zo mooi zingen, hij doet t alleen niet op commando (groot gelijk heeft ie!)

Sterkte Madootje, kids helemaal onder de blauwe plekken van het doodknuffelen????

T. heeft nu wel eenheel erg vervelend eigen willetje: het lukt me bijna niet om hem 's morgens gewassen te krijgen, wat een strijd.

Hoe doen jullie dat?
Nee hoor, geen blauwe plekken. Dat had zoveel vragen opgeroepen op het kdv.

Groenoogje, als je opnieuw lidmaatschap aanvraagt kan ik je accepteren. Hier het adres (even knippen en plakken, want ik weet niet hoe ik een link invoeg) http://groups.msn.com/vivamamas-juli2005

En wat lekker dat het met het praten van Ines zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie toch iets spannender is of dat zich goed zou ontwikkelen.

Jeetje, Lot alweer aan verlof toe. Heerlijk meid. Geniet ervan. En wat leuk dat Marit zich zo op haar nieuwe kamer verheugt.

Charly, fijn om te horen dat het nu allemaal wat concreter voor je begint te worden. Ik blijf voor je duimen. Het wachten zal wel spannend zijn

Mijn eerste werkdag zit er weer op. Was lekker om weer even met iets anders bezig te zijn dan moederen. Al met al is het me meegevallen.
Hee meiden, ben ik ook weer eens een keertje

Charly; wat leuk, spannend!! Waneer ga je weer testen?

Lot en Sams; wat balen van de bekkenklachten!! Zo is het moeilijk genieten hè?!

Van ledikantje naar bedje... wordt hier ook wel tijd. Op zich slaapt hij er nog prima in, maar ik vind het toch wel erg krap worden. Het is wel weer zo'n dure uitgave hè. Nieuw kamertje heeft hij natuurlijk al (verhuizing), heb zelfs een dekbedovertrek dat past bij het behang :-)

Zindelijkheidstraining?!!! Dat gaat hier nog lang niet gebeuren. Hij vindt het af en toe erg interessant om te 'passen op de weecee', maar als ik alles uit doe, zegt hij alleen maar 'ssssss'.

Hoe gaat het bij jullie met fietsen??? Daar wil hij ook nog niks van weten. Hij vindt het niet prettig als ik zijn voetjes op de trappers zet.

Dan nog even over mijn bekkenklachten. Na 9 maanden Mensendieck weer bij huisarts beland. Nu doorverwezen naar neuroloog. Uit foto's bleek dat er veel ruimte zit tussen de onderste wervels. Mijn linkerbekken kantelt heel makkelijk naar achteren en dan gaat het uiteindelijk ontsteken. Het is allemaal behoorlijk instabiel bij me (en dan ben ik niet eens zwanger). Weer een andere fysio, die heeft het rechtgezet (voor zolang als het duurt...). O en die terloops ook nog meldde dat hij totaal niet achter Mensendieck staat (therapie dat gebaseert is op wat ze 20 jaar geleden vonden). Sterker nog, wat zij mij heeft aangeleerd, qua houding, is totaal NIET wat ik moet doen. Omdat dan juist mijn bekken weer naar achteren kantelt. Maar goed, nu dus een MRI-scan... als dat doorgaat want (even de fluistermodus) kan misschien (hopelijk!!) een positieve test voor die tijd in mijn handen hebben!!
Hee guys,

Wat gaat dat snel Lot, wanneer ben je precies uitgerekend?

En nu is t toch wel al echt Charly?

Met badderen heeft Minime niet zoveel moeite, alleen met aankleden, maar een beetje chantage kan geen kwaad. Iets in de trant van "plakje koek" of even met je tractor rijden, doet t 'm wel . Heel soms komt "de hoek" aan bod...

Fietsen vind hij schitterend, de driewielers op t kdv worden al een beetje te klein. Laatst hadden we een verjaardag van een meisje die 4 jaar werd, zat Minime de hele middag op een roze fietsje (met zijwieltjes en om de beurt pa en ma hem vasthouden natuurlijk). In het begin een beetje wiebelig, maar al snel had hij door dat wanneer je trapt de fiets vooruit gaat.

Heb je wel een beetje van je brandweeruitje genoten, Madootje?

Echt leuk dat onze kindjes nu echt al gaan praten en zingen en zinnetjes proberen te maken! Ze worden zo groot en wijs!!! Leert Ines ook nog steeds gebarentaal, Groenoogje?
2 en halve week zonder internet gezeten

Ik dacht dat ik gek werd!

Jullie hebben aardig doorgeschreven al zeg ik het zelf.

En wat een nieuws!!!!!!!!!!! Ik meld me bij deze aan voor het duimen voor Charly! Ik zal ook snel wat eelt kweken!!

Ik ben nu alweer aan mijn 4 de week werken begonnen.

Het bevalt wel, maar thuis vond ik het ook wel erg fijn.

Nikki is nog steeds erg vatbaar, maar volgens de huisarts kan dat nog wel 2 jaar duren Ik moet het maar accepteren dat ze zo'n 3 keer per 2 weken overgeeft!!

Met Sofie hebben we ook weer wat. Op het cb kwam de nieuwe arts er achter dat ze maar een plasgaatje heeft zo groot als een speldenknopje.

Wij naar de huisarts. Ook haar vagina is niet veel groter.

Ja, wie let daar nu op. Je veegt alles wel schoon met een doekje, maar echt eens goed kijken hoe het er daar beneden uitziet doe je ook niet zo snel.

We hebben nu hormoonzalf meegekregen en over 2 weken moeten we weer terugkomen. Het is net zoiets als wat je wel vaker hoort bij jongentjes dat het voorhuidje vernauwd is, maar bij meisjes komt het zelden voor. We blijven hoop houden dat het door de creme beter wordt, anders wordt ze er in het ziekenhuis aan geholpen die arme ziel.

Ze heeft er zelf geen last van denk ik.

De meeting komt wel erg dichtbij he!!

Heb er zin in!!

Charly, wat fijn zeg dat je afspraken nu staan. Dat maakt het idd echt.

Ik ben mijn gehele zwangerschap geen dag misselijk geweest, dus dat zegt niets!

Lot lekker hoor nog heel even en dan genieten van de laatste weken met maar 1 kind. Dus ik zou zeggen.... geniet ervan : )

Madootje genoten met al die brandweerlieden? Een vriend van mij is ook brandweer man in r'dam en die hebben best vaak een feestje.

Niet verkeerd : )

Findi, jeempig die van jou die gaat echt als een speer! Fietsen.

Hidde is of liever lui dan moe of begrijpt van dat fietsen geen ene snars.

Hij is ook maar een klein onderdeurtje dus eerst moet hij die trappers zien te bereiken haha.

Isa wat een ellende heb jij zeg met je rug! Maarrrrrr hopenlijk ook zeer goed nieuws???????? *duim*duim*duim*

Hier trouwens nog steeds een ledikant en voorlopig blijft deze ook.

Da's nou weer prettig met een onderdeurtje : )

Heeee tomaatje, ik dacht al waar ben je??????

Maar wat heb jij toch met die 2 dames??!!

Klinkt wel heeeeeel zielig zeg van sofie, bah. Had er echt nog nooit van gehoord. Ook voor haar gaan de duimen maar in werking (van dat van de zalf)

Trouwens nog even een vraagje: kan jij mij vertellen naar welke homeopaat jij bent geweest. Ik zit zelf met een allergie, ga nu weer naar het zh voor testen maar de vorige keer zijn ze er ook niet achter gekomen, mss dat zo'n homeopaat iets kan betekenen. Want jezus wat kan jeuk erg zijn : (

Hier trouwens een ventje die onwijs grenzen aan het opzoeken is.

Enigzins vermoeiend pffffff.

Hij doet werkelijk echt alles wat niet mag en kijkt dan met een gezicht "ik doe toch niets"

Ben nu echt begonnen met hem op zijn billen te zetten als straf (te laat begonnen??) en een drama queen dat ie dan is.

Wat ik wel heel leuk vind is dat als ik net doe alsof ik ga huilen hij mij gaat troosten, geweldig.

Even off topic: hebben jullie dat gelezen van dat jongetje dat gepest werd op een zwarte school en dat die directeur maar vond dat hij naar een andere school moest gaan. Belachelijk daar kan ik nu echt niet over uit!!!!!!

Wat is dat nou voor directeur???????

(Zo dat is eruit hihi, nu jullie)
Jemig Tomaatje da's toch ook wel schrikken, ik duim net zo hard voor je mee dat het allemaal goed gaat komen!

Isa: al getest????????

Hoe is het eigenlijk bij jou Findi? Deze maand nog kansen of is er weer te hard gefeest?

Barrel: elk voordeel heb z'n nadeel he (ehh of andersom...)

Hier ook nog gewoon een ledikantje hoor.

Als alles goed moge gaan, dan zal dit ledikantje wel naar de baby gaan. Maar eerst verhuizen, het lijkt me niet zo'n goed idee om hem aan zoveel veranderingen ineens te moeten laten wennen.

Dus als het slapen na de verhuizing allemaal goed gaat dan komt er wel een peute/kleuterbed. (hij is er dan vast nog niet uitgegroeid)
Wow Isa, spannend hoor. Maar wat een gedoe met je rug en bekken zeg. Het mag zo langzamerhand weleens klaar zijn zeg.

Jeetje Tomaatje, je dames treffen het niet zeg. Drie keer per 2 weken overgeven klinkt niet fijn en een vernauwde plasbuis en vagina ook niet. Arme meisjes

Brandweeruitje was gezellig. Meestal vloeit de alcohol rijkelijk en word de meute de tweede middag vervelend luidruchtig, maar dat viel dit keer mee. Enige jammere is dat mijn telefoon het heeft begeven na een ritje in de wildwaterbaan (geen idee of ik dat al verteld had trouwens).

Bikkel gebruikt de fiets nog meer als loopfiets. Soms zet hij wel zijn voetjes op de pedalen, maar hij lijkt het principe nog niet echt door te hebben.

De eerste werkweek zit er ook weer op. Gevolg was wel dat ik gisterenavond om kwart voor 9 richtig mijn bedje ging.
Moest vandaag ongesteld worden, maar ben t dus nog niet. Morgen testen. Ik heb wel gevoelige borsten, als ik er hard in knijp . Ik hoop t ik hoop t ik hoop t zo!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven