E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2010 @ 19:26:

Leuk dat er al weer een nieuwe meet in de maak is. September lijkt me prima; ook vanwege het te verwachten weer.

Ik zou het erg leuk vinden als we een meet "buiten" kunnen doen. Misschien iets met een picknick of een bbq ofzo ?

Paar vuurkorven er bij voor als het 's avonds afkoelt.

En evt. een paar party tenten voor als er toch een bui valt ?

Tis maar een idee hoor ...

Ik wil helegaar geen meet buiten. Brrrrrrrrrr.

*is enorme koukleun*

*is inmiddels aangestoken met het helegaar virus door Min*
quote:mamalief schreef op 21 maart 2010 @ 20:07:

Hé dat klinkt alsof het een gezellige meet was, jammer dakker niet bij was! Nee, jij was er niet je t-shirt gek genoeg wel. Maar je hebt niets gemist hoor echt echt echt niet.
Ik vond ook wel dat ik de gezelligste medereizigsters had (zonder anderen tekort te willen doen ) Lekker al die marsjes in de auto!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik blijf die foto erg melig vinden van die journal. Te weten dat de mijne ook op die manier is uitgelaten. whahahahaha

Lys trouwens graag gegaan hoor. Heb ruimte gelaten in dit topic voor je eigen reactie. Toch wel aardig van me he
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:11:

[...]

Was je d'r bij dan? Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.Nee, natuurlijk was ik er niet! Zo stom meetings! Daar gaan alleen suffe mensen heen.
Dushi, ik vond het supergezellig met jou aan tafel! Leuk je in het echt ontmoet te hebben.

Ik vond dat er sowieso veel entertainment posters waren die ik vaak tegenkom op trash-tv-afzeik programma's, waar ik vaak tranen van mijn ogen heb van het lachen. Leuk om die in het echt te zien allemaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:03:

ZwieberT, fijn dat je goed voor de kleine zorgt. Ik heb iemand (wie?) nog gezegd dat je moesten vertellen dat je je BH (had je er één aan?) heel voorzichtig moet uitdoen, dat ie niet valt. Recht in je schoen bijvoorbeeld...

Het gaat hartstikke goed met de kleine. Echter, ik hoop wel dat ze wasmachinebestendig is. Ik weet niet waar ze nu precies zit namelijk. Heeft ze haar zwemdiploma al?
quote:floor72 schreef op 21 maart 2010 @ 20:14:

[...]

Nee, natuurlijk was ik er niet! Zo stom meetings! Daar gaan alleen suffe mensen heen.

Eensch!

(as usual)
Paque: deal. (ik wil alleen afspreken dat we enkel onderling flashen, ik had daar gisteren al rekening mee gehouden. ik hoefde enkel mijn topje naar beneden te klappen)

Zoester, het is oneerlijk, niet dan? Het probleem moet hier (Viva dus) opgelost worden. Al meerdere meldingen op het bugtopic.

Oh Biol *zucht en zwijmelt* Oh what a night! Ben helemaal weg van je.
Known to cause insanity in laboratory mice
Dank je Mal, zoals je hebt gelezen heb ik me met jou ook heel erg vermaakt. En wat een prachtige zoon heb je. Echt een dotje
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:15:

[...]

Het gaat hartstikke goed met de kleine. Echter, ik hoop wel dat ze wasmachinebestendig is. Ik weet niet waar ze nu precies zit namelijk. Heeft ze haar zwemdiploma al?

Oehhh...hmmm... nee, dus. Ze zou in april beginnen met les....

Och erm ding.... Ik had haar nog wel een goed (!) thuis beloofd.

*is toch wel even verdrietig*
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:21:

[...]

Oehhh...hmmm... nee, dus. Ze zou in april beginnen met les....

Och erm ding.... Ik had haar nog wel een goed (!) thuis beloofd.

*is toch wel even verdrietig*Welke idioot geeft er dan ook een ongeverfde en dus onherkenbare en ontraceerbare amoebe mee? Iedereen weet toch dat je die moet verven omdat je ze anders nooit meer terugvindt?!!!
Ik spreek met jullie af dat ik geen strapless ding aan doe. Mijn bonbonella's zijn dan niet meer te houden. Dat moet ik echt voorkomen
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2010 @ 19:26:

Ik zou het erg leuk vinden als we een meet "buiten" kunnen doen. Misschien iets met een picknick of een bbq ofzo ?

Paar vuurkorven er bij voor als het 's avonds afkoelt.

En evt. een paar party tenten voor als er toch een bui valt ?

Tis maar een idee hoor ...

Ik zou wel zo'n feest willen organiseren. Maar zoals ik al zei zou ik dat samen met een andere forummer willen doen. Ten eerste heb ik geen ervaring in het organiseren van dat soort feesten, en ten tweede denk ik ook dat het zwaar is om het alleen te doen, ook als ik daar wel ervaring mee zal hebben.

Ik zit te denken aan een van de zomermaanden met een verwachte maximum temperatuur van minimaal 20 graden (kouder weer vind ik minder geschikt voor datgene wat ik in mijn gedachten heb).
World of Warcraft: Legion
quote:floor72 schreef op 21 maart 2010 @ 20:14:

[...]

Nee, natuurlijk was ik er niet! Zo stom meetings! Daar gaan alleen suffe mensen heen.

Nou dan!

Joh, ga iemand ander zijn topic vervuilen.

(snap dat niet, hè. Men is er niet bij, hoort her en der wat en ze denken gelijk de waarheid in pacht te hebben, bemoeien zich er tegenaan niet gehinderd door enige kennis van feiten. Ja, Floor, heb het over jou. Ik ben echt niet bang om namen te noemen. Oh en BAM, dat is d'r ook zo iene)

(zolang ben ik de hele dag nog niet online geweest)
leuk om de afterparty te lezen

(kunnen jullie het niet minder gezellig laten lijken

het is al erg genoeg dat ik niet kon komen

En niemand mij gemist?......nee?,.dacht ik al ) .

Krijg zo toch een beetje een beeld van het sfeertje van de avond en hoe leuk jullie het onderling hebben gehad.

Zit er een beetje van mee te genieten zo want het enthousiasme spat er van af!
quote:hans66 schreef op 21 maart 2010 @ 20:23:

[...]

Ik zou wel zo'n feest willen organiseren. Maar zoals ik al zei zou ik dat samen met een andere forummer willen doen. Ten eerste heb ik geen ervaring in het organiseren van dat soort feesten, en ten tweede denk ik ook dat het zwaar is om het alleen te doen, ook als ik daar wel ervaring mee zal hebben.

Ik zit te denken aan een van de zomermaanden met een verwachte maximum temperatuur van minimaal 20 graden (kouder weer vind ik minder geschikt voor datgene wat ik in mijn gedachten heb).Jij wil zeker een orgie organiseren? Ben bang dat er dan alleen maar mannen op af zullen komen
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:22:

[...]

Welke idioot geeft er dan ook een ongeverfde en dus onherkenbare en ontraceerbare amoebe mee? Iedereen weet toch dat je die moet verven omdat je ze anders nooit meer terugvindt?!!!Ehhh... deze idioot?
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:25:

[...]

Ehhh... deze idioot? Dat blijkt. Weet je wat, om het goed te maken krijg jij volgende meet van mij een olifant mee. Die raak je echt niet kwijt in je huis. Wel goed opletten dat hij niet op JOU gaat zitten.
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:24:

[...]

Nou dan!

Joh, ga iemand ander zijn topic vervuilen.

(snap dat niet, hè. Men is er niet bij, hoort her en der wat en ze denken gelijk de waarheid in pacht te hebben, bemoeien zich er tegenaan niet gehinderd door enige kennis van feiten. Ja, Floor, heb het over jou. Ik ben echt niet bang om namen te noemen. Oh en BAM, dat is d'r ook zo iene)

(zolang ben ik de hele dag nog niet online geweest)
He Lys!!! Ik had je al gemist hier... klote internet ook...

Maar je bent er weer!!! Is je boekie mooi geworden? Ik heb er helemaal niks in geschreven.... sorrie! Volgende keer ok?

Oh en Biol.... jaaah Biol. Wat ben jij een heerlijk wijf zeg! Heb maar kort met je gebabbeld maar je hebt indruk op me gemaakt.

En nog iemand, die nog niet genoemd is is Tijgermeisje. Ook een mooie verschijning.

En Lys, heb je t gezien? Ik ben toch zo gehoorzaam he... Gelijk na het opstarten veranderd!
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:26:

[...]

Dat blijkt. Weet je wat, om het goed te maken krijg jij volgende meet van mij een olifant mee. Die raak je echt niet kwijt in je huis. Wel goed opletten dat hij niet op JOU gaat zitten.

Wàt een leuk idee!

Wel jammer dat het nu geen echte verrassing meer is....
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:24:

Jij wil zeker een orgie organiseren? Ben bang dat er dan alleen maar mannen op af zullen komen Maak je maar geen zorgen... ik heb geen rare dingen in mijn gedachten.
World of Warcraft: Legion
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:24:

[...]

Jij wil zeker een orgie organiseren? Ben bang dat er dan alleen maar mannen op af zullen komen JIj hebt gewoon een dirty mind
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hans de organisatietalenten van Min en Zwieb gaan we niet evenaren maar Biol, Q en ik gaan ons best doen. Dus heb een beetje vertrouwen in ons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven