E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2010 @ 20:30:

[...]

JIj hebt gewoon een dirty mind A dirty mind is a joy forever. Maar als ik ga vunzen met een viva-man dan is het toch echt alleen maar Cole hoor!
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 20:28:

Oh en Biol.... jaaah Biol. Wat ben jij een heerlijk wijf zeg! Heb maar kort met je gebabbeld maar je hebt indruk op me gemaakt.

wat lief!!!! Ik heb nog zo aan je gedacht toen ik onderweg naar huis was.. ik maakte me echt een beetje zorgen om je! Vond het trouwens zoooo tof dat je er was...( en je lijkt zo ontzettend sprekend op een nicht van mij!!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:29:

[...]

Wàt een leuk idee!

Wel jammer dat het nu geen echte verrassing meer is....*zucht* Ik dacht misschien wel je wat voorzorgsmaatregelen treffen? Verhuizen? Stevig meubilair kopen? Je kent het wel? Maar goed, als je daar geen behoefte aan hebt stuur ik hem binnenkort per pakketpost. Is altijd een verrassing of het pakketje daadwerkelijk aankomt.
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:31:

[...]

A dirty mind is a joy forever. Maar als ik ga vunzen met een viva-man dan is het toch echt alleen maar Cole hoor!Zwaai ik even naar Cole, haaaaai Cole
Haha, Ratteke, je bent braaaaaaf!

Ik heb 'm zelfs al gebruikt in mijn posting van 20.08 (of zo):

En bedankt. Ik jat even Rattekes uitspraak: GGGTW.

Ik ga over 2 weken eens kijken wanneer ik met I. naar je toe kom. (komende 2 weken even errug druk, weinig sociaal leven).

Je bent een schatteke, m'n ratteke. het was reuzeleuk je weer te zien!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:hans66 schreef op 21 maart 2010 @ 20:23:

[...]

(kouder weer vind ik minder geschikt voor datgene wat ik in mijn gedachten heb).

Wat heb je in gedachten dan Hans?

Wet t-shirt contest

String stars op de playstation met zijn allen

Wreck the clothes
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 20:32:

[...]

wat lief!!!! Ik heb nog zo aan je gedacht toen ik onderweg naar huis was.. ik maakte me echt een beetje zorgen om je! Vond het trouwens zoooo tof dat je er was...( en je lijkt zo ontzettend sprekend op een nicht van mij!!)

Dank je wel. Het ging ook goed tot de trein naar Vlaardingen. Toen kwam het een beetje weer opzetten. Kan ook komen door een halve Kuip Feyenoord hooligans die bij me in de trein zaten

Maandag dokter bellen. Nu is het genoeg!
quote:iry schreef op 21 maart 2010 @ 20:35:

[...]

Wreck the clothes
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:33:

Haha, Ratteke, je bent braaaaaaf!

Ik heb 'm zelfs al gebruikt in mijn posting van 20.08 (of zo):

En bedankt. Ik jat even Rattekes uitspraak: GGGTW.

Ik ga over 2 weken eens kijken wanneer ik met I. naar je toe kom. (komende 2 weken even errug druk, weinig sociaal leven).

Je bent een schatteke, m'n ratteke. het was reuzeleuk je weer te zien!Ik heb het met trots gelezen!
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:33:

[...]

*zucht* Ik dacht misschien wel je wat voorzorgsmaatregelen treffen? Verhuizen? Stevig meubilair kopen? Je kent het wel? Maar goed, als je daar geen behoefte aan hebt stuur ik hem binnenkort per pakketpost. Is altijd een verrassing of het pakketje daadwerkelijk aankomt.Even in verband met de kosten: zoveel eten die toch niet, hè?
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 20:28:

En nog iemand, die nog niet genoemd is is Tijgermeisje. Ook een mooie verschijning.

Helemaal mee eens, mooie meid, Tijgermeisje. En ze had een leuk shirtje aan
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Tijgermeisje had een mooi shirtje aan! Paste helemaal bij dr.
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:37:

[...]

Even in verband met de kosten: zoveel eten die toch niet, hè?Eten zal het probleem niet zijn, die stronthopen echter...
Hmmm... lekker warm in de winter.
quote:iry schreef op 21 maart 2010 @ 20:35:

[...]

Wat heb je in gedachten dan Hans?

Wet t-shirt contest

String stars op de playstation met zijn allen

Wreck the clothes
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ff wachten hoor... bij boef zoekt vrouw gaan ze nu bekend maken wie wat gedaan heeft... niet teveel schrijven..

pfff t stinkt hier naar verf
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:41:

Hmmm... lekker warm in de winter. Maar de zomer Lys...die geur!
quote:Zwieber schreef op 21 maart 2010 @ 20:42:

[...]

Maar de zomer Lys...die geur!

Dan ga ik wel naar het buitenland...

Weet je wat, doe me toch maar liever een klein nestje (ca 340) amoebes. Veel makkelijker.

Ach, ze zijn nu eenmaal ook zo gezellig die kleintjes. *kijkt vertederd*
quote:Lys schreef op 21 maart 2010 @ 20:44:

[...]

Dan ga ik wel naar het buitenland...

Weet je wat, doe me toch maar liever een klein nestje (ca 340) amoebes. Veel makkelijker.

Ach, ze zijn nu eenmaal ook zo gezellig die kleintjes. *kijkt vertederd*Schaamluisjes schijnen nu ook weer helemaal hip te worden als huisdier..., misschien wat voor jou?
quote:Maleficent schreef op 21 maart 2010 @ 20:13:

Ik vond ook wel dat ik de gezelligste medereizigsters had (zonder anderen tekort te willen doen ) Lekker al die marsjes in de auto!ja he? de marsjes zijn inmiddels op. Lys had ze laten liggen... dus ja...
Teddy tot mijn grote spijt heb ik geen enkel idee of ik jou wel gezien/gesproken heb.
quote:Teddy82 schreef op 21 maart 2010 @ 20:50:

[...]

ja he? de marsjes zijn inmiddels op. Lys had ze laten liggen... dus ja... de bejaarde die ons zowat de vangrail in duwde zal ik ook niet meer snel vergeten.
Stressed is just desserts spelled backwards
jazeker, aan het einde. je hebt me nog la vien en rose laten luisteren op je mp3 speler...ik was degene die het herkende

( ik heb geen indruk gemaakt.... )
Bij Biol viel mij van een afstand al de mooie schoentjes en de enkeltattoo (jaja, ik ben van de details )
Stressed is just desserts spelled backwards
Oooh jaaa dat was jij. Sorry Teddy maar dan ben ik je niet vergeten. Jeetje wat stom van me. Mea Culpa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven