**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Weer dubbel
Cool , dan mail ik wel effe.
Die Canadezen denken: ben me daar mooi gek!

Leuk, mail!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ok. Wie heeft de algehele malaise naar mij gestuurd? Ik wil 'm niet.
Fille, volgens mij is die algehele malaise ontzettend besmettelijk, want ik wil 'm ook NIET.

Voelen jullie (Jooles, Nemo?) je al wel weer wat beter? Hoe lang blijft zoiets hangen?

Vind nu gewoon alles even stom, mezelf vooral omdat ik niet de opdracht voor studie afgemaakt heb die ik dit weekend zou maken (vooral door te lang te slapen), en omdat ik nu tot de conclusie kom dat ik J. stiekum toch nog wel heel erg mis, en omdat er weeeer een megadrukken week op m'n werk aankomt en ik alleen maar wil slapen.

Gewoon stom dus!

Verder weinig toe te voegen. Wil ooit ook wel een brazilian proberen, maar zie daar nu ff weinig goede reden toe.

En vind AYNIL heul stom, heb dit jaar ernstig m'n best gedaan om 't te ontwijken (en da's helemaal niet moeilijk hoor!).

Heb verder heel hard gelachen om Kjong's verhaal over Chip in de supermarkt (sorry Kjong, t klonk echt te grappig).

En ben het verder even helemaal kwijt. Zal proberen morgen weer iets samenhangends en positiefs te posten. Nu nog even aan opdracht werken en off to bed..

Knuffel
Waar komt die All you need is love discussie nu ineens vandaan? Stom programma. Ben best blij voor die mensen die op die manier samen Kerst kunnen vieren. Maar die hele opzet.... Vooral als je dan van bijvoorbeeld Etosha hoort hoe dat achter de schermen gaat.

Heejhallo. Ik heb nu gemist waar jij zit, maar in de buurt van de Noordpool begrijp ik?

Zal ik er nog een keer chocoladetaart tegenaan gooien Fille?

Hier verder ook niet veel te vertellen.... Ga maar lekker naar bed. Ik las nog dat Spijker gisteren om 23:55 zei dat ze maar eens vroeg naar bed ging. Nou dan lig ik 9 van de 10 keer al in bed. Ik ben echt een muts.

Maar hey, de lente is losgebroken. Vriend en ik waren al heel gezellig spazieren vandaag.
Hey nu staat MissSpees er ineens tussen. Allemaal last van voorjaarsdipje?
Dat wordt gezellig volgende week.
23.35! En het was zaterdag! Dus dan tellen alle uren voor 2 uur dubbel! (ofzo, heb ik wel eens gelezen geloof ik, of waren het de uren voor 12 uur? Maar dat zou ik dan niet weten want dan slaap ik echt nooit)

Ik hoop dat jullie je snel allemaal beter voelen.
Fille ook al aan de malaise? Wil m ook niet hoor..

Fille, Jooles, Nemo en Spees, sterkte meisjes. En inderdaad, als je in de malaise zit, werkt lijnen niet echt (daar ging het toch laatst over?). In ieder geval..zet dat even op een laag pitje.

Verder dank ik Kjong ook hartelijk voor het Chipita-supermarkt verhaal. Serieus, ik heb er echt om moeten lachen, maar zag ook mezelf al zo staan binnen afzienbare tijd. Wat heb ik op m'n hals gehaald.

Oja, Spees, heb je nog gedated? Of is het door je ''ontdekking'' allemaal wat in het slob geraakt? Heb er al een tijdje niets over gelezen, of heb er overheen gelezen. Houd het niet zo goed meer bij hier.

Hier net weer uit een klein 'malaisetje'. Echt jaren (kan het me niet heugen) geen buikgriep gehad en nu op vakantie en NL en jawel hoor. Het is alweer over gelukkig en heb ook lekker gespazierd op het strand vandaag.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Spijker. Ik vind het suf van mijzelf. Maar ik houd heel erg veel vaan mijn bed.

Zal ik jullie eens een geheimpje vertellen waarvan jullie moeten beloven dat het tussen jullie en alle meelezers blijft?

Ik kreeg als baby een pop van stof. Die had allemaal lekkere ruches rond de hals, armen en benen. Lekker om mee te friemelen. En dat deed ik dus, totdat de pop helemaal opgepeuzeld was. Tot op het halskraagje. Dat ligt nog steeds bij mij in bed. Vriend beweert dat ik meer van dat stukje stof houd dan van hem. Lekker even tussen twee vingers ermee friemelen en ik slaap heerlijk. Een van de redenen waarom ik mij steeds weer op mijn bed verheug. Het doekje mag niet mee op vakantie. Ben als de dood dat ik het kwijtraak.
Oh spazieren op het strand. Daar zou ik zin in hebben. Niet nu, nu ga ik naar bed, maar binnenkort. Bij dit liedje wil ik altijd subiet naar het strand.
Dan mijn broertje die gisteren voor het eerst in eeuwen niet is gaan stappen! Hij zei vanavond tegen me: dat wist ik helemaal niet joh, dat het weekend uit twéé dagen bestaat. En dat de zondag zelfs een ochtend heeft, waarop je dingen kan doen enzo

Es, wat gaaf dat je dat lapje nog steeds hebt! Heb je het wel uit bed gedaan toen je je vriend net leerde kennen? En op welk moment mocht het dan weer terug? Was er een vriend-aan-lapje-voorstellen-moment?
Dat heb ik ook met dat liedje Fille en weltrusten!

Es, dat vind ik juist schattig! Ik had ook zo'n popje en uiteindelijk was deze zo 'afgekroeld' dat er alleen nog een hoofdje zonder ogen over was. Een nicht van me heeft er nog een nieuw lijfje aangemaakt. Neem het popje niet meer mee naar bed, maar bewaar het wel heel zorgvuldig in een la, wil haar ook niet kwijt raken.
Ben ik nog niet in bed. Het wordt laat

Ik KAN wel slapen zonder doekje, dus vriend wist eerst niets van doekje. Geen idee wanneer ze aan elkaar voorgesteld werden. Geen leuke anekdotes wat dat betreft. Wel biechte vriend op toen ik uit Turkije kwam dat hij het doekje meegewassen had toen hij het bed verschoonde (doekje ligt altijd onder mijn kussen). Per ongeluk. Doekje mag natuurlijk wel gewassen worden, maar liever in een waszakje of zo, ben bang dat de wasmachine het opeet. En vriend was heel erg blij dat het dus wel weer opdook toen hij alle kussenslopen en dekbedovertekken goed schudde. Het is hem geraden ook. Geloof niet dat het onze relatie veel goeds zou doen als hij het zoekmaakt.
doekje moet in een waszakje, doekje mag niet mee op reis, doekje mag zeker niet kwijt. Geweldig!

Ik had vroeger een knuffel en ik wreef altijd even over zijn ene pootje voor ik ging slapen. Heb me nooit beseft hoe vaak ik dat heb gedaan tot ik bij de vorige verhuizing die knuffel weer terugzag; dat ene pootje is tot de draad versleten!
quote:Spijker schreef op 21 maart 2010 @ 22:21:

Dan mijn broertje die gisteren voor het eerst in eeuwen niet is gaan stappen! Hij zei vanavond tegen me: dat wist ik helemaal niet joh, dat het weekend uit twéé dagen bestaat. En dat de zondag zelfs een ochtend heeft, waarop je dingen kan doen enzo

Ik heb lekker dit weekend helemaal niks gedaan! Normaal vreet ik mezelf dan zo ongeveer op omdat ik niet kan tegen niks doen, maar dit weekend ging het me verbazingwekkend goed af!

Sorry mensen die algehele malaise ervaren, misschien komt ie van mij af! Vrijdagavond was ik m opeens kwijt!

[random]Ik denk de hele tijd dat er een Klingon in mn beeld ligt rechtonder [/random]
houdt vriend nu ook van het doekje? Of wordt het lapje alleen maar geduld?

Ik heb nog een rammelknuffel van vroeger. Dat mag ook niet verder dan mijn bed en zeer zeker niet in de wasmachine

Hier heb ik een studie-ontwijkend weekend gedaan. Lekker dvd's gekeken dus nu mag de tv de komende dagen eigenlijk niet meer aan. En misschien moet dat ding gewoon de deur uitzetten, want zonder tv is het leven misschien nog wel leuker. Ik had een planning, maar die is in de war geschopt door de tv...
Is het trouwens een leuke Klingon? Of eentje met PMS? Oh nee, Klingons' hadden altijd bad-mood-days... dus hopen dat ie snel weg is dan!
Hahaha Es,

Nou in kader van de weekend confessions doe ik er dan 1 op maandag: ik hou ook van mijn bed én slaap met knuffel. En knuffel gaat wel overal mee naar toe... Heb wel een kleinere voor op reis. Noor heet ze. Dat is een schaap. En voor thuis heb ik Slinger, dat is een aap. En zonder slaap ik echt minder. Maar: met een man in bed moeten Noor en Slinger maar samen slapen... Op groepreizen is Noor dus wel altijd van de partij wat een hoop foto's al heeft opgelgeverd: reisleidster in de woestijn, in slaapzak samen met Noor. Het schijnt een leuk tafereel te zijn om te fotograferen

Nog 1 weekje + 1 dag stage en dan zit het erop.. Pffff.... gelukkig want dit zijn geen tijden!
Fuck fuck fuck, er is iets mis, helemaal mis Doe mij die malaise nu maar even.

Kan niet anders, dit klopt niet.

Woensdag had ik Bassist aan de telefoon, hij vraagt welke data hij naar Nederland zal komen. Nadat we ophangen stuur ik een lang mailtje met data en dingen die we kunnen doen. Geen reactie. Vrijdag stuur ik een sms, geen reactie. Gisteren probeer ik te bellen, meerdere keren, hij neemt niet op. Sms, geen reactie. Vanochtend weer bellen, smsen, niets niets niets.

Ik hoop niet dat er iets met hem gebeurd is. Of dat er weer die ex tussen zit. Nee, dat kan toch niet?

Godvergodvergodver. Ik zit nu al op mn werk maar zou het liefste diep wegkruipen in bed.
Nee joh, er is niks mis, echt niet! Ik weet dat 't jou niet helpt, maar de ervarener ldr's hebben dit allemaal gehad. Dit is het mysterie dat man heet. Als er nml. iets is met hun eigen telefoon (want dat zal het probleem zijn), dan is het nml. onmogelijk om een andere telefoon of contactmiddel te vinden om jou iets te laten weten.

Z'n telefoon is kapot. Of hij heeft 'm verloren, of hij ligt op 'n plek waar ie 'm niet meer kan vinden en de batterij is op. Of hij is uit z'n zak gevallen toen ie in de taxi zat. Of 'n vriend heeft 'm even geleend om te bellen en 'm in z'n jaszak laten zitten toen ie weer vertrok. Wil je er nog 'n paar? Deze heb ik allemaal paraat, de rest moet ik gaan verzinnen.

En weet je, ik heb 't dus vaker aan de hand gehad, en iedere keer wist ik zeker dat ie met 'n ander meisje in bed lag, of dat ie 'n verschrikkelijk ongeluk had gehad en niemand mij kon bereiken. Of dat ie minstens dood en begraven was (want dat gaat snel daar in Marokko). En iedere keer was 't iets met z'n telefoon. Ik kan ook met zekerheid zeggen dat 't geen smoesjes waren, het gebeurde ook gewoon als ik bij hem was. Pas toen ik 'n keer expres het omgekeerde heb gedaan (heel kinderachtig ja), een paar dagen niet reageren op telefoontjes of smsjes, onder 't mom van telefoon kapot, toen pas ging bij hem 't kwartje vallen. Dat ie me ook vanuit 'n telefooncel even kon bellen als er iets was met z'n eigen telefoon.

Zo, 'n heel lang verhaal om te zeggen dat je moet proberen je niet druk te maken, er is vast niks aan de hand.

En verder: wat 'n verhalen hier allemaal. Kan 't niet allemaal bijhouden. Nogal drukke week gehad, ook malaise (niet voor hier in de openbaarheid) en weinig boeiends te melden.

We zijn Ik ben actiever bezig met R. aan 't NLs te krijgen, en we doen 't nu op de simpele manier in de praktijk. Enkelvoud-meervoud leren. Gisteren reden we door de landerijen richting m'n ouders, dus oefenden we (lach niet) dieren die we onderweg zagen. Eén koe - twee koeien. Eén paard - twee paarden. Etc.

Zijn we gisterenavond thuis, hadden we 't over z'n werk, begon ie: één winkel - twee winkelen.

Hmm, had je bij moeten zijn.

Kjong heeft ooit 'n 'logisch NL's' verhaaltje ergens vandaan gehaald, moest ik meteen aan denken. Heb je dat nog ergens toevallig? (haha, die Chip trouwens, goed verhaal)
En z'n pc is ook stuk? Maar z'n telefoon gaat wel over, hij neemt alleen niet op, dus geen lege batterij of kapotte telefoon.

Dood, in het ziekenhuis, opgepakt, ex tegengekomen, willekeurige andere mooie vrouw tegengekomen, zich bekeerd tot hare krishna's.... Er is iets gebeurd alleen wát?

Ik weet ook niet wat ik nu moet. Vanavond weer proberen te bellen? Boos afwachten tot hij mij belt? Contact opnemen met een vriend van hem of er iets gebeurd is?
Als ie net z'n digibeet is als jij zegt (en ik neem R. 'n beetje als vergelijking) dan denkt ie er niet eens uit zichzelf aan om naar z'n mail te kijken.

(ik smste R. als ik had gemaild, ik was de enige met wie hij überhaupt ooit mailde)

Boos afwachten tot ie jou belt, dat lijkt me voor nu de beste optie. Op z'n telefoon ziet ie de gemiste oproepen, dus hem nog meer laten weten dat jij hem zoekt is niet nodig. Over z'n ex was je na z'n weekendje met hem zeer duidelijk, heb je redenen om aan te nemen dat er iets is veranderd?
quote:Dit is het mysterie dat man heet. Als er nml. iets is met hun eigen telefoon (want dat zal het probleem zijn), dan is het nml. onmogelijk om een andere telefoon of contactmiddel te vinden om jou iets te laten weten.

Yep. Been there.

Naast dat alle telefoonvoorbeelden me geheel bekend voorkomen, waren er natuurlijk ook

stroom uitgevallen in internetcafe

effe geen geld

virus op eigen pc

het regende/ de zon scheen

te laat gemaakt en gelijk door moeten om te werken

in de dag/tijdstip vergissen

politieke redenen

Oh ik kan er zo nóg 4.930.000 opnoemen.

Maar waar het vooral om draait is: van geen Kwaad bewust als ik vloekjammerend hem eindelijk aan de lijn had. Hij had het dan 'gewoon druk gehad'.

Terwijl hij in mijn ogen aan de zoveelste toeristenbus vol blondines begon te kluiven. Of gemarteld werd in een gevangenis die door een aardbeving werd getroffen.

Er gaat me ergens iets dagen Isiss, maar nee, 'on'logisch Nederlands heb ik niet.

Niet dat ik eraan doe, maar knuffies en doekies zijn schattig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven