Het kasteel
zondag 21 maart 2010 om 08:49
zondag 21 maart 2010 om 10:17
Tila en Tilalief gefeliciteerd! Nog speciale plannen voor vandaag?
Suup, ik zag dat je had gebeld gisteren maar ik heb helemaal mijn telefoon niet gehoord :-S Bel je vanavond ffies, veel plezier bij de musical vanmiddag!
Ik ga straks met een paar vriendinnen de stad in. Er is een soort van evenement waarin heel veel religieuze instellingen open huis houden en er zijn wat verborgen plekjes in Suupstad die ik niet kende. En het schijnt droog te blijven dus dat is ook wel fijn
Hoe is het in Marie's kraamkamer?
Suup, ik zag dat je had gebeld gisteren maar ik heb helemaal mijn telefoon niet gehoord :-S Bel je vanavond ffies, veel plezier bij de musical vanmiddag!
Ik ga straks met een paar vriendinnen de stad in. Er is een soort van evenement waarin heel veel religieuze instellingen open huis houden en er zijn wat verborgen plekjes in Suupstad die ik niet kende. En het schijnt droog te blijven dus dat is ook wel fijn
Hoe is het in Marie's kraamkamer?
zondag 21 maart 2010 om 10:30
Het zijn 3 kittens geworden! Vannacht zijn er nog 2 prachtige rood/witte katjes geboren. Ik werd wakker omdat moederpoes uit de kraammand sprong, en door de slaapkamer heen rende. Op een gegeven moment ging ze in een hoekje liggen en werd poesje nummer 2 geboren, maar op dat moment begon poesje nummer 1 vreselijk te piepen in de kraammand en van dat geluid raakte moederpoes in paniek: ze wilde naar poesje nummer 1 maar poesje nummer 2 zat nog in de vliezen en aan de navelstreng. Moeder raakte zo in paniek dat ze rondjes begon te rennen waardoor kitten nummer 2 door de kamer werd geslingerd en steeds tegen de muur aansloeg. Ik heb toen heel boelkloedig moederpoes in de houdgreep genomen totdat ze kalmeerde, het kitten uit de vliezen gehaald en moeder plus kitten in de kraammand gelegd en moederpoes iets te drinken gegeven, en daarna was ze gekalmeerd en wist ze weer wat er ook weer van haar verwacht werd. Een uur later werd nummer drie heel rustig en zonder paniek geboren.
Temidden van al dit bevallingsgeweld werd Jongste Zoon knap ziek en kotste de boel onder en nadat Man dat opgeruimd had, hebben we JZ maar bij ons in bed genomen.
Kortom: ongelooflijk slecht geslapen; een slapeloze nacht vanwege een bevallende kat; het moet niet gekker worden!
Tila en Tilalief: gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!
Suup: have fun! Welke musical?
Temidden van al dit bevallingsgeweld werd Jongste Zoon knap ziek en kotste de boel onder en nadat Man dat opgeruimd had, hebben we JZ maar bij ons in bed genomen.
Kortom: ongelooflijk slecht geslapen; een slapeloze nacht vanwege een bevallende kat; het moet niet gekker worden!
Tila en Tilalief: gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!
Suup: have fun! Welke musical?
.
zondag 21 maart 2010 om 12:14
Ligt er aan wat voor muizen
M'anas, het leest echt niet grappig, maar vooral eng en zielig. Fijn dat alles nu goed is! Babypoesjes... die zijn zooooo lief!
Dank voor felicitaties we doen niet echt iets speciaals, behalve in het huis rondkeutelen, met kindjes spelen, straks even naar ee verjaardag en daarna misschien uit eten maar ik heb wel mooie rozen gekregen van Lief en genieten van het lekkere weer 13 jaar geleden trouwden we, en toen was het ook stralend weer, maar een stuk kouder. Oeh, wat zat ik te bibberen mijn mijn korte jurk!
M'anas, het leest echt niet grappig, maar vooral eng en zielig. Fijn dat alles nu goed is! Babypoesjes... die zijn zooooo lief!
Dank voor felicitaties we doen niet echt iets speciaals, behalve in het huis rondkeutelen, met kindjes spelen, straks even naar ee verjaardag en daarna misschien uit eten maar ik heb wel mooie rozen gekregen van Lief en genieten van het lekkere weer 13 jaar geleden trouwden we, en toen was het ook stralend weer, maar een stuk kouder. Oeh, wat zat ik te bibberen mijn mijn korte jurk!
zondag 21 maart 2010 om 20:37
quote:Mariannanas schreef op 21 maart 2010 @ 10:32:
Hmmm, nu ik dat zo teruglees van dat rondslingerende kitten, lijkt het ineens heel grappig
. Dat vond ik vannacht nou bepaald niet!ik veranderde inderdaad acut van stille meelezer tot hardop lachende postster! Van harte hoor met alle kittens, ga je ze houden? Tila ook van harte, 21 maart is een mooie dag
Hmmm, nu ik dat zo teruglees van dat rondslingerende kitten, lijkt het ineens heel grappig
zondag 21 maart 2010 om 20:57
Dank!
Was een leuke dag. Feestje was gezellig, daarna uit eten geweest. Blijken we gewoon een hele goeie argentijnse gril in de buurt te hebben met een live gitarist die de harten van Jom en MK veroverde, die hartstochtelijk mee zaten te doen en kennelijk was dat duidelijk want in no time hadden ze maracas in hun handen gedrukt gekregen en mochten ze meedoen was erg leuk ik ben blij dat we kinders hebben die we lekker mee uit eten kunnen nemen
Was een leuke dag. Feestje was gezellig, daarna uit eten geweest. Blijken we gewoon een hele goeie argentijnse gril in de buurt te hebben met een live gitarist die de harten van Jom en MK veroverde, die hartstochtelijk mee zaten te doen en kennelijk was dat duidelijk want in no time hadden ze maracas in hun handen gedrukt gekregen en mochten ze meedoen was erg leuk ik ben blij dat we kinders hebben die we lekker mee uit eten kunnen nemen
zondag 21 maart 2010 om 21:20
Dat klinkt erg gezellig, Tila!
Bentetje: ik geloof niet dat we ze alle 3 houden. Eentje wel, maar dat weet Man nog niet en dat houden we nog even zo
. Op de vriendjessite heb ik trouwens foto's van de kittens gezet. En van ons Project Hal: die moest hoognodig opgepimpt en da's nou gelukt.
Toet, was het ook jouw trouwdag vandaag? Jij ook gevielzieteerd dan!
Bentetje: ik geloof niet dat we ze alle 3 houden. Eentje wel, maar dat weet Man nog niet en dat houden we nog even zo
Toet, was het ook jouw trouwdag vandaag? Jij ook gevielzieteerd dan!
.
zondag 21 maart 2010 om 22:08
Mm ik vermoed dat ik weet welk van de poesjes blijft.
Mooie poesjes en ook mooie hal!
En brrr wat een nacht. JZ weer helemaal opgeknapt?
Tila klinkt als fijne dag!
Wow 13jaar geleden ontmoette ik jouw vader voor het eerst (toch?).
Toet, jullie ook van harte! Lekker weekend gehad?
Ik was naar de musical over Mandela. Het was leuk, Zeker ook om de familie an mijn mama's kant weer even te zien Voorstelling zelf was aardig, maar niet spectaculair.
En verder gaat het na een paar bleghdagen wel weer de goeie kant op.
Mooie poesjes en ook mooie hal!
En brrr wat een nacht. JZ weer helemaal opgeknapt?
Tila klinkt als fijne dag!
Wow 13jaar geleden ontmoette ik jouw vader voor het eerst (toch?).
Toet, jullie ook van harte! Lekker weekend gehad?
Ik was naar de musical over Mandela. Het was leuk, Zeker ook om de familie an mijn mama's kant weer even te zien Voorstelling zelf was aardig, maar niet spectaculair.
En verder gaat het na een paar bleghdagen wel weer de goeie kant op.
zondag 21 maart 2010 om 22:29