Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ik moet geloof ik alleen mezelf en Lief nog overtuigen. Maar ik vind ze zoooo leuk!

(Maar die haren! En de kattenbak! En de weekendjes weg en vakanties! Maar ze zijn zo leuk!)
Voor weekendjesweg en vakanties heb je buren Tila.

Voor haren een stofzuiger en kleefroller en voor de kattenbak heb je Lief en de kids (leren zij ook de minder leuke kanten van huisdierbezit)
Ja, maar waar moet ie staan. Ik wil em niet n de woonkamer, niet in de keuken , niet in de speelkamer, niet boven, maar ook niet in de hal. Dan blijft er weinig plek over
Kattenluikje maken en bak buiten?

Douche beneden?
Kattenluikje gaat niet in glazen schuifpuien! En in de couche wil ik ook niet, daar staat de wasmachine en dat vinden katten niet zo tof, en het idee van vroegah dat er een kat naast je gaat zitten kakken terwijl je net wakker onder de douche staat... bleh!

(lief opperde: overdag in de douche en tijdens douchen of wassen in de speelkamer... )

We hadden de bak altijd of in een aparte kamer, of buiten staan, maar zoveel ruimte hebben we nu nou eenmaal niet meer...
Hmmm. Douche zou nog wel kunnen. Nou Lief nog overtuigen
Dat moet toch wel lukken Tila?

Zink ik heel diep als ik overweeg te solliciteren op een functie in suupstad bij de partij die een link heeft met mijn voormalige werk?

De functie is best leuk namelijk. Maar betaalt waarschijnlijk geen ruk....
Zinkt diep, Suup. Je gaat nu voor beter en leuker, en heel eerlijk gezegd denk ik niet dat je dat daar vindt... bovendien zullen ze je referenties gaan navragen en de kans is groot dat die niet zo goed zullen zijn...

En geen ruk betalen is natuurlijk niet de bedoeling. Alhoewel, je zegt 'partij'. Kun je het tot premier schoppen?
Met die club, nee.

En er zijn mensen binnen de club die als positieve referent willen optreden, heb ik al geregeld.

En het gaat om een nieuwe functie, wel uitdagend
Oh, da's fijn dat je positivo's hebt

Je kan altijd solliciteren. Als het salaris of de functie je niet bevalt kun je altijd bedanken, toch?
Heb even zitten lezen, klinkt goed
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?

Ik wel. Jom heeft moeite met slapen als het zo licht is, en ik ging veel te laat naar bed. Gaap!
Lekker.

Ik heb zo een stamkroegdingetje dus moet bijna de deur uit, maar op slechts 1 bakkie loopt de moter nog niet zo goed

Lastig Tila dat Jom slecht slaapt met licht, donkerdere gordijnen ophangen?

Mims, had jij mijn mailtje gezien over saunadate?

Lil is GG weer thuis? Fijn om hem weer om je heen te hebben?

Marie ik heb over je jonge katjes gedroomd vannacht, mijn rode kater (!!) had ze ineens.
Nope, niet gezien Suup, maar kan de bijbehorende vraag wel raden. Antwoord is helaas negatief. Gaat nie lukken nie.

Over anderhalve week (enigzins positief geteld) ga ik al een lang weekend met Bloesem naar mijn lievelingsland, het weekend daarop schijn ik een heel leuk Toetiaans verjaardagsfeestje te hebben Ver Weg, plus die van een klein mannetje die allang geen klein mannetje meer is. Dit weekend besteed ik dus aan mijn Geliefden.

Mops heeft ook wel wat mamma-aandacht nodig, na het trouwfeest van afgelopen weekend. Ze is helemaal hyper, is volledig over haar grenzen gegaan, total loss van emotie, inspanning, vermoeidheid en suiker, maar man o man wat heeft ze genoten. Gelukkig maar. Ogen stralend als sterren boven diepdonkerblauwe wallen. Haar ingevlochten haren mogen dan ook niet uitgehaald en geborsteld, ze is met totaal pluizend bruidsmeisjeshaar naar school. Mijn lieve grietje.

~gaat weer werken~
Wat wilde ik nou toch typen?
ze heeft het dus leuk gehad goed zo.

**serveert een lichte lunch**

ik ben me gister te pletter geschrokken van de hoeveelheid winterpret die rond mijn romp is blijven hangen. Ben dus aan de lijn, want dit kon echt niet!
*zet een grote bak fruitsalade neer*
Hmmm... lekker!

Wie wil er een bakkie decaf bij?
Bakkie gewone caf dan?

Vandaag naar werk toe, contract tekenen. Er moeten wel wat dingetjes in worden aangepast, maar verder ziet het er goed uit
Oe spannend Tila, dat is het officieel :-)

Alle andere Dames al up and going ?

*zet nieuwe koffie neer*
Vandaag niet naar werk, baas heeft nog geen tijd gehad om contract aan te passen en zit nu in een meeting. Wordt andere dag. Hmmm.

**neemt koffie**

Ik ben aan de lijn. En terwijl ik niet heel anders eet dan normaal heb ik nu opeens de hele dag honger omdat ik er de hele tijd aan denk. Hmpfr.

Wat ga jij vandaag doen, D?
He balen, ik word daar altijd een beetje kriegelig van: afspraak is afspraak, zeker als het om dit soort dingen gaat. Vinnikdanweer.

Ik ga straks nieuwe pannen kopen :-) De pannen die ik nu heb, reizen al met mij mee sinds ik voor het eerst op kamers ging. En zelfs toen waren ze al tweedehands. Sinds 2 weken beginnen ze ineens een voor een uit elkaar te donderen (niet handig als je net pasta wilt afgieten ofzo). Dus ik moet helaas afscheid van ze nemen
Aaaah, da's jammer! Ik hecht altijd heel erg aan pannen Toen we naar Belgie verhuisden 9en dus van gas naar elektra) moest ik het merendeel van mijn pannen wegdoen. Daar werd ik - hoe vierdehands een deel ook was - best verdrietig van!

Ik word er ook kriegelig van, maar was door collega en moeder van vriendje van creche al voor gewaarschuwd. Heb me wel al in de eindredactie van haar artikelen geluld en dat is pas echt leuk werk!
Hee, dank nog voor de felisetaasies hier voor mijn trouwdag. Het was een lekker weekend. Jammer dat Het Gareel enzo meteen op maandag weer op de loer lag.
Gareel sucks. Zeker nu de zon schijnt.
Valt tandarts onder gareel Toet

Fijn dat jullie het lekker hebben gehad.

Tila ik zoudaar niet zo goed tegenkunnen geloof ik. Maar volgens crechemoeder/collega hoef je je er geen zorgen over te maken?

Darly afscheid nemen van pannen is niet leuk. Gelukt om mooie nieuwe te kopen?

Ik was zondag iets te enthousiast in het mooie weer Hatsjoe dus. Vandaag mezelf maar even een je hoeft niets ochtendje cadeau gegeven, met zakdoeken tot het middaguur in bed, beetje slapen, beetje lezen, regelmatig niezen. Daarna maar wat gaan opruimen en rekeningen doen.En zo maar even naar stamkroeg voor de standaard dinsdagborrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven