Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
BULDERDEBULDER Suup, ik heb net ernstig moeten schateren om je broer (gezien?)
Nee nog niet gezien, ben in stamkroeg. darly smste het. Broer was not amused.
Ik heb het ook gezien Lil, moest niet bulderen maar t was wel leuk :-) Heb Suup al gesmst maar die zit in Stamkroeg geloof ik :-)

Ik heb nieuwe pannen. Had een enorme hoofd-hart discussie bij de aanblik van een hele mooie maar veels te dure Jamie Oliver set...zucht....uiteindelijk beseft dat ik het grootste deel van mijn eten wok of koeke(n)pan en ik de andere pannen eigenlijk alleen maar gebruik om pasta of rijst in te koken. En dat kan in Blokker-pannen ook. Sorry Jamie...ik wil nog steeds met je trouwen hoor dat is het niet

Heb ik trouwens ergens in de Kasteelgangen mijn weerstand laten liggen? Ben ook verkouden. Sinds ik thuis zit pak ik echt alles op wat voorbij komt, gaat nergens over :-S
Waarom was Broer not amused?
Omdat hij het niet grappig vond dat er iets mis ging. Zal het straks nakijken.
Waar kan ik dat terugzien? In kelder? Ik heel nieuwsgierig!
Waar gaaaaaaaaaaaat dit over???

Gareel, vergadermarathons, moemoemoemoemoe en erg toe aan de vakantie die we aan het boeken zijn maar die pas in augustus gaat plaatsvinden, blegghhhhhhh. Toe aan sauna, en gelukkig ga ik zaterdag met een groepe feinse meiduh lekker een dagje sauna-en!
.
Het is nog niet terug te zien op de site zie ik net, vers rollend uit stamkroeg.

Weer goed aan het netwerk gewerkt. Ik heb morgen een koffieafspraak staan met iemand die nog wel wat leuke suggesties heeft en ik heb zelf een idee wat ik bij iemand wil gaan pluggen en die was er vanavond ook dus daar ga ik volgende week maar mee rondom de tafel zitten. Daar moet ik het een en ander nog wel voor op papier zetten eerst dus dat kan niet te snel

Zuupje barst van de ideeen.
Goed zo Zuupje!

Wie wil er koffie?
Ik. Sterke koffie, graag.

Vanmiddag uitvaart directeur. Heftig en verdrietig. Dat het plaatsvind in hetzelfde crematorium en in dezelfde zaal als Hero maakt de drempel om me klaar te gaan maken en te vertrekken nog ietsje hoger. Geef mijn portie vandaag maar aan Fikkie, dat gevoel. Gelukkig zijn Bloes, Lil en Toet er ook....

Ik denk dat ik het programma van Suup's broer heb zitten kijken, alleen weet ik niet hoe Suup's broer eruit ziet en dus ook niet waar dit exact over gaat.... ~rollende oogjes~
Wat wilde ik nou toch typen?
da's heftig. Ik denk aan jullie
Mims, Dat is inderdaad heftig.

Ik denk aan jou, Bloes, Lil en Toet vanmiddag.

Als het op de site staat zet ik wel een linkje ondergronds.
*steekt een kaarsje aan*

Mims en Bloes, Lil en Toet
Linkje staat onder broerstad topic in kelder
voor Broer.

Grmpfl. Band lek. Heb net 20 minuten naar huis kunnen lopen. Duh.
Stom!

Ik heb net pasta met courgette en tonijn in rode pestosaus gemaakt. Dat was helemaal niet zo lekker. Duh
Wat gek. Pesto is tch best te pruimen met tonijn? En met courgette?

Hoe gaat ie met jou, D, hoe full is je mind ondertussen?
Ja kweetooknie...t was gewoon nie zo lekker :-S

Ik ben momenteel redelijk mindfull ja :-)

Wel met de psych afgesproken dat ik de ' tweede lijn' in ga. Dat betekent dat mijn ' problematiek' dermate ingewikkeld is dat ik een langer GGZ-traject moet volgen. De consults worden nu ook niet meer betaald door mijn zorgverzekeraar maar door de AWBZ. Want het gaat dan nu wel goed, maar volgens de psych de kans groot is dat ik opnieuw uit de bocht schiet zodra ik weer aan het werk ben. Na Pasen moet ik een tweedaags persoonlijkheidsonderzoek doen olv 2 andere psych-en. Niks engs hoor, ze verwacht geen grote stoornissen waar bijv medicijnen voor nodig zijn maar zo'n test geeft wel een goed beeld van wie je bent en waarom je bepaalde problemen blijft tegenkomen. Ik ben er nog lang niet dus. Maar ik maak me er verder geen zorgen om hoor, tis wel goed ofzo :-)
**zet koffie neer**

Cool! Van Lotje en dus nog meer testjes! Nemen ze dan de uitslag van de eerdere testjes mee, of is dit een hele nieuwe frisse start?

Mooi weer word ik blij van
Pfoe. Kan iemand e een schop onder de kont geven dat ik dokter bel? Ik had ergens kennelijk toch de hoop dat het slaapprobleem zomaarop zou lossen als de zon weer ging schijnen, en hoewel het heel heerlijk is dat de zon schijnt, slaap ik nakorte opleving weer net zo ruk als voorheen.

~schopt zichzelf maar even onder de kont en gaat met kop koffie en de telefoon in de zon zitten~

Verder ok. Gister was heftig, maar/en mooi, ook omdat het met Bloes, Lil en Mims was en we konden lachen zowel als huilen en erg Samen Zijn.

Suup, kan me voorstellen dat Broer het niet zo leuk vond, maar ik moest toch echt even hard lachen, ook omdat ik zelf net blij tegen GG zei: "Hee, kijk: dat is de broer van Suup!" en hij toen net iets anders dan verwacht de huiskamer binnen kwam. Ach, hij bevindt zich in goed gezelschap moet je/hij maar denken...
Lil, bel de dokter! Slaap is essentieel! Bellen is zo gebeurd en wie weet is het iets mafs en slaap je volgende week weer perfect!

Heftig en Mooi.

Ik ben inhoudsloos, weer. Beetje storend, eigenlijk. Aan de andere kant fijn, want dan kan ik lekker trutten in de zon
Die andere testjes gelden ook nog maar dit is geloof ik een Enorme Echte Grote Officiele test ofzo. Ik weet alleen niet of ik nog meer plek op mijn lijf heb om labeltjes op te plakken Ik heb al een redelijke verzameling inmiddels

Klinkt fijn Lil, goed dat jullie zoveel steun aan elkaar hadden

Heb je al gebeld?
Die kan je kwijt in wreck this journal, kan je je labeltjes plakken op de bladzij waar je normaal gesproken je fruitstickers moet opplakken
Lil, bel!

Telefoontje is zo gepleegd en zo schiet het niet op natuuurlijk.

Fijn dat gisteren mooi was.

Ik was met moon naar ons bandje en het was erg leuk. Geen brekende vliezen en nu wer op weg naar suupstad.
Fijn, Suup, dat je vliezen nog heel zijn

Wat een heerlijk weer! Het is in de zon echt heet, ik ben leuk aan het klooien met Jom's fietsje. Met een beetje hulp van de fietsenmaker-van-de-markt gaat het een kek fietsje worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven