E=MeetC2 De Afterparty!
zondag 21 maart 2010 om 22:23
zondag 21 maart 2010 om 22:25
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 21:38:
Kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken he. Dat er gewoon mensen zijn die iemand zo de grond in durven trappen. Dat je daar dan zo onzeker van kan zijn dat je je zelfs als je volwassen bent er nog last van hebt. *haat pesters*
Tja, in mijn geval vooral samenloop van omstandigheden, omdat bijv mijn ouders te onhandig waren om complimenten over uiterlijk te geven, maar eerder per ongeluk verkeerd om deden (jaaa die korte benen, daarmee ben je dubbel erfelijk belast). Tot ik op mijn euhm bijna achttiende ( ) ineens door iemand gezoend werd. Heu?? Hoezo flabbergasted... (ik geloof overigens dat ik dat nu wel verwerkt heb )
Ik ben wel gevoelig voor dingen door het pesten, maar echt lást heb ik er gelukkig niet meer van. Ben in mijn studententijd bevriend geraakt met iemand die me tien jaar eerder ongetwijfeld gepest zou hebben... Dan vind ik ook dat ik zelf wel gegroeid ben, haha.
@Mal: dank voor je hart onder de riem!
Kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken he. Dat er gewoon mensen zijn die iemand zo de grond in durven trappen. Dat je daar dan zo onzeker van kan zijn dat je je zelfs als je volwassen bent er nog last van hebt. *haat pesters*
Tja, in mijn geval vooral samenloop van omstandigheden, omdat bijv mijn ouders te onhandig waren om complimenten over uiterlijk te geven, maar eerder per ongeluk verkeerd om deden (jaaa die korte benen, daarmee ben je dubbel erfelijk belast). Tot ik op mijn euhm bijna achttiende ( ) ineens door iemand gezoend werd. Heu?? Hoezo flabbergasted... (ik geloof overigens dat ik dat nu wel verwerkt heb )
Ik ben wel gevoelig voor dingen door het pesten, maar echt lást heb ik er gelukkig niet meer van. Ben in mijn studententijd bevriend geraakt met iemand die me tien jaar eerder ongetwijfeld gepest zou hebben... Dan vind ik ook dat ik zelf wel gegroeid ben, haha.
@Mal: dank voor je hart onder de riem!
zondag 21 maart 2010 om 22:27
quote:yathibiyya schreef op 21 maart 2010 @ 21:56:
Male en Vinyl ik vind jullie ook mooi!
Maar dat van vroeger is ook erg herkenbaar..ik was altijd best wel mollig, een bos kroes pluizig haar, beugel en later ook nog eens amper tieten..
Ben trouwens nog steeds aan het nagenieten, was leuker dan ik had verwacht!Tof Yathibiyya, dat je het meer dan verwacht naar je zin had! Ik heb je kort gesproken, maar vond jou ook 'n leukerd (met prachtig haar ook inderdaad)!
Male en Vinyl ik vind jullie ook mooi!
Maar dat van vroeger is ook erg herkenbaar..ik was altijd best wel mollig, een bos kroes pluizig haar, beugel en later ook nog eens amper tieten..
Ben trouwens nog steeds aan het nagenieten, was leuker dan ik had verwacht!Tof Yathibiyya, dat je het meer dan verwacht naar je zin had! Ik heb je kort gesproken, maar vond jou ook 'n leukerd (met prachtig haar ook inderdaad)!
zondag 21 maart 2010 om 22:29
Ik was echt blij toen ik op mijn vervolgopleiding kwam (vanwege herkenbaarheid zeg ik niet welke) maar toen kwam ik dus allemaal mensen tegen die net zo waren als ik. Allemaal nerds met dezelfde interesses. En daar was ook wel eens wat, maar geen pesterijen. En toen werd ik wel zekerder over mezelf. Maar de lagere school en de MAVO, nee, dat was niet zo leuk. Altijd de vreemde eend in de bijt.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 maart 2010 om 22:30
Ik ben nog nooit gepest. Diegene die dat waagde maakte kennis met mijn linkervuist (of rechts als ik mijn beiden handen gebruikte) En omdat ik een bloedhekel heb aan alles wat betreft onrecht nam ik het altijd op voor diegene die gepest werden. Die werden dan gewoon mijn vrienden of vriendinnen en dan was het pesten voor die persoon dan ook direct afgelopen. Ben geen driftkikker en kan me prima onder controle houden maar -zeker tijdens mijn pubertijd- heb ik toch wel flink geknokt tegen al het onrecht. Op den duur wordt je ouder, wijzer en merk je dat je scherpe tong net zoveel effect heeft -als niet meer zelfs- dan je vuisten.
zondag 21 maart 2010 om 22:34
zondag 21 maart 2010 om 22:35
zondag 21 maart 2010 om 22:53
quote:Laura289 schreef op 21 maart 2010 @ 22:00:
hoezo, nog steeds aan het bijkomen van carnaval oid?
Maar goed, ik heb je in een paar 'vlagen' even gesproken. Je vertelde op een gegeven moment net over een topic toen er betaald moest gaan worden voor het eten
Nee aan de carnaval ligt het niet, want daar heb ik me dit jaar verre van gehouden.. maar de afgelopen week een drukke week gehad en ben al weken aan het hoesten, dus helemaal fit en uitgerust was ik dus niet..
En dat topic waar raar in gepraat werd, moest ik even naar zoeken, maar kreeg net van een lieve vriendin een linkje ..
Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door..
hoezo, nog steeds aan het bijkomen van carnaval oid?
Maar goed, ik heb je in een paar 'vlagen' even gesproken. Je vertelde op een gegeven moment net over een topic toen er betaald moest gaan worden voor het eten
Nee aan de carnaval ligt het niet, want daar heb ik me dit jaar verre van gehouden.. maar de afgelopen week een drukke week gehad en ben al weken aan het hoesten, dus helemaal fit en uitgerust was ik dus niet..
En dat topic waar raar in gepraat werd, moest ik even naar zoeken, maar kreeg net van een lieve vriendin een linkje ..
Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door..
zondag 21 maart 2010 om 23:09
quote:boogje schreef op 21 maart 2010 @ 22:53:
[...]
Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door.. Nauw ja seg, ga hullie nauw segge dadde wei raar praatte? Reetspek foor ons hor! En een drukkie foor ammelemaal!
[...]
Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door.. Nauw ja seg, ga hullie nauw segge dadde wei raar praatte? Reetspek foor ons hor! En een drukkie foor ammelemaal!