Mode & Beauty alle pijlers

75 euro te duur

21-03-2010 22:46 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel: je hebt een slechte rug en loopt moeilijk.

Stel: je ziet een paar perfecte laarsjes; niet te hoge hak, goed voetbed, mooie en goede pasvorm, goede kleur, je kunt het overal bij aan, ze zitten heerlijk en goede kwaliteit.

Maar: ze zijn 75 euro boven je budget. Wat zouden jullie doen?
quote:meds schreef op 21 maart 2010 @ 23:15:

als in meer dan 200 eurie??? jeee ik snap nooit dat mensen zoveel geld uitgeven voor een paar schoenenSoms is het gewoon ware liefde
Yoghurt als basis voor saus voor curry gebruiken is niet zo raar hoor: in kip tandoori doe je ook yoghurt.

P'sies. of wachten tot uitverkoop of proberen te herbudgetteren.
niks loopt beter dan een paar klompen (20 euro) of een paar sneakers (Scapino vanaf 15 euro) en anders gewoon badslippers (15 euro)
juist als je moeilijk loopt zou ik zeggen, goedkope schoenen want anders vestig je alleen maar de aandacht op dat loopje (zie lucille werner)
quote:meds schreef op 21 maart 2010 @ 23:23:

juist als je moeilijk loopt zou ik zeggen, goedkope schoenen want anders vestig je alleen maar de aandacht op dat loopje (zie lucille werner)Hoe bedoel je dat?
Jeetje, ik vind 60 euro voor schoenen al veel.. (nou winkel ik ook meest bij Bristol en van Haren omdat ik ook geen makkelijke voeten heb, maar toch!).. Jeetje. Weer wat om over na te denken haha.
Verklaar je nader meds. Ik zie de relatie tussen de prijs van schoenen en het loopje van Lucille niet. Denk je dat een moeilijk loopje meer of minder opvalt als men goedkope of dure schoenen draagt? Klompen, slippers en goedkope schoenen zijn niet ideaal voor mensen met moeilijke voeten dus TO heeft daar niks aan. Tegen een slechtziende zeg je toch ook niet dat ze maar een leesbril van 5euro bij het Kruidvat moet halen?
Ik had ze ook meteen gekocht! Anders krijg je toch alleen maar spijt..
Ik vind zelf dat mooie dames schoenen met goede pasvorm goede zool en van goed materiaal sowieso prijzig zijn helaas vergeleken met dito mannenschoenen. Bv leren schoenen of pumps heb je niet voor paar tientjes.
quote:meds schreef op 21 maart 2010 @ 23:23:

juist als je moeilijk loopt zou ik zeggen, goedkope schoenen want anders vestig je alleen maar de aandacht op dat loopje (zie lucille werner)Als je nou torenhoge pumps aandoet en een moeilijk loopje hebt dan kan ik me voorstellen dat je de aandacht trekt, maar bij een 'paar perfecte laarsjes'?
quote:Jumpsje schreef op 21 maart 2010 @ 23:35:

Jeetje, ik vind 60 euro voor schoenen al veel.. (nou winkel ik ook meest bij Bristol en van Haren omdat ik ook geen makkelijke voeten heb, maar toch!).. Jeetje. Weer wat om over na te denken haha.mwoah, 60 euro voor schoenen is tegenwoordig echt niet duur..
quote:Christiane04 schreef op 21 maart 2010 @ 22:46:

Maar: ze zijn 75 euro boven je budget. Wat zouden jullie doen?Een budget heb je niet voor niets, toch?
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
quote:schorpioentje29 schreef op 21 maart 2010 @ 23:40:

Ik vind zelf dat mooie dames schoenen met goede pasvorm goede zool en van goed materiaal sowieso prijzig zijn helaas vergeleken met dito mannenschoenen. Bv leren schoenen of pumps heb je niet voor paar tientjes.En leren herenschoenen met goede pasvorm en die er ook nog leuk uit zien wel? Echt niet. Er zijn ook pumps voor een paar tientjes overigens.
Voor schoenen geen budget. Probleem opgelost. Gewoon geen budget stellen, zit je er ook nooit boven.
60 euro voor schoenen veel?? Zelfs bij goedkopere schoenenwinkels als Dolcis zit je er al aan.
quote:meds schreef op 21 maart 2010 @ 22:52:

Ik vind dat iedereen nogal makkelijk roept dat to de schoenen moet kopen. Ik kan dat niet beoordelen, stel ze zit in de schuldsanering dan zou ik me afvragen of ze wel goed bij d'r hoofd is om zichzelf af te vragen of ze nieuwe laarzen kan kopenMee eens.
Ik snap heel goed dat je zulke dure schoenen koopt.

Denk je in dat je altijd pijn in je voeten hebt. Dat je niet eens een hele dag kunt lopen/staan zonder dat je om kiept van de pijn. En dat er dan schoenen zijn waardoor die ellende een heel stuk over is. Dan geef je met liefde 200 euro voor een paar schoenen uit, geloof mij.
668, the neighbour of the Beast
quote:lasagnaverde schreef op 21 maart 2010 @ 22:50:

Precies, voor dit soort situaties is een term, weet niet meer welke, maar ik zou het doen!

Overmacht?
quote:Marels schreef op 22 maart 2010 @ 08:25:

Ik snap heel goed dat je zulke dure schoenen koopt.

Denk je in dat je altijd pijn in je voeten hebt. Dat je niet eens een hele dag kunt lopen/staan zonder dat je om kiept van de pijn. En dat er dan schoenen zijn waardoor die ellende een heel stuk over is. Dan geef je met liefde 200 euro voor een paar schoenen uit, geloof mij.Dat geloof ik. Maar als je pijn zó erg is, dan kom je wel in aanmerking voor speciale schoenen via je zorgverzekering. Dan is je budget dus (gelukkig en terecht) niet aan de orde.
Nee, dus. Als ik steunzolen zou moeten laten maken (weet nog niet of dat nodig is) kost me dat bijna 200 euro en ik krijg maar 75 terug van de verzekering.

De schoenen die ik nu wil kopen, omdat het een stuk zou moeten helpen, kosten 160 euro. Dus zooooveel verschil maakt dat niet meer, met wat je terug krijgt.
668, the neighbour of the Beast
quote:gelukkigmeisje schreef op 21 maart 2010 @ 22:51:

waarom niet eerstdie ¤75 extra sparen (opboodschappen/uitgaan etc.)zodra je die¤75 hebt gespaard....die schoenen kopen....Ja, en dan heeft ze de 75,00 bijeen gespaard en zijn die schoenen verkocht. Ik zeg: gewoon kopen en dat geld komt later wel. Ga marktplaatsen, levert goed geld op!
Ik vind het ook wel schelen hoeveel paar schoenen je hebt/koopt. Ik geef ook wel rond de 100 - 120 euro uit voor een paar laarzen, maar dat is dan ook meestal wel m'n enige paar en daar loop ik dan bijna altijd op.

Als je van iedere kleur een setje pumps, sneakers en laarzen wil hebben, jah dan is 100 per paar wel een beetje duur...

Overigens, als ik het kon missen gaf ik het er zeker wel aan uit hoor, en had ik waarschijnlijk ook wel meer paar laarzen
Ik zou het er ook van af laten hangen hoeveel schoenen je al hebt. Ik heb al behoorlijk veel schoen, dus dan zou ik niet iets koen dat eigenlijk te duur is. Maar als je altijd moeite hebt om goede, passende schoenen te vinden en je ze nu eindelijk gevonden hebt, dan zou ik ze waarschijnlijk wel kopen.
quote:meds schreef op 21 maart 2010 @ 23:21:

niks loopt beter dan een paar klompen (20 euro) of een paar sneakers (Scapino vanaf 15 euro) en anders gewoon badslippers (15 euro)

Krijg meteen zin om klompen te kopen. Van die echte oude houten met zo'n mooie schildering erop.

(Zijn die echt maar 20 euro?)

Christiane, geniet van je nieuwe schoenen
Kopen! Je blijft altijd denken aan 'die ideale laarsjes die ik toen niet heb gekocht'..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven