E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Eensch met Q (posting Tijg over postuur)
quote:tijgermeisje schreef op 21 maart 2010 @ 23:49:

... en ik dacht dat Donkey Shot een jonge hond was, staat er zo'n keurige meneer voor mn neus haha!Ik bén een jonge hond ! Laat je niet misleiden door mijn uiterlijk, daar verkijken wel meer zich op ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ow haha ja leuk Lys, onze telefoons zijn familie!
mja ik had toch serieus de neiging om je met 'u' aan te spreken DS, tzal die lange regenjas zijn geweest
.
.
quote:tijgermeisje schreef op 22 maart 2010 @ 00:09:

huh hoe doe je dat? Met dat hotel? *ziet beelden van n tweepersoonsbed met 12 forummers dr in voor zich*Hmmm.. klinkt gezellig.. is misschien een suggestie voor de volgende keer? .. als kostenbesparing uiteraard..
.
.
lijkt me uitermate safe, met zn twaalven in bed. Nul bewegingsruimte
.
quote:boogje schreef op 22 maart 2010 @ 00:14:

[...]

Hmmm.. klinkt gezellig.. is misschien een suggestie voor de volgende keer? .. als kostenbesparing uiteraard..

Ja ja ja, jij wilt weer een pyamaparty. Vuns....

Ik wil best met 12 mensen in een bed liggen. Maar dan wel 12 ontzettend lekkere mannen die om mij heen liggen. Ik dank u vriendelijk *begint alvast met dromen*
.
Q nu ben je zo creatief, het begrip stapelen zegt je niets in dit geval?
.
quote:qwertu schreef op 22 maart 2010 @ 00:18:

Maar dan nog.... dat gaat gewoon niet eens pássen. 4 personen Ik zeg.. stapelen!..
Wie zegt dat jij onderop komt te liggen Q? Of wil je graag onderop, het kan geregeld worden hoor
.
quote:qwertu schreef op 22 maart 2010 @ 00:13:

Hahahaha, we zijn niet allemáál naar dat hotel gegaan hoor. Iedereen is braaf naar huis gegaan op een enkele dolende ziel na, zal ik maar zeggen.

Wat??? Námen willen we, namen en rugnummers!

Damn, ik had dus gewoon langer moeten blijven. Want zo met een klein cluppie naar de kroeg, dat klinkt ook wel erg leuk. Hmz, next time! (is dat echt pas in september? Dat duurt veel te lang hoor! Wat van een voetballoze dag in juni?)
.
Ach wtf, namen, rugnummers, nicks.. what ever. Ik wil gewoon alles weten!
quote:Etosha schreef op 22 maart 2010 @ 00:25:

een klein cluppie naar de kroeg, dat klinkt ook wel erg leuk. Hmz, next time! (is dat echt pas in september? Dat duurt veel te lang Tussentijdse minimeets kan altijd hoor... Dat kost veel minder organisatietijd..
.
Mijn muntjes voor de lapslet zijn op dus mijn forumtijd ook. Tijd om te slapen....bye bye, zwaai zwaai.....
Ik ook!!! leuk leuk leuk, wie wanneer waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven