Hoe leg ik mijn kat dit uit?

21-03-2010 09:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
edit
Ja, ik ben ook neit zo van dat belonen met eten aangezien de kat al zoveel bedelt.

Een vriend had ook het idee om iets aan het luikje te smeren, dat ga ik dus doen als het luficertje niet helpt.

Overigens is het met houtje geen probleem, maar als ze het luikje niet ietsje open staat denkt hij dat het dicht is en gaat hij zitten wachten tot ik kom om het open te doen. Zucht. Misschien moet ik gewoon doorzetten.
Damn, net wat tonijn aan het luikje gesmeerd, maar de kat komt met zijn kop dan toch niet ver genoeg. hij moet echt tegen het luikje aanduwen voordat het ontgrendelt. Het lijkt ook wel alsof de zender trager reageert dan bij mijn andere kat.

Bovendien heeft mijn kat nu een aversie tegen het luikje gekregen en gaat nu ook nauwelijks nog naar buiten
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Jep, maar ik heb blijkbaar een erg bange kat.
misschien moet ik het luikje voorlopig even open zetten. Is wel niet het idee erachter, maar misschien de enige manier om de kat het te leren. En dan maar hopen dat hij niet weer met zijn poot iedere keer gaat forceren.
update:

het lijkt de goede kant op te gaan met mijn kat en het luik. hij is nu een aantal keren zelf naar binnen gekomen, al heeft hij wel even staan krabben. Blijkbaar begint hij toch een beetje te snappen hoe het werkt.

Hoop dat het goed blijft gaan!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Kat komt inmiddels zonder problemen naar binnen en buiten :-)

Thanks voor de adviezen!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

.
.
Pffff, dat niet te hopen zeg, dat die vervelende indringer dan toch weer binnen weet te komen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven