Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hier weer helenmaal niets

Ik is verdrietig! ..........
Ah!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Noa_lynn, per direkt werken? Meestal begint het toch pas op de eerste van de maand? Stom zeg.

Justme, die is idd lief zeg.

Janna, werd tijd. Heb hem vrijdag op de post gedaan (voor 5 uur). Graag gedaan, is leuk zoveel post hé en onverwacht (doe ik nooooit meer).

VrouwLimbrug, daarom hebben wij er ook van de postcodeloterij en alle merchandise is goedkoper geworden! Niets gekocht hoor.

Tine, Ik heb P ook op hyves gevonden!!!

Jammer voor de dames die niets hadden, morgen weer een dag en hurray's kunnen ook nog komen.
StefanieV, fijn dat de kaart is aangekomen! Hoop dat je m mooi vond, ik vond m wel bij je passen aangezien je van fotografie houdt.

Hier vandaag drie Hurray's!! Een uit Duitsland, een uit Finland en dus eentje van StefanieV. Vanavond op m'n gemakje eens wat nieuwe adressen aanvragen.
stefanie!!! bedankt voor je kaart :D ik vind hem echt heel erg leuk! dank je wel

Zo ik ben er weer, hele weekend weer weggeweest naar mijn "hometown'" (jarige oma, die heb ik dit weekend geholpen met taarten bakken en tijdens de verjaardag met drinken inschenken e.d) maar ik ben weer bijgelezen hier :D

Helaas, alle liefdesverhalen heb ik gemist! maar niks is heerlijker als die kriebels in je buik hihi! (ik heb ze nog steeds na 2 jaar hihi)

mn knie is nog steeds mooi blauw maar het bewegen gaat al een stuk beter gelukkig!

Verder had ik nog een hurray uit de USA, straks maar 2 kaarten aanvragen, maar morgen moet eerst weer een lading postzegels gehaald worden!
Haha, chayuz, herkenbaar! Ik plak net ook mijn laatste zegels op de te versturen kaartjes.

Mocht vier nieuwe adressen aanvragen dus dat heb ik gedaan. Trok ik verdikkie twee lege profielen! Eentje van een meisje uit Frankrijk dat nog maar 1 kaart verstuurd heeft, en geeneen ontvangen... zucht... moet maar hopen dat ze m registreert dus! Er staat zelfs niet bij of ze wel Engels spreekt, ik hoop maar van wel.
hihi ik heb toch maar 2 adressen aangevraagd, 1 mag naar Nederland (niemand van hier geloof ik) en de ander mag (moet) naar Taiwan kan ik ze morgen gelijk posten na het halen van postzegels:D
Teigera, dat klinkt als een goede kandidaat voor een idrukker kaartje!

Chayuz, dat duurt ook lang, die knie!
vandaag een hurray uit Zweden

een kaartje uit Taiwan gekregen

Mag er nu 1 naar Roemenie sturen

en na 106 dagen eindelijk mijn verstuurde kaart in China aangekomen
China, echt.... Grrrr!

Wel fijn dat ie nog is angekomen Harja.

Oh, en 't is gelukt met je avatar zie ik! Leuk!
Janna: ja van J. maar das ook alles. Verder moet ik alles zelf doen, maar dan blijft het maar even liggen hoor. J. heeft opgeruimd en de vloer gedweild en als eten was het gewoon frietjes met frikandel. Morgen zal het wel beter gaan en dan kan ik strijken :-)

Teigera, ja ik vond hem wel mooi! Zijn zaken die ik ook probeer te fotograferen, sta alleen zo ver nog niet haha

chayuz, blij dat je het leuk vond!

Ondertussen heb k hier nog een hurray gekregen van Spanje en mag ik eigenlijk 4 kaarten versturen. Maar ik blijf dus wachten voor de meet, al wordt het lastig hoor! Gelukkig heb k nog wat tags enzo, al kan het zijn dat ik straks toch 4 adressen aanvraag. Het is tenslotte nog 3 weken tot de meet Oja ik ga er 4 aanvragen hihi

De kaartjes mogen naar USA, Luxemburg, Tsjechië en Taiwan! Zo, straks eens alles schrijven, daartussen moet nog een tag naar Brazilië. Ik wacht ook nog op de adressen van een RR, dus ik hoop die morgen te krijgen, dan kan ik alles opsturen :-)
Iedereen is weer lekker actief vandaag

De postbode is toch nog geweest en bracht 3 enveloppen voor me. Een brief, een envelop met postpapier en een envelopje met wat thee erin. Weer een goede postdag gehad dus!

Kreeg ook een hurray vandaag, mijn nieuwe kaart gaat naar Frankrijk. En ik had me nog zo voorgenomen om niet gelijk een nieuwe aan te vragen... grrr.. dan kan ik ook echt wel balen van mezelf

Net als dat ik bij art-unlimited wat kaarten heb besteld, terwijl ik hier nog een hele bak heb staan......

Moest ook nog een nieuwe bestelling doen bij Bol.com, aangezien de bestelling van vorige week is geannuleerd... nu maar wachten tot het geld weer wordt terug gestort :-S

Genoeg geld uit gegeven dus... gelukkig komt over 2 dagen de stufi weer binnen ! YEAAAHH

*einde nieuws* :-)
Neemt iedereen van hier die er een heeft op 11 april ook haar WTJ mee?
@Kozoo... dat is helemaal irritant, eigenlijk gewoon zwaar *** dat je je mooiste kaartje verstuurd naar iemand en dat het dan niet aankomt... grmbl

@Ligaa... Mooie vangst!

@Steph, jeetje dat is wel heel snel, 5 dagen naar Thailand, alleen erg jammer van die lege hurray..

@Anita, wel handig he ;) postzegels op de enveloppen. Anders komen ze niet aan he ;) Heb je speciale geboortezegels?

@vrouwuitlimburg.. Lekker pcdagje voor jou zeg, ontvangen, verstuurd en hurray.

@Tine, raar he, jij hebt de kaart binnen 4 dagen binnen en die van jou daarheen is al een maand onderweg... flauw..

@C_estelle.... knuffel voor jou!

@Teigera... Jeeej 3 hurrays, hoera voor jou :)En voor dat kaartje uit frankrijk, ja idrukker kaartje!

@chayuz.. drukdrukdruk geweest dus, maar zal wel gezellig zijn geweest. Gelukkig gaat het weer beter met de knie gaat.Gaat snel he met de postzegels ;)

@Harja, zweden, nog niet eerder gehad, lijkt mij ook super. Jeee china is wel een favoriet land hier ... Grmbl

@Sweetcandy... erg he.. eigenlijk heb je genoeg, maar je ziet altijd wel weer leuke goedkope kaartjes.

Zo had harja gister ook heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel kaartjes van marktplaats gekocht. Helft mocht ik hebben.. hoeveel kaarten waren het ook alweer? hahaha TE veel.... :P:P
Hej Harja, wat is dat voor een plaatje die je als avatar hebt? Ik kan er niets van maken, maar ik zie tegelijk dat het wel '' iets" is.

Update over vlinders: die zijn al een beetje verdwenen. Ik zal hem waarschijnlijk niet meer zien, want het was voorlopig zijn laatste werkdag. Nou, op naar de volgende, toch?

Ik zal straks nog een mooie kaart met jullie delen die ik vandaag kreeg. Moet de kaarten nog inscannen, straks nog even fitnessen met de wii fitness coach.

Ook nog een jammer bericht. Ik kan definitief niet naar de meet komen, i.v.m. werk. Jammer!! Hopelijk is het gezellig, zodat jullie allemaal nog een keer willen afspreken en ik er wel bij kan zijn.

Tine: top dat jullie zolang hebben gechat en een date hebben!!!

Zweef je al een beetje?
Ik heb geen WTJ Janna en ik begin er ook niet aan haha
hahaha Janna, jij bent ook niet een beetje heel erg in de ban van ;) denk je wel een beetje aan mij als jullie tijdens de meeting druk gaan wrecken ;)
@ janna, heb er geen.,,, begin er denk ik ook maar niet aan... Vind het wel erg leuk en creatief hoor!!!

Maar wel lachen als jullie hem meenemen ;)
Ligaa, da's Janneke!! (Van Jip!)
chayuz, ik ben er ook nog zonder WTJ, dan zullen wij wel samen babbelen
quote:chayuz schreef op 22 maart 2010 @ 19:57:

hahaha Janna, jij bent ook niet een beetje heel erg in de ban van ;) denk je wel een beetje aan mij als jullie tijdens de meeting druk gaan wrecken ;)Hahaha, doen we!
Jullie bedoelen: nog zonder WTJ...
Janna heb al genoeg verslavingen, denk dat J zot wordt als k er nog 1 bij neem :P
Kom jij niet chayuz? bij de meeting??

Hahahaa die janna ;) Nee heb het te druk voor de WTJ
Oh nu zie ik het idd, Janneke, maar ze heeft maar een half lijf/hoofd. Janneke is wel leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven