Postcrossing 4
dinsdag 23 maart 2010 om 10:35
@ neferisis het waren kaartjes met groeten uit Drenthe van die toeristenkaarten
Op deze advertentie http://link.marktplaats.nl/332152086 staan ook heel veel kaarten allemaal nieuwe maar het is mij te ver weg ze heeft verschillende advertenties
misschien dat iemand anders (ik heb geen idee waar iedereen vandaan komt ) die in de buurt woont wat aan deze advertentie heeft ze verkoopt ze ook per stuk wat ze kosten weet ik niet
Op deze advertentie http://link.marktplaats.nl/332152086 staan ook heel veel kaarten allemaal nieuwe maar het is mij te ver weg ze heeft verschillende advertenties
misschien dat iemand anders (ik heb geen idee waar iedereen vandaan komt ) die in de buurt woont wat aan deze advertentie heeft ze verkoopt ze ook per stuk wat ze kosten weet ik niet
dinsdag 23 maart 2010 om 10:38
quote:Ligaa schreef op 23 maart 2010 @ 09:01:
Goedemorgen. Ik verwacht vandaag een pakketje van pmk. Ik had 25 x 0.77 besteld. Ik duim voor mooie. Verder zou een kaart of hurray welkom zijn.
Fijne dag voor jullie allemaal!Krijg je daar nou priority zegels bij? Oh, en hebben ze ook die voor buiten Europa? En zijn die leuk de laatste tijd?
Goedemorgen. Ik verwacht vandaag een pakketje van pmk. Ik had 25 x 0.77 besteld. Ik duim voor mooie. Verder zou een kaart of hurray welkom zijn.
Fijne dag voor jullie allemaal!Krijg je daar nou priority zegels bij? Oh, en hebben ze ook die voor buiten Europa? En zijn die leuk de laatste tijd?
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 23-03-2010 10:41
Reden: aanvulling!
Reden: aanvulling!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
dinsdag 23 maart 2010 om 10:40
Sweetcandy, ja, dat probleem heb ik ook. Denk dat ik maar wat groeten uit Holland stroopwafel kaarten meeneem. En dan later de adressen erop schijf..
Steph, zag dat ik je geen antwoord gegeven had. Maar misschien wil je het niet eens weten
WTJ is Wreck this journal!
Steph, zag dat ik je geen antwoord gegeven had. Maar misschien wil je het niet eens weten
WTJ is Wreck this journal!
dinsdag 23 maart 2010 om 11:59
dinsdag 23 maart 2010 om 13:23
Komt de postbode net. Eerst alleen reclamefolders.. dus ik al aan het mopperen... komt ze terug met nog 'echte post' en heb ik een hele leuke kaart uit Amerika. Helaas wel zonder ID nr, dus nog even uitzoeken...
Steph, ik dacht, ik vraag de dag ervoor nog wat officials aan, en die adressen schrijf ik erop. En dan neem ik ook nog wat idrukker kaarten mee, die ik later naar mensen met een leeg profiel kan sturen.
Sweetcandy, kinderkaarten en molens (zonder tekst) klinkt goed! Ga je bij die vrouw langs om te kijken of ze leuk zijn? Kaarten met katten en honden willen ook veel mensen, dus dat soort kaarten zijn ook wel prima. Als je langs gaat mag je voor mij ook wel kijken en wat meenemen. Hoe duur zijn ze?
Steph, ik dacht, ik vraag de dag ervoor nog wat officials aan, en die adressen schrijf ik erop. En dan neem ik ook nog wat idrukker kaarten mee, die ik later naar mensen met een leeg profiel kan sturen.
Sweetcandy, kinderkaarten en molens (zonder tekst) klinkt goed! Ga je bij die vrouw langs om te kijken of ze leuk zijn? Kaarten met katten en honden willen ook veel mensen, dus dat soort kaarten zijn ook wel prima. Als je langs gaat mag je voor mij ook wel kijken en wat meenemen. Hoe duur zijn ze?
dinsdag 23 maart 2010 om 13:28
@Janna80, voor zover ik kon zien had ze geen dieren-kaarten... alleen met wat molens, kerken en kinderkaarten. Ik hoop zo dat ze de moeite waard zijn hahah! maar op de fotootjes leken het mij aardige kaarten voor PC
Ik heb bij haar 30 bestelt voor 9 euro, nog geen 30 cent per stuk dus. Dat leek me wel een aardig bod Aangezien er ook geen verzendkosten bijkomen.
Zondag ga ik de kaarten ophalen, ze zou een leuk pakketje voor me maken. Ik zou wel kunnen vragen om ook wat voor jou apart te leggen. Zeg maar hoeveel je er wilt hebben
Ik heb bij haar 30 bestelt voor 9 euro, nog geen 30 cent per stuk dus. Dat leek me wel een aardig bod Aangezien er ook geen verzendkosten bijkomen.
Zondag ga ik de kaarten ophalen, ze zou een leuk pakketje voor me maken. Ik zou wel kunnen vragen om ook wat voor jou apart te leggen. Zeg maar hoeveel je er wilt hebben
dinsdag 23 maart 2010 om 14:23
Hier geen pc-nieuws en ook al geen leuke post.
Alleen wat pensioengebeuren enzo.
Vind ik totaal niet interessant.
Leuke kaart Just me.
En ja ik heb speciale geboortezegels gekocht.
Weet dat je ze op de site van tnt ook kan bestellen met een foto van je eigen baby op, maar dan gaat er weer extra tijd overheen.
Alleen wat pensioengebeuren enzo.
Vind ik totaal niet interessant.
Leuke kaart Just me.
En ja ik heb speciale geboortezegels gekocht.
Weet dat je ze op de site van tnt ook kan bestellen met een foto van je eigen baby op, maar dan gaat er weer extra tijd overheen.
dinsdag 23 maart 2010 om 17:35
dinsdag 23 maart 2010 om 17:42
Nou, ik heb mijn WTJ ook binnen!
Ook had ik nog een kaartje uit Taiwan, wel een leuke over het Lantern Festival daar. Zal 'm eerst eens even registeren...
Kaart heeft er maar 9 dagen over gedaan, dat valt me mee.
Ik heb gisteren ook kaarten bij PMK besteld. Even afwachten maar wat ik krijg. Ik hoop dat ik allemaal verschillende krijg, dat is toch het leukste....... toch??
Harja, deze avatar is duidelijker! Ik hou van J&J
Ik zou ook graag kaarten van ze willen hebben om te versturen maar ik kan ze niet echt vinden, hier in 't durp....
Ik dacht trouwens gisteravond ook nog even kaarten bij I-drukker te bestellen maar ik mocht nog niet.
We zouden toch ook nog I-drukker kaarten meenemen naar de meet om te ruilen???
Ook had ik nog een kaartje uit Taiwan, wel een leuke over het Lantern Festival daar. Zal 'm eerst eens even registeren...
Kaart heeft er maar 9 dagen over gedaan, dat valt me mee.
Ik heb gisteren ook kaarten bij PMK besteld. Even afwachten maar wat ik krijg. Ik hoop dat ik allemaal verschillende krijg, dat is toch het leukste....... toch??
Harja, deze avatar is duidelijker! Ik hou van J&J
Ik zou ook graag kaarten van ze willen hebben om te versturen maar ik kan ze niet echt vinden, hier in 't durp....
Ik dacht trouwens gisteravond ook nog even kaarten bij I-drukker te bestellen maar ik mocht nog niet.
We zouden toch ook nog I-drukker kaarten meenemen naar de meet om te ruilen???
dinsdag 23 maart 2010 om 18:27
Vandaag een leuke kaart (met een riksja erop) uit Singapore van een meisje dat net vanuit Maleisië verhuisd was.
Verder nog een lege hurray uit Thailand (7 dagen onderweg geweest) en een standaard hurray uit Turkije (14 dagen gereisd).
Op de bus gedaan:
* Kaasmeisjes naar een highschool in China zonder profiel
* Een "partykaart" naar iemand in Zwolle
* Een Elviskaart naar een fan in Finland
Zo, nu even koken, want het volk mort...
Verder nog een lege hurray uit Thailand (7 dagen onderweg geweest) en een standaard hurray uit Turkije (14 dagen gereisd).
Op de bus gedaan:
* Kaasmeisjes naar een highschool in China zonder profiel
* Een "partykaart" naar iemand in Zwolle
* Een Elviskaart naar een fan in Finland
Zo, nu even koken, want het volk mort...