Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 22 maart 2010 om 11:22
Hehe...
Gestofzuigd.
Was gevouwen en opgeruimd
Kledingkast van Troela tot zo ver mogelijk opgeruimd (de rest zal ze eerst even moeten passen voor het weg kan)
Monteur heeft afgebeld.
Nu komt ie woensdagochtend.
En nu heb ik wel een theetje verdiend.
Waar is de tijd naar toe dat ik een volle kan koffie per ochtend wegwerkte...
Gestofzuigd.
Was gevouwen en opgeruimd
Kledingkast van Troela tot zo ver mogelijk opgeruimd (de rest zal ze eerst even moeten passen voor het weg kan)
Monteur heeft afgebeld.
Nu komt ie woensdagochtend.
En nu heb ik wel een theetje verdiend.
Waar is de tijd naar toe dat ik een volle kan koffie per ochtend wegwerkte...
maandag 22 maart 2010 om 11:33
Ocharm nog geen jaar oud en dan al verwarmingsmonteur moeten worden. Arm Ixsje.
Ik moet even vloeken over mijn werk. Superdruk, mails naar banken moeten sturen en geen bemanning aan de receptie dus ik kreeg een receptiecall binnen?? Leuk dat ik het even mocht weten. Snapte de ballen niet wat de mevrouw op de internetbankierenhelpdesk moest. Wist ik veel dat dat iets nieuws is. Je wordt gewoon achter een desk gepleurd en zoek het maar uit. Wel leuk om weer te werken trouwens.
Dat dan weer wel.
Ik moet even vloeken over mijn werk. Superdruk, mails naar banken moeten sturen en geen bemanning aan de receptie dus ik kreeg een receptiecall binnen?? Leuk dat ik het even mocht weten. Snapte de ballen niet wat de mevrouw op de internetbankierenhelpdesk moest. Wist ik veel dat dat iets nieuws is. Je wordt gewoon achter een desk gepleurd en zoek het maar uit. Wel leuk om weer te werken trouwens.
Dat dan weer wel.
maandag 22 maart 2010 om 16:01
Hallo!
Heb een beetje weinig tekst vandaag.. dat krijg je denk ik van steeds in je bed of op de bank liggen. Hopelijk morgen weer werken.. denk ik..
Maar goed, ik kwam wel even tegen Coebergh zeggen dat ik aan haar en Ukkie heb gedacht vandaag en dat ik hoop dat het allemaal goed is gegaan.
En voor de rest heb ik in ieder geval een en een en misschien dan ook nog maar wat
Rainz, mocht je dit lezen.. voor jou een paar extra hele dikke, stevige
Ga weer een beetje bankhangen... ongelofelijk hoe gaar een mens kan zijn (en ook hoeveel je eigenlijk kan snuiten.. op een keer moet het toch 'op' zijn zou je zeggen??!!)
Heb een beetje weinig tekst vandaag.. dat krijg je denk ik van steeds in je bed of op de bank liggen. Hopelijk morgen weer werken.. denk ik..
Maar goed, ik kwam wel even tegen Coebergh zeggen dat ik aan haar en Ukkie heb gedacht vandaag en dat ik hoop dat het allemaal goed is gegaan.
En voor de rest heb ik in ieder geval een en een en misschien dan ook nog maar wat
Rainz, mocht je dit lezen.. voor jou een paar extra hele dikke, stevige
Ga weer een beetje bankhangen... ongelofelijk hoe gaar een mens kan zijn (en ook hoeveel je eigenlijk kan snuiten.. op een keer moet het toch 'op' zijn zou je zeggen??!!)
maandag 22 maart 2010 om 16:44
Wij zijn weer thuis!
De ochtendplanning liep uit,waardoor wij ook later aan de beurt waren.Hij ging in paniek de narcose in,kostte me veel moeite om hem in bedwang te houden,wat zijn ze dan sterk zeg!Binnen 10 minuten was ie al op de uitslaapkamer waar hij gelijk moest huilen en dat ging gepaard met veel bloed.Toen hij weer bij mij in mijn armen lag was hij zo rustig.Hij wilde alleen niet drinken en geen ijsje,was een beetje misselijk dus vandaar dat we wat langer moesten blijven.Nu zit ie op de bank voor Samson en Gert.
Hij heeft ondertussen al een boterham op en 2 ijsjes.Morgen nog een dagje binnen blijven en dan hoop ik dat ie niet meer zo vaak ziek is.
Dank jullie voor de virtuele steun
De ochtendplanning liep uit,waardoor wij ook later aan de beurt waren.Hij ging in paniek de narcose in,kostte me veel moeite om hem in bedwang te houden,wat zijn ze dan sterk zeg!Binnen 10 minuten was ie al op de uitslaapkamer waar hij gelijk moest huilen en dat ging gepaard met veel bloed.Toen hij weer bij mij in mijn armen lag was hij zo rustig.Hij wilde alleen niet drinken en geen ijsje,was een beetje misselijk dus vandaar dat we wat langer moesten blijven.Nu zit ie op de bank voor Samson en Gert.
Hij heeft ondertussen al een boterham op en 2 ijsjes.Morgen nog een dagje binnen blijven en dan hoop ik dat ie niet meer zo vaak ziek is.
Dank jullie voor de virtuele steun
maandag 22 maart 2010 om 16:48
maandag 22 maart 2010 om 18:25
Coe, wat fijn dat het goed is gegaan met Ukkie! Klinkt als een bikkeltje, nu alweer boterhammen gegeten. Hoop idd dat ie nu minder vaak ziek is.
Zoeb, ongelofelijk zeg.. wat kan je (ik bedoel mezelf dus nu ) dan naief zijn zeg. Ik was toch altijd nog wel overtuigd van het idee dat dingen hier best geod geregeld waren maar dat valt dus vies tegen! Echt zoooo oneerlijk ook, alsof je nog niet genoeg voor je kiezen hebt gehad!!
Zoeb, ongelofelijk zeg.. wat kan je (ik bedoel mezelf dus nu ) dan naief zijn zeg. Ik was toch altijd nog wel overtuigd van het idee dat dingen hier best geod geregeld waren maar dat valt dus vies tegen! Echt zoooo oneerlijk ook, alsof je nog niet genoeg voor je kiezen hebt gehad!!
maandag 22 maart 2010 om 20:02
Coe ik heb je hele post niet eens gezien. Gelukkig is alles achter de rug en zit hij alweer tv te kijken.
MissM ik denk dat het wel tijd wordt voor de HA. Wat duurt het allemaal lang zeg. Sterkte en beterschap.
Ja Gelf ik was ook zo onnozel om te denken dat we nog wel wat van de belasting terug zouden krijgen na alle onkosten die we hebben gemaakt. Maar de regeltjes zijn zo gemaakt, dat het allemaal net niet is. Het zijn ook belachelijke regels. Niks dus. Helaas.
MissM ik denk dat het wel tijd wordt voor de HA. Wat duurt het allemaal lang zeg. Sterkte en beterschap.
Ja Gelf ik was ook zo onnozel om te denken dat we nog wel wat van de belasting terug zouden krijgen na alle onkosten die we hebben gemaakt. Maar de regeltjes zijn zo gemaakt, dat het allemaal net niet is. Het zijn ook belachelijke regels. Niks dus. Helaas.
maandag 22 maart 2010 om 20:10
Hooooooi
Ik heb zoveel thee geleut vandaag dat ik nu elk uur moet plassen
Coetje, wat fijn dat alles goed gegaan is! Wat een bikkel zeg, alweer boterhammen eten!
MissM, ik zou ook wel eens naar de HA gaan ja, dit lijkt me niet normaal meer.
Zoeb, gewoon even een knuffel. Ik kan weinig voor je doen uiteraard, maar ik vind het rot voor je. Om wat voor kosten gaat het? Want ik dacht dat je best wel veel terug kon vragen namelijk.
Gelf, nog maar een keer beterschap!
Mamz, ik vond die knijnen al zo stil toen we aan tafel zaten... Wel allebei teruggevonden dus?
Ik heb een hele gezellige dag gehad! Eerst gezellig bij Mamz op de thee en lekker gegeten, daarna naar Fus, alwaar er nog meer thee geleut is
En nu moet ik dus plassen.
Heb overigens van Fussie een doos heeeeerlijke bonbons en een tijdschrift gekregen voor de schoenen, zo lief!
Niet nodig, maar wel heel lief!
Nu gegeten en net de afwas gedaan, en nu mag ik even lekker hangen!
Ik heb zoveel thee geleut vandaag dat ik nu elk uur moet plassen
Coetje, wat fijn dat alles goed gegaan is! Wat een bikkel zeg, alweer boterhammen eten!
MissM, ik zou ook wel eens naar de HA gaan ja, dit lijkt me niet normaal meer.
Zoeb, gewoon even een knuffel. Ik kan weinig voor je doen uiteraard, maar ik vind het rot voor je. Om wat voor kosten gaat het? Want ik dacht dat je best wel veel terug kon vragen namelijk.
Gelf, nog maar een keer beterschap!
Mamz, ik vond die knijnen al zo stil toen we aan tafel zaten... Wel allebei teruggevonden dus?
Ik heb een hele gezellige dag gehad! Eerst gezellig bij Mamz op de thee en lekker gegeten, daarna naar Fus, alwaar er nog meer thee geleut is
En nu moet ik dus plassen.
Heb overigens van Fussie een doos heeeeerlijke bonbons en een tijdschrift gekregen voor de schoenen, zo lief!
Niet nodig, maar wel heel lief!
Nu gegeten en net de afwas gedaan, en nu mag ik even lekker hangen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 22 maart 2010 om 20:28
Hoihoi
Kinders weer terug van muziek met hun gebruikelijke zonnige humeur
Marels, die bonbons van Fuss zijn vast van die hele bijzondere!
Morgen gaan wij de jouwe opsmullen Nou ja, mss vanavond een voorproefje..
Coebergh, hoe gaat het met ukkie nu?
Zoebie, ik vind het heel raar dat je deze kosten niet terugkrijgt. Heeft er al iemand met verstand van belastingzaken naar gekeken?
MissM, helemaal niet fijn. Ik hoop dat de huisarts iets voor je heeft dat werkt.
Gelfling, bij jou mag het ook wel weer wat beterder klinken. Beterschap voor jullie allebei.
En een tubbie voor iedereen
Kinders weer terug van muziek met hun gebruikelijke zonnige humeur
Marels, die bonbons van Fuss zijn vast van die hele bijzondere!
Morgen gaan wij de jouwe opsmullen Nou ja, mss vanavond een voorproefje..
Coebergh, hoe gaat het met ukkie nu?
Zoebie, ik vind het heel raar dat je deze kosten niet terugkrijgt. Heeft er al iemand met verstand van belastingzaken naar gekeken?
MissM, helemaal niet fijn. Ik hoop dat de huisarts iets voor je heeft dat werkt.
Gelfling, bij jou mag het ook wel weer wat beterder klinken. Beterschap voor jullie allebei.
En een tubbie voor iedereen
maandag 22 maart 2010 om 20:40
Helleu.
Het hele huis is weer schoon.
Moedertje heeft haar best gedaan.
Vadertje heeft wat boodschappen gedaan en op de bank gelegen, was gezellig.
MissM, wat duurt het allemaal lang, te lang.
Coetje, wat een bikkeltje heb je. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft! voor Ukkie.
Gelf, ik hoop dat je morgen weer fit bent.
Iedereen een dikke
Het hele huis is weer schoon.
Moedertje heeft haar best gedaan.
Vadertje heeft wat boodschappen gedaan en op de bank gelegen, was gezellig.
MissM, wat duurt het allemaal lang, te lang.
Coetje, wat een bikkeltje heb je. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft! voor Ukkie.
Gelf, ik hoop dat je morgen weer fit bent.
Iedereen een dikke
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 22 maart 2010 om 20:46
Helaas Mamz. Mijn eigen belastingadviseur. Ik ga er toch vanuit dat hij verstand van zaken heeft. Belastingtechnisch is er nogal wat uitgegooid in 2009. We hebben voor die paar maanden in 2008 dat manlief ziek is geworden nog best wel wat terug gekregen. Maar helaas in 2009 niet meer. Dit is echt niet alleen voor ons een tegenvaller, maar zeker voor alle chronisch zieken.
Wij komen er wel overheen. Dan maar nog een beetje zuiniger leven. Ik ga verhuizen naar Belgie denk ik. Dat is toch maar zo'n 20 km verder.
Wij komen er wel overheen. Dan maar nog een beetje zuiniger leven. Ik ga verhuizen naar Belgie denk ik. Dat is toch maar zo'n 20 km verder.
maandag 22 maart 2010 om 20:50
Gaat goed met Ukkie,heeft pizza op,4 ijsjes en ligt nu lekker te slapen.Hij lijkt nergens last van te hebben.
De bonbons in het roze doosje Marels?Mjummie!!
MissM,het duurt nu idd wel lang hoor!Bezoekje kan geen kwaad he.:flower:Hopelijk knappen jullie snel op
Gelf,jij ook nog steeds aan de kwakkel?Beterschap!
Ik heb net nog boodschappen gedaan,morgen beetje bezemen hierzo!Onbegrijpelijk hoe snel alles weer veranderd in een puinzooi
De bonbons in het roze doosje Marels?Mjummie!!
MissM,het duurt nu idd wel lang hoor!Bezoekje kan geen kwaad he.:flower:Hopelijk knappen jullie snel op
Gelf,jij ook nog steeds aan de kwakkel?Beterschap!
Ik heb net nog boodschappen gedaan,morgen beetje bezemen hierzo!Onbegrijpelijk hoe snel alles weer veranderd in een puinzooi
maandag 22 maart 2010 om 21:04
Zucht...
Wij hebben net een groot deel van de boodschappen voor mijn feestje komende vrijdag gedaan. Veel dus.
En opeens was het te laat om naar de C1000 te gaan voor de rest.
Nou ja, het meest is in huis en de taart (schuimtaart) is besteld, die wordt afgeleverd. Lekker makkelijk.
Ik maak er zelf ook nog een calorie-arme appeltaart bij.
Alleen even zoeken, want ik moet er ergens een recept van hebben.
Leuk dat jullie minimeet gezellig was Marels, Mamz, en Fuss!
Fijn dat Ukkkie alweer lekker slaapt Coe.
En MissM, morgen echt tijd voor een bezoekje aan de huisarts hoor! DOEN!
Straks in bed Verborgen Gebreken kijken en dan slappie doen
Die wilde weekenden gaan me opbreken. Ik ben tenslotte geen 20 meer.
Wij hebben net een groot deel van de boodschappen voor mijn feestje komende vrijdag gedaan. Veel dus.
En opeens was het te laat om naar de C1000 te gaan voor de rest.
Nou ja, het meest is in huis en de taart (schuimtaart) is besteld, die wordt afgeleverd. Lekker makkelijk.
Ik maak er zelf ook nog een calorie-arme appeltaart bij.
Alleen even zoeken, want ik moet er ergens een recept van hebben.
Leuk dat jullie minimeet gezellig was Marels, Mamz, en Fuss!
Fijn dat Ukkkie alweer lekker slaapt Coe.
En MissM, morgen echt tijd voor een bezoekje aan de huisarts hoor! DOEN!
Straks in bed Verborgen Gebreken kijken en dan slappie doen
Die wilde weekenden gaan me opbreken. Ik ben tenslotte geen 20 meer.
maandag 22 maart 2010 om 21:12
Met een tompouce is het al snel gezellig Goldie.
Ze was er om half 9, mijn vader om half 3.
Hij moest nog even lang de HA en om half 9 gingen ze weer naar huis.
Zondag ga ik bij ze eten, Sportman moet donderdag t/m zondag werken in zijn favo stad.
Klinkt heerlijk een schuimtaart.Wat zit er allemaal in en aan?
Ze was er om half 9, mijn vader om half 3.
Hij moest nog even lang de HA en om half 9 gingen ze weer naar huis.
Zondag ga ik bij ze eten, Sportman moet donderdag t/m zondag werken in zijn favo stad.
Klinkt heerlijk een schuimtaart.Wat zit er allemaal in en aan?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 22 maart 2010 om 21:14
Breakiebreakie--
Je gaat me toch niet vertellen dat ik een feestje ga mislopen?!?!? Sodeknetter. Wat naar. Hou maar een stukje schuimtaart voor ons over dan!
Wat mot je hebben voor je verjaardag? D. zei dat we gewoon wat chocola moesten kopen maar ik heb zo'n vermoeden dat dat nou net iets is waar ik jou NIET blij mee maak
)
Je gaat me toch niet vertellen dat ik een feestje ga mislopen?!?!? Sodeknetter. Wat naar. Hou maar een stukje schuimtaart voor ons over dan!
Wat mot je hebben voor je verjaardag? D. zei dat we gewoon wat chocola moesten kopen maar ik heb zo'n vermoeden dat dat nou net iets is waar ik jou NIET blij mee maak
maandag 22 maart 2010 om 21:50
Zeg Gold, gooi dat recept voor die calorie-arme appeltaart eens in op de BH. Ben nogal geïnteresseerd. Mjammie, maar appeltaart, past helaas niet in mijn dieeet.
Jaja en dan gaan ze het ook nog over chocola hebben van La Bohème. En tompoucen en schuimtaart. Ik zit hier van de weersomstuit met een zeiknat gekwijld tokkiejasje.
Zo kan ie wel weer hé.
Xaloy ben jij wel uitgenodigd voor die verjaardag?
Wij niet. En het klinkt allemaal zooooo lekker.
Grapjuh hoor meissies.
Nikki ik wil jou moeder ook wel eens lenen, dan mag je vader op mijn bank.
Had jou sportman het al gehoord van de Triatlon hierzo?
Dat het water nu nog te koud is waar ze in moeten zwemmen.
Was op de regionale tv en dan bedoel ik niet L1.
Fijn Coe dat het weer beter gaat met Ukkie.
Nu maar hopen dat ie van alle ellende en pijn verlost is.
Wat een kanjer is het toch hé.
Jaja en dan gaan ze het ook nog over chocola hebben van La Bohème. En tompoucen en schuimtaart. Ik zit hier van de weersomstuit met een zeiknat gekwijld tokkiejasje.
Zo kan ie wel weer hé.
Xaloy ben jij wel uitgenodigd voor die verjaardag?
Wij niet. En het klinkt allemaal zooooo lekker.
Grapjuh hoor meissies.
Nikki ik wil jou moeder ook wel eens lenen, dan mag je vader op mijn bank.
Had jou sportman het al gehoord van de Triatlon hierzo?
Dat het water nu nog te koud is waar ze in moeten zwemmen.
Was op de regionale tv en dan bedoel ik niet L1.
Fijn Coe dat het weer beter gaat met Ukkie.
Nu maar hopen dat ie van alle ellende en pijn verlost is.
Wat een kanjer is het toch hé.
maandag 22 maart 2010 om 22:37
Hoi Xaloy Weer even in Nl?
Zoeb, volgende keer krijg jij een doosje LaB
Marels, was gezellig vanmiddag. En dat doosje bonbonnekes is een prima deal hoor als ik hier zo de schoenen bekijk.
MissM, ben je nog naar de HAP geweest vanavond? Anders morgen gaan hoor
Coe, wat een bikkelzoon heb je! Fijn!
Mamz, spannend donderdag
Rainz voor jou
Over HAP's en kopjes thee gesproken: ik ben vanvond nog ff geweest ivm een blaasontsteking. Kennelijk had ik de ontsteking alweer weggedronken na 3 liter water en een halve liter grapefruitsap. Dan voel ik me altijd zo'n aansteller
Nu dus maar lekker slapen, hopelijk weer iets langer dan tot 4 uur.
Zoeb, volgende keer krijg jij een doosje LaB
Marels, was gezellig vanmiddag. En dat doosje bonbonnekes is een prima deal hoor als ik hier zo de schoenen bekijk.
MissM, ben je nog naar de HAP geweest vanavond? Anders morgen gaan hoor
Coe, wat een bikkelzoon heb je! Fijn!
Mamz, spannend donderdag
Rainz voor jou
Over HAP's en kopjes thee gesproken: ik ben vanvond nog ff geweest ivm een blaasontsteking. Kennelijk had ik de ontsteking alweer weggedronken na 3 liter water en een halve liter grapefruitsap. Dan voel ik me altijd zo'n aansteller
Nu dus maar lekker slapen, hopelijk weer iets langer dan tot 4 uur.