Mode & Beauty alle pijlers

shoppen in Shanghai!

23-03-2010 11:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man gaat naar Shanghai en wilde wel even voor mij gaan shoppen

Maar... wat koop je specifiek kwa kleding/make-up/schoenen of wat dan ook in Shanghai?

Ik mocht een hele lijst meegeven, wie helpt
Shanghai is echt leuk om te shoppen. Had zelf helaas te weinig tijd toen ik er was.

Qua kleding/make up/schoenen is het vaak zo dat de westerse merken zoals bijvoorbeeld Esprit er vaak net zo duur zijn als hier tenzij je natuurlijk voor namaak gaat. De beetje oosterse merken(zoals bijv. Shiseido) zijn er vaak wel een stuk goedkoper dan hier.

Schoenen raad ik af als je grotere voeten hebt dan 38 en dan nog zou je die daar moeten passen want ze werken daar met een ander matensysteem.
Ten eerste moet je heel goed opletten qua kleding, tassen en make up want veel is nep. Vooral in de grote malls zoals Gipu, Mall580 en de Science Market, volgens mij is echt alles daar nep. Als je dat niet erg vind, kan je daar echt van alles vinden (goeie) nep uggs voor ¤ 20,-, neppe Jimmy Choo/ chanel/ Burberry tassen, duizenden neppe polo's, shirts ga zo maar door.

Bij de originele winkels verkopen ze wel echte merkartikelen, maar niet heel veel goedkoper dan in Nederland.

Ik weet niet of je van parels houdt, ze hebben een hele markt met parels, kan je ter plekke een ketting laten maken, helemaal naar jouw zin (dus even een site van een juwelier doorspitten en een foto de mooiste ketting uitprinten, kan die worden nagemaakt voor een fractie van de prijs die je er in NL voor betaald ). Die markt heet Pearl City en daar hebben ze ook nagemaakte Ti Sento sieraden, verschil is haast niet te zien en van goede kwaliteit!

Ik hoop dat je zo wat ideeen hebt om aan je man door te geven! Jammer dat je niet mee kan/ mag, Shanghai is echt een wereldstad!
anoniem_10128 wijzigde dit bericht op 23-03-2010 12:04
Reden: tiepvautje
% gewijzigd
Tja.. helaas moet hij werken. Hij heeft bij aankomst een paar uur voor zichzelf. Hij was al een keer eerder geweest en was toen op zo'n markt geweest en zag zoveel dat hij niet wist wat te kopen, vandaar dat hij nu zei: zoek eens wat ik moet halen voor je.

Hij had toen voor mijn dochter uggs gekocht, maar die waren zo nep als de neten. Dat hoeft voor mji dus ook niet.
Offtopic, Lieselotje, ben je zwanger van nr 4? Jij hoorde toch ook bij de groep die in januari 2009 een kindje verwachtten en hebben gekregen?
Nee... nog niet. Maar zou wel graag weer willen...

Ben in oktober bevallen van onze derde.. een heerlijk jochie

Jij hebt volgens mij even meegeschreven met ons toen toch?
Ja, alleen die van mij kwam onverwachts drie maandjes eerder toen. Ik wil ook gaan voor nr. 2! Maar je was dus vrij snel weer zwanger na nr 2?
Neuh... de eerste is 14, de tweede 11 en de jongste bijna 6 maanden Zit best een tijdje tussen En nu dan proberen voor nr. 4
Oh, dan heb ik het helemaal mis. Dacht dat jij toen ook in januari was uitgerekend... In ieder geval succes dan!

En natuurlijk succes met het verzinnen wat je man voor je mee kan nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven