Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Amalia, moet je curve prikken morgen dan? Ik heb het ook gehad, niks aan de hand uiteindelijk! Komt vaat goed!!!

Hai Jin, haai Bam
Ik kreeg net telefoon dat Malman over ongeveer 3 weken een endoscopie moet. Hopelijk dat ze dan eindelijk eens vinden waarom hij zoveel klachten heeft de laatste maanden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh, en hoe vindt hij dat Mal?
Ik kom even gauw . Voel me nog steeds beroerd, koorts wel weer weg gelukkig, maar vooral van m'n keel nog heel veel last.

Amaal, ik hoop dat het allemaal mee valt morgen. Hoe laat heb je de afspraak?
Ja, hij is er niet zo blij mee, want omdat hij dus al vanaf september geen normale stoelgang heeft, mag hij niet onder narcose. Hij moet ook zowat de hele nacht op de plee doorbrengen vooraf (het moet wel leeg zijn natuurlijk). Hij krijgt wel morfine.

Ze willen de dikke darm bekijken en stukjes darm wegnemen om te kijken of hij allergieën heeft of Crohn. De arts zei dat ze hem veel te lang hebben laten lopen.
Beterschap Mamax!
Oh bah, Mal, dat klinkt niet prettig! Waarom mag hij dan geen narcose? Wel goed dat ze hem goed gaan onderzoeken, maar brr, wat klinkt dat naar.
Narcose mag niet vanwege het risico op een bloeding.

Deze week heeft hij ook een intake bij een slaapcentrum. Hij voelt zich al maanden echt kut. Dus ik ben wel blij dat er nu stappen zijn gezet in het onderzoek, want het trekt op ons ook best wel een wissel.
O, vandaar. Slaapt hij ook zo slecht dan?

Ik kan me voorstellen dat dat op jullie ook een wissel trekt Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken.
O gezellige berichten hier van Amaal en Malman. Hopelijk valt het voor allebei mee!

Beterschap Mamax, wel beter zijn zaterdag hoor!
Hè bah Amalia, dat is geen fijn nieuws. Nou gewoon afgaan op wat Suze schrijft. 'T komt goed, 't komt goed.

Mal, goed dat het nu eindelijk een keer onderzocht wordt bij Malman, maar niet fijn, hopelijk komt er wat uit waar ze wat mee kunnen.

En nog een voor Mr J, knap van dat tekenen. T doet dat niet... die heeft niet het tekentalent van mij Hij tekent soms iets maar gaat liever krassen, oh ja stipjes zetten vindt hij leuk

Star, wat een leuke foto's Ziet er echt uit als een geslaagd weekend. En die foto op van Eetje op bed

Hebben jullie al te maken gehad met speeldate problemen.... Vrijdag was er commotie op het schoolplein, T wilde bij een jongetje maar die mocht niemand mee naar huis ivm verjaardag toen wilde T bij iemand anders, maar die was al boos en wilde niets meer want die wilde bij jongetje C maar die ging met jongetje D

En gisteren dus weer,

lunchpauze:

meisje A; "mag ik bij T?"

ik "Nou doe maar een andere keer"

meisje A; "Oké" (pfoei, die ging nog makkelijk)

Na school:

Meisje B; Mama mag T bij ons? T; mama mag ik bij meisje B?

nee,ja nee bla bla bla en uiteindelijk ging ik naar huis met een extra jongetje

Ik ga maar een rooster maken
Morgen half 3. Ja, zal wel meevallen inderdaad. Maargoed, ze had me al 2x gebeld terwijl ik om half 1 zou terugbellen en ze zei dat de ha wilde dat ik meteen zou komen. Nouja, volgende dag dus. Mss belde ze omdat ze wilde dat ik eerder kwam. Er was echt een flinke verhoogde concentratie suiker gevonden.

Maar ik had net ontbeten en een flink glas sap op. Hmm, weet niet of dat meteen in je urine zit.

NOuja, morgen weet ik meer.

Suze, ik kom iets eerder bij jou dan okee, want ik ga dan rond half 2 weer zum hause. Ik sms je wel even voor het geval je dit neit meer leest

Mal, fijn dat eea nu in werking is gezet! Balen zeg, dat hij zich al zo lang slecht voelt. En dan al die nare dingen en ingrijpende berichten er tussendoor. Beetje veel allemaal.

Gatver, ik laat even de zandbak open, schijt de kat erin. B helemaal onder de stront, wat ontzettend goor zeg.

Stomme beesten. Gelukkig was het mijn eigen kat, anders hadden we er nu een minder in de buurt rondlopen
ha ha ha erg hè, Enka. Agenda's erbij idd!
Amalia, wel leuke bedden zeg, nr 3 heeft mijn voorkeur

Hier trouwens dat Hemnes uitschuifbed voor T, en aan het voeteneind kussens en knuffels, lijkt net een klein bed.

Mamax, wat vervelend dat je nog niet echt lekker bent. Hebben de mannen je aangestoken? We reden zaterdag nog langs de locatie waar jullie toen een optie op hadden voor een huis, zag er wel mooi uit. Zijn jullie nu nog aan het kijken of is het helemaal van de baan?

Compu, nog aan het nagenieten van jullie weekendje. Klonk wel erg geslaagd.

Naatie, zo jij hebt een gezellige week. Heb je zin in je nieuwe baan?
Moet een zonnebril op sterkte maar eens, wat vinden we van deze?

http://www.chanel.com/fas ... -with-signature-cc-logo-5,4,3,7
Die Hemnes ben ik dus aan het verkopen

Ik neig nu toch naar die met die randjes op het einde, die Bam stoffig vindt Die laatste zijn toch wel erg rechte platen denk ik.

Hmm, handig..
Ik krijg een error Star. Plak nog eens?
www.chanel.com/fashion/8- ... gnature-cc-logo-5,4,3,7,3
Ik zeg nr 7 of 8 Star. En 12, 16 en 18 niet doen.

Wat een gekkigheid Amalia. Zal wel niks zijn, maar beter even checken idd... Ha, nee, dan koop ik wel een nieuwe Hemnes zeg, afzetterT.

Mal, gets, wat een naar onderzoek voor Malman.

Mamax, beetje opgeknapt?

Enka, herkenbaar die speeldatetoestanden. Hebben het zelf nog niet zo bij de hand gehad gelukkig maar ik zie elke dag wel een klein drama op de speelplaats... Gelukkig vergeten ze snel weer op deze leeftijd. Extra jongetje wel gezellig?
ow, dat zijn weer hele andere modellen dan die ik op je eerste link kreeg. Deze vind ik allemaal wel leuk eigenlijk. Keuzes keuzes....
quote:amalia schreef op 23 maart 2010 @ 17:22:

Die Hemnes ben ik dus aan het verkopen

Ik neig nu toch naar die met die randjes op het einde, die Bam stoffig vindt Die laatste zijn toch wel erg rechte platen denk ik.

Hmm, handig..Erg leuk, alleen idd dat van dat stof, maar goed kleinigheid
Mamax en Mal : Beterschap!
oe wel spannend zo,n onderzoek en dan niet onder narcose..brrr
Julian heeft het gevonden dat is cool met vriendjes afspreken..

Gisteren wilde hij bij een vriendje, wat toch wel spannend was en wat resulteerde in een huilbui. Nu woont dat vriendje bij ons in de straat en uiteindelijk hebben ze alleen op het plein gespeeld onder toezicht van de moeder van het vriendje, dus weer een blije Juul, blijkbaar nog net wat te spannend!

En vanmiddag kwam hij met een glimmend koppie of er een vriendinnetje mocht komen spelen.

Hartstikke leuk!

Dus ik ben benieuwd wat hij morgen voor plannen heeft
quote:Helenita2 schreef op 23 maart 2010 @ 17:57:

ow, dat zijn weer hele andere modellen dan die ik op je eerste link kreeg. Deze vind ik allemaal wel leuk eigenlijk. Keuzes keuzes.... Ik heb helaas niet zoveel keuze. Ik wil bril op sterkte en dan kunnen glazen niet te groot en te bol lopen, dan krijg je en jampotjes en vertekend beeld. Jammer wel, wil wel een mega Jackie Kennedy bril

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven