Vriend geeft feedback op figuur..
dinsdag 23 maart 2010 om 15:36
Beste allemaal,
iets waar ik mee zit:
Mijn vriend heeft een keer aangegeven dat hij het mooier zou vinden als ik wat zou afvallen (lees: van maat 38 naar maat 36), omdat hij nou eenmaal houdt van slanke meiden. Hier ben ik toendertijd best onzeker over geweest. Ook al heeft hij intussen 100x gezegd dat hij mij mooi vind.
Inmiddels fiets ik elke dag naar mijn werk en ben ik inderdaad afgevallen. Maar.. met mijn dunner figuur zijn automatisch ook mijn borsten kleiner geworden. Hier was ik zelf niet eens mee bezig! Maar je begrijpt, vriendlief heeft intussen aangegeven dat hij mijn 'oude borsten' mooier vond, en het dus mooier zou vinden als ze weer wat groter zijn..
Zucht.. wat moet ik hier nou mee?!? Ik heb al aangegeven dat ik erg onzeker wordt van dit soort opmerkingen. Vooral omdat ik in eerste instantie gewoon blij was met mijn borsten! Hij vind dat ik niet onzeker moet zijn en dat hij mij een prachtvrouw vind.
Waarom dan toch steeds die opmerkingen als: "Ik zou het mooier vinden als..."??!? Hebben jullie ervaringen hiermee of tips over hoe ik minder onzeker kan worden?!?
Alvast bedankt..
iets waar ik mee zit:
Mijn vriend heeft een keer aangegeven dat hij het mooier zou vinden als ik wat zou afvallen (lees: van maat 38 naar maat 36), omdat hij nou eenmaal houdt van slanke meiden. Hier ben ik toendertijd best onzeker over geweest. Ook al heeft hij intussen 100x gezegd dat hij mij mooi vind.
Inmiddels fiets ik elke dag naar mijn werk en ben ik inderdaad afgevallen. Maar.. met mijn dunner figuur zijn automatisch ook mijn borsten kleiner geworden. Hier was ik zelf niet eens mee bezig! Maar je begrijpt, vriendlief heeft intussen aangegeven dat hij mijn 'oude borsten' mooier vond, en het dus mooier zou vinden als ze weer wat groter zijn..
Zucht.. wat moet ik hier nou mee?!? Ik heb al aangegeven dat ik erg onzeker wordt van dit soort opmerkingen. Vooral omdat ik in eerste instantie gewoon blij was met mijn borsten! Hij vind dat ik niet onzeker moet zijn en dat hij mij een prachtvrouw vind.
Waarom dan toch steeds die opmerkingen als: "Ik zou het mooier vinden als..."??!? Hebben jullie ervaringen hiermee of tips over hoe ik minder onzeker kan worden?!?
Alvast bedankt..
dinsdag 23 maart 2010 om 15:53
Helemaal eens met BGB. En gewoon elke keer doen. Elke keeer als hij wat zegt over je figuur (ook al klinkt het niet eens onvriendelijk) gewoon iets terugzeggen. Dat je het jammer vindt dat hij niet wat strakkere billen heeft, dat zijn kuiten zo smal zijn, dat z'n borst wel wat breder mag, dat zijn biceps een paar jaar geleden beter in vorm waren, dat zijn 6pack wat geprononceerder mag, dat z'n kaaklijk niet meer zo strak is, etc.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:54
Of ga tijdens een film uitgebreid uit de doeken lopen doen hoe ontzettend lekker/gespierd/mooi/groot/romantisch etc. je die ene acteur wel niet vindt. En dat je het toch jammer vindt dat jouw vriend daar niet net ietsje meer van weg heeft. Maar verder vind je hem echt wel lief, hoor. Vind hij vast heel leuk om te horen...
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 23 maart 2010 om 15:54
Das geen feedback wat hij geeft hoor...
Das gewoon ordinair afzeiken...
Als een man dat bij mij zou doen zou hij heel snel exit zijn!
Wat een oppervlakkig geleuter.
maar de tips die BGB en de anderen geven kan ik me ook wel in vinden....met gelijke munt terugbetalen!
Das gewoon ordinair afzeiken...
Als een man dat bij mij zou doen zou hij heel snel exit zijn!
Wat een oppervlakkig geleuter.
maar de tips die BGB en de anderen geven kan ik me ook wel in vinden....met gelijke munt terugbetalen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 23 maart 2010 om 15:55
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 maart 2010 @ 15:40:
Praat hem ook een een complex aan ; verzucht zo af en toe eens dat je wat bredere schouders en een platte buik mét sixpack toch echt veel aantrekkelijker vindt en mompel in bed eens dat je toch echt veel meer zou genieten met 5 centimeter meer.Amen!
Praat hem ook een een complex aan ; verzucht zo af en toe eens dat je wat bredere schouders en een platte buik mét sixpack toch echt veel aantrekkelijker vindt en mompel in bed eens dat je toch echt veel meer zou genieten met 5 centimeter meer.Amen!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:56
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 15:54:
Of zeg hem dat hij beter zeurt dan dat ie kan neuken, dat je ex het altijd veel beter deed ofzo.. Doet het ook altijd wel goed dacht ik .Oh ja, dat is ook een goede: iedere keer met smaak vertellen over de sex met je ex en hoe goed hij dit of dat kon. En dan er dan vooral erg verlangend bij kijken.
Of zeg hem dat hij beter zeurt dan dat ie kan neuken, dat je ex het altijd veel beter deed ofzo.. Doet het ook altijd wel goed dacht ik .Oh ja, dat is ook een goede: iedere keer met smaak vertellen over de sex met je ex en hoe goed hij dit of dat kon. En dan er dan vooral erg verlangend bij kijken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 23 maart 2010 om 15:57
Dit vind ik nou een typisch gevalletje dat verander je niet. Dat zit in iemand: het gras is altijd groener bij de buren, nooit tevreden zijn met wat je hebt.
Ik denk dat hij zoiets nooit zal veranderen, omdat het een gewoonte is. Als je er zelf gek van wordt dan zul je toch
- hiermee om moeten leren gaan / op de een of andere manier afstand kunnen nemen van die opmerkingen
- je af vragen of je hiermee kunt leven, zo nu en dan een opmerking en de meekomende onzekerheid voor jou
Ik denk dat hij zoiets nooit zal veranderen, omdat het een gewoonte is. Als je er zelf gek van wordt dan zul je toch
- hiermee om moeten leren gaan / op de een of andere manier afstand kunnen nemen van die opmerkingen
- je af vragen of je hiermee kunt leven, zo nu en dan een opmerking en de meekomende onzekerheid voor jou
dinsdag 23 maart 2010 om 15:57
Op- en aanmerkingen over zijn bed(wan)prestaties doen het inderdaad ook vast "lekker" . Vooral afmeting, uithoudingsvermogen en (gebrek aan )talent om jou te laten orgasmeren.
( Ik zie dat een aantal " dames " net zo gemeen zijn als ik )
( Ik zie dat een aantal " dames " net zo gemeen zijn als ik )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 23 maart 2010 om 16:01
dinsdag 23 maart 2010 om 16:03
Vind je het niet erg dat je zelfgevoel bepaald wordt door opmerkingen van je vriend? Hij zou juist de persoon moeten zijn die je zelfvertrouwen schenkt en je het gevoel geeft dat je er mag zijn, of het nou met maat 38 is (dat overigens betekent dat je al heel slank bent) of maat 42. Ik vind het verschrikkelijk dat er mannen bestaan die hun vriendin alleen maar lijken te zien als een verlengstuk van hun veel te kleine pik, en haar niet waarderen om wie zij is naast de uiterlijke kenmerken. Je komt over als een volwassen en intelligente meid, laat je niet gekmaken door zo'n kerel. Bespreek het met hem en als dat niet werkt, kies voor jezelf, dit gedrag is écht niet normaal namelijk.
dinsdag 23 maart 2010 om 16:04
quote:Linndaatje schreef op 23 maart 2010 @ 15:57:
Dit vind ik nou een typisch gevalletje dat verander je niet. Dat zit in iemand: het gras is altijd groener bij de buren, nooit tevreden zijn met wat je hebt.
Onzin. Dit is een typisch gevalletje slechte manieren. En die zijn heel goed af te leren.
Vriend mag denken en wensen wat hij wil, maar botte opmerkingen waar TO onzeker van wordt, die moet 'ie gewoon achterwege laten.
Gewoontes zijn trouwens ook af te leren.
Onzin. Dit is een typisch gevalletje slechte manieren. En die zijn heel goed af te leren.
Vriend mag denken en wensen wat hij wil, maar botte opmerkingen waar TO onzeker van wordt, die moet 'ie gewoon achterwege laten.
Gewoontes zijn trouwens ook af te leren.
dinsdag 23 maart 2010 om 16:05
Jemig, wat een zakkenwasser!
Ontevreden bij maat 38??????
Hoe ziet hij er zelf uit? Is hij Mr. Perfect?
En zelfs als dat zo is, dan is er vast nog wel iets dat je graag strakker, voller, kleiner enz. zou willen zien.
Doet me denken aan een oud-collega die verwachtte dat zijn vrouw na haar bevalling weer strak in de bikini het strand op kon, tijdens de vakantie. Het kindje was begin juli geboren!!!!
Heb hem vriendelijk maar duidelijk gezegd dat hij van geluk mocht spreken dat ik niet zijn vrouw was!!!!
Ontevreden bij maat 38??????
Hoe ziet hij er zelf uit? Is hij Mr. Perfect?
En zelfs als dat zo is, dan is er vast nog wel iets dat je graag strakker, voller, kleiner enz. zou willen zien.
Doet me denken aan een oud-collega die verwachtte dat zijn vrouw na haar bevalling weer strak in de bikini het strand op kon, tijdens de vakantie. Het kindje was begin juli geboren!!!!
Heb hem vriendelijk maar duidelijk gezegd dat hij van geluk mocht spreken dat ik niet zijn vrouw was!!!!
dinsdag 23 maart 2010 om 16:05
Nou, dat zijn wel goede tips als je je relatie om zeep wilt helpen haha.
Als je echt met deze man verder wilt moet je hem toch duidelijk gaan maken dat je deze onzin niet pikt.
Issie nou helemaal van de pot gerukt!
Je kunt jezelf nou eenmaal niet helemaal naar zijn ideaalbeeld vormen, en je moet het ook niet willen.
Hij heeft je te accepteren zoals je bent, dit ben jij en er is niks mis met jou.
Je had notabene maat 38, dat is gewoon normaal/slank toch.
Wat een eikel
Als je echt met deze man verder wilt moet je hem toch duidelijk gaan maken dat je deze onzin niet pikt.
Issie nou helemaal van de pot gerukt!
Je kunt jezelf nou eenmaal niet helemaal naar zijn ideaalbeeld vormen, en je moet het ook niet willen.
Hij heeft je te accepteren zoals je bent, dit ben jij en er is niks mis met jou.
Je had notabene maat 38, dat is gewoon normaal/slank toch.
Wat een eikel
dinsdag 23 maart 2010 om 16:07
Tjonge, als alle mannen zo zouden denken, hadden alle vrouwen annorexia...
Wat een gezeur zeg! Maat 38 is al slank! Ik heb maat 40/42 en nog nooit heeft een man gezegd dat het leuker zou zijn als ik zou afvallen.
Ik zou dan inderdaad een opmerking terug maken: Ik houd eigenlijk van grote piemels, maar die van jou is best lief hoor...
Je kunt je nog afvragen waar hij nu eigenlijk van houdt: Van jou of een fantasiebeeld van een model...
Wat een gezeur zeg! Maat 38 is al slank! Ik heb maat 40/42 en nog nooit heeft een man gezegd dat het leuker zou zijn als ik zou afvallen.
Ik zou dan inderdaad een opmerking terug maken: Ik houd eigenlijk van grote piemels, maar die van jou is best lief hoor...
Je kunt je nog afvragen waar hij nu eigenlijk van houdt: Van jou of een fantasiebeeld van een model...
dinsdag 23 maart 2010 om 16:09
dinsdag 23 maart 2010 om 16:10
Uit ervaring weet ik dat de suggesties van BGB behoorlijk effectief zijn!
Na maanden te pas en te onpas gehoord te hebben dat (vreselijk foute) ex liever sex had met een vrouw met grote borsten, wist ik te vertellen dat zijn piemel misschien wel lang genoeg was, maar dat het eigelijk gaat om de breedte, maar dat het niet mij opkwam om daarover te zeuren...
Ik denk nog steeds met een big smile aan deze avond terug!
Bijt van je af hoor: maat 34, 44 of 54, er is geen excuus om iemand af te zeiken onder het mom:''maar ik ben gewoon eerlijk, kun je dat niet hebben dan, ben je dan zo onzeker?''
Yeah, sure...
Na maanden te pas en te onpas gehoord te hebben dat (vreselijk foute) ex liever sex had met een vrouw met grote borsten, wist ik te vertellen dat zijn piemel misschien wel lang genoeg was, maar dat het eigelijk gaat om de breedte, maar dat het niet mij opkwam om daarover te zeuren...
Ik denk nog steeds met een big smile aan deze avond terug!
Bijt van je af hoor: maat 34, 44 of 54, er is geen excuus om iemand af te zeiken onder het mom:''maar ik ben gewoon eerlijk, kun je dat niet hebben dan, ben je dan zo onzeker?''
Yeah, sure...