Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Keessie, wat leuk van zelfmaakketting! Ben heel benieuwd hoe het wordt, maar vind het erg creabea!

Bij mij (althans, in mijn Normale Toestand ) staan jurkjes sowieso leuker dan rokjes. Ik vind rokjes snel dikmakend op de een of andere manier. Misschien omdat je er dan weer iets óverheen doet.

En ja, als ik het rustig heb, kan ik her&der even forummen. Mijn ForumLimiet geldt namelijk alleen voor thuis of eigenlijk: als ik aan het werk ben, doe ik altijd eerst alle werkdingen die moeten, op de een of andere manier kan ik daar wél de juiste prioriteiten stellen
Peas on earth!
HIJ IS BINNEN!!!

Beetje jammer dat ik 'm niet uitgebreid kan gaan uitpakken omdat ik bij opdrachtgeefster op de kamer zit vandaag. Er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
voor de camera van Age
Peas on earth!
Oh ja, ik had helemaal niet meer gereageerd op jullie rokjes-posts Ik was heel hard aan het werk namelijk, en heb tussen de bedrijven door ook de batterij van m'n camera opgeladen en al een paar mooie foto's gemaakt

Het probleem is dat mijn benen gewoon erg lelijk zijn. Dikke benen à la, maar ik heb gewoon én dikke kuiten én dikke bovenbenen. Als het nou een rechte lijn was van de voorkant gezien, oftewel: als mijn knieën nu ook dik waren... maar mijn benen hebben een soort 8-vorm als je naar de omtrek kijkt.

Misschien inderdaad meer rokjes.

Maar goed, nu eerst gauw omkleden en dan richting de stad, waar 2 stagiaires (1 van mezelf en 1 andere binnen het bedrijf) op me wachten. Lekker bij Wagamama eten en naar een voorstelling

Daarna snel naar huis want m'n tante belt (vanmiddag al gauw m'n neefje aan de telefoon gehad: die dubbel lag van het lachen omdat hij telefoneren wel interessant vindt ) én ik moet natuurlijk met m'n camera spelen

Tot later!

(en krijg ik weer een GTST-samenvatting?)

Ik heb vandaag een grote bos bloemen gekregen op mijn werk wegens behaalde diploma Erg lief!

Age, hoewel ik begrijp wat je bedoelt denk ik dat het ook met je eigen lichaamsbeleving te maken heeft. Ik vind jou namelijk geen lelijke benen hebben.

Heb je voor ogen wat voor rokjes je wel zouden staan? En zijn jurkjes inderdaad niet ook wat voor jou? Misschien een dagje shoppen en dan veel verschillende dingen passen waaronder dingen die je normaal gesproken echt nooooooooit aan zou trekken. Gewoon eens om te bekijken hoe bepaalde modellen staan.

Maar goed, ik vind je een leuke smaak hebben en vind dat je er altijd leuk uitziet!

Ik ga mijn best doen voor een goede tijden samenvatting maar de ervaring leert inmiddels dat ik zomaar gebeld zou kunnen worden tijdens de aflevering

Helaas geen samenvatting van mij. Ik moet namelijk puffen en naar de wee toe-ademen enzo. Yoga-avond hè
Peas on earth!
Hoe vaak moet je nog naar dat yoga gebeuren? En moet Xan binnenkort ook een keertje mee? Meepuffen enzo
Tot ik plop

Gewoon iedere week tot de baby er is . Jaja...

Er komt volgens mij nog een keer een partner-yoga-klasje. Ben benieuwd of ik Xan meekrijg

Vandaag werd ik ook gebeld door iemand van De Kraamzorg en vrijdag heb ik een intakegesprek met de kraamverzorgster. Eng
Peas on earth!
Oh, dan wordt het wel heel erg echt als de kraamzorg langs gaat komen. Waar gaat het in zo'n intakegesprek over? Wat jouw wensen zijn ofzo?

En wanneer begint je verlof eigenlijk?

Wist trouwens niet dat dat yogaklasje door zou gaan tot je plopt
Volgens de kraamzorgmevrouw vertellen ze tijdens zo intakegesprek wat kraamzorg precies is, stellen ze vast hoeveel uren kraamzorg je krijgt en je mag zelf vragen stellen (geen idee wát ). Van de Slimme Meisjes begreep ik dat ze soms ook kijken of je alles al hebt enzo. Geen idee. Ik zorg wel dat ik koffie en koekjes heb vrijdag en dan zie ik het maar

Verlof begint eind mei, nu nog twee maanden

Ik ben nu 27 weken zwanger, dus nog 13 weken tot 40... dus nog 13 keer yoga. Oeff... Da's best veel
Peas on earth!
Ik zou die kraamzorgmevrouw gewoon alvast beschuit met muisjes voorzetten. Kan ze tenminste zien dat je goed bent voorbereid

13 keer is nog best wel vaak inderdaad

Ik bedacht me gisteren (ofzo, weet niet meer precies) dat ik misschien wel een keertje bij je langs kan komen op maandag als je met verlof bent. Ik heb natuurlijk af en toe vrij op maandag.

Moet jij dat ook leuk vinden natuurlijk
Beschuit met muisjes

Da's echt een briljant idee

Jaaa, gezellig! Dat is dan een soort pre-kraamvisite

Goed plan!

Wel leuk trouwens van bloemen voor je diploma! Heel attent!

Drift, als je nou het eerste deel van Meerdijk belt, kun je me verslag doen over het tweede deel
Peas on earth!
Ik denk dat die mevrouw aangenaam verrast is als je beschuit met muisjes serveert hoor. Krijg je vast een aparte vermelding voor in het grote kraamboek

Leuk, pre-kraamvisite! Gaan we doen!

Ik word altijd gebeld hoor, kom natuurlijk zelf niet op het idee iemand te gaan bellen tijdens goede tijden. Maar ik zal proberen te zorgen voor een samenvatting van deel twee
Ik vind Lukas wel grappig eigenlijk
Peas on earth!
*zet alvast beschuiten en muisjes op het boodschappenlijstje voor als kraammevrouw en Drift komen*
Peas on earth!
Die Lukas doet in ieder geval beter detectivewerk dan Jack

Oh wacht.... hij vraagt het zelf ook al
Dzjek keek ook heel detective-achtig! Handig dat hij zijn vaardigheden kan toepassen op Zjanien
Peas on earth!
Ik neem ook wel genoegen met een stukje chocolade of een koekje of zo hoor Erwtje. Vind ik zelfs lekkerder dan beschuit met muisjes
Ronja kan ook wel een yogacursus gebruiken. Leert ze meteen een beetje normaal ademhalen
Ik vind die muisjes altijd zo eng op je kiezen knarsen

Ik zag alternatieve ideeën in zo'n zwangerblaadje: cake met op de bovenkant van dat plakspul met muisjes bijvoorbeeld, en je schijnt ook blauwe chocoladevlokken te hebben
Peas on earth!
Wat een leuke ongemakkelijkheid tussen Rik en Charlie
Ja, misschien is het goed als Ronja ook de wee leert wegpuffen enzo, dat is misschien heel helpend tegen een PTSS!
Peas on earth!
Ik ben dat gedoe tussen Rik en Tsjarlie een beetje zat!
Peas on earth!
Cake met muisjes en een beetje slagroom heb ik laatst bij een oud collega gehad. Was lekker! En gaf volgens collega minder kruimels op de grond

Vlokken is ook leuk trouwens!
Die baby

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven