Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
Vanwege herkenbaarheid
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
Vanwege herkenbaarheid
24-03-2010 01:57
22 berichten
Anoniem_102924
woensdag 24 maart 2010 om 01:57
Alle reacties
Link kopieren
---
anoniem_102924 wijzigde dit bericht op 24-03-2010 02:05
Reden:
Te Privé
% gewijzigd
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 02:02
Alle reacties
Link kopieren
Nay Nee, ik herken het niet.
Anoniem_102924
woensdag 24 maart 2010 om 02:04
Alle reacties
Link kopieren
Wat doe je hier dan?
Tsss, reageer dan niet.
kookwekkertje01
woensdag 24 maart 2010 om 02:06
Alle reacties
Link kopieren
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 02:06
Alle reacties
Link kopieren
OP weghalen! Wat een zwaktebod zeg!
Anoniem_102924
woensdag 24 maart 2010 om 02:07
Alle reacties
Link kopieren
Ja, hallo, als je niet eens normaal kan rejageerenantwoort kan gefen, wat denk jedan.
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 02:09
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk niks, ik ben niet blond met blauwe ogen dus wat verwacht je nou?
Anoniem_102924
woensdag 24 maart 2010 om 02:11
Alle reacties
Link kopieren
Moet je ff hier kome medt je grote bek.... *blawijf*
Ik ga naar bed, medt zulk folk wil ik niet een diskuuseren. Doei
Anoniem_98966
woensdag 24 maart 2010 om 02:13
Alle reacties
Link kopieren
Hahah jullie zijn gek.
Erg geestig.
Trusten
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 02:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:katoeneke schreef op 24 maart 2010 @ 02:13:
Hahah jullie zijn gek.
Joh!
Anoniem_84
woensdag 24 maart 2010 om 07:03
Ik ben weer helemaal bijgepraat op de vroege morgen. En bedankt voor deze positieve energie!
Anoniem_17376
woensdag 24 maart 2010 om 07:07
Maar waar gaat het over?
Anoniem_84
woensdag 24 maart 2010 om 07:08
Heb je dat niet tussen de witregels door kunnen lezen?
Anoniem_86160
woensdag 24 maart 2010 om 07:10
Alle reacties
Link kopieren
Aardige mensen, hoe ga je er mee om?
Anoniem_17376
woensdag 24 maart 2010 om 07:13
Het klonk wel gezellig vannacht Emaille.
Anoniem_61593
woensdag 24 maart 2010 om 07:22
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb weer heel wat gemist geloof ik.
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 07:25
Alle reacties
Link kopieren
Het was weer ouderwets gezellig
Anoniem_60846
woensdag 24 maart 2010 om 07:25
Sjesus.....neem nog een wijntje!
Anoniem_15696
woensdag 24 maart 2010 om 07:31
Alle reacties
Link kopieren
Koffie nu Kipje, koffie.....véél....en stérk!
Anoniem_98382
woensdag 24 maart 2010 om 07:37
Alle reacties
Link kopieren
Ging vast over de nieuwe campagne van Sire: aardig zijn voor elkaar
Anoniem_59362
woensdag 24 maart 2010 om 07:50
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb ook wat gemist, zie ik
Koffieieieieieieieieieie!!!!!
Anoniem_38662
woensdag 24 maart 2010 om 07:55
Alle reacties
Link kopieren
Slotje wegens ontbreken OP
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
1 minuut geleden
Eerste verkering
in
Kinderen
-
2 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
3 minuten geleden
Winterjassen schoonmaken
in
Seks
-
6 minuten geleden
Oppepper nodig want gestopt met Venlafaxine
in
Psyche
-
7 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
9 minuten geleden
Het perfecte plaatje op reis 2026 | Vietnam
in
Entertainment
-
11 minuten geleden
Je weet dat het buiten écht warm is als....
in
Overig
-
15 minuten geleden
Pinnen op platte pinautomaat in de horeca.
in
Geld & Recht
-
16 minuten geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
17 minuten geleden
Terug naar boven