We tetteren verder over onze dieren

dinsdag 23 maart 2010 om 23:46
Talkinghead, daar ben ik ook erg benieuwd naar! Borrelt het water omhoog uit het midden?
De rottigheid is dat je pas weet of poezel er van gaat drinken, als je hem al gekocht hebt. En met een beetje pech doet ie dat niet en kan je mooie nieuwe aankoop ook op de stapel met ´jammer maar helaas´ spullen...
Weet je nog hoe duur die was?
De rottigheid is dat je pas weet of poezel er van gaat drinken, als je hem al gekocht hebt. En met een beetje pech doet ie dat niet en kan je mooie nieuwe aankoop ook op de stapel met ´jammer maar helaas´ spullen...
Weet je nog hoe duur die was?
dinsdag 23 maart 2010 om 23:48
dinsdag 23 maart 2010 om 23:56
Oh ik ben nog in een happy mood, ik zit echt letterlijk maar naar de klok te kijken, nog geen pijn, normaal kan het al vanaf 7 of 8 uur zijn, en een uitzondering rond 10 11 uur. Dus ik zit maar van, zou het dan toch helpen?
Bieb, wat een verdriet hoor ik tussen je woorden door over je relatie. Heb je een topic erover of niet?
Als we je ergens mee kunnen helpen, al is het maar een luisterend oor dan horen we het he!!!
Ik heb Floyd half op miujn toetsenbord liggen dus type niet lekker, ik ga met lap naar mijn mandje.
Bieb, wat een verdriet hoor ik tussen je woorden door over je relatie. Heb je een topic erover of niet?
Als we je ergens mee kunnen helpen, al is het maar een luisterend oor dan horen we het he!!!
Ik heb Floyd half op miujn toetsenbord liggen dus type niet lekker, ik ga met lap naar mijn mandje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 23 maart 2010 om 23:58
Splinter, het water komt inderdaad in het midden omhoog geborreld en ze zijn er hier alledrie gek mee (zoals ze overigens ook net zo graag uit vieze bakjes en plassen buiten drinken, maar dat terzijde: is ook een eigenschap die katten delen). Als ie leeg raakt wordt het geluid harder en dan meldt 1 van de 3 zich altijd even met een hoofd dat uitstraalt: bijvullen, nu! En als ik dat spontaan doe lopen ze er vaak enthousiast achteraan. Ik denk dat wij er ongeveer 25 euro voor hebben betaald, uit mijn hoofd bij Intratuin. Maar hij zal nu wel goedkoper te vinden zijn bij Zooplus of vergelijkbare leveranciers. Daar hebben we ook al een keer nieuwe filters besteld.
Ik ga slapen, de wekker loopt over 6,5 uur af .
Ik ga slapen, de wekker loopt over 6,5 uur af .
dinsdag 23 maart 2010 om 23:59
Oja wat een mooie kittens, nou zijn alle kittens leuk maar rooie zijn ook gewoon leuk. Maar die zwart witte is ook schattig met die pootjes naar achter over de rest.
Volgens mij heeft Marie ook mooie kittens, denk dat die grijs witte ook heel mooi is. Ja met die rood witte ..........
Volgens mij heeft Marie ook mooie kittens, denk dat die grijs witte ook heel mooi is. Ja met die rood witte ..........
woensdag 24 maart 2010 om 00:00
quote:mylenevalerie schreef op 23 maart 2010 @ 23:56:
Oh ik ben nog in een happy mood, ik zit echt letterlijk maar naar de klok te kijken, nog geen pijn, normaal kan het al vanaf 7 of 8 uur zijn, en een uitzondering rond 10 11 uur. Dus ik zit maar van, zou het dan toch helpen?
Ik heb Floyd half op miujn toetsenbord liggen dus type niet lekker, ik ga met lap naar mijn mandje.Mylene, das ook nog een mooi bericht bij het sluiten van de dag. Klinkt heel hoopvol dus voor jou ook een
Ik heb Floyd half op miujn toetsenbord liggen dus type niet lekker, ik ga met lap naar mijn mandje.Mylene, das ook nog een mooi bericht bij het sluiten van de dag. Klinkt heel hoopvol dus voor jou ook een
woensdag 24 maart 2010 om 00:09
Lieve malle Biebelie, wat kunnen mannenmensen je toch zeer doen he, en boos, kwaad zijn kost zoooo veel energie. Kop op meid, hoop dat je lekker slaapt. Als ik ergens een hekel aan heb is als ik wakkerlig na zo'n ruzie en hub ligt te snurken, waaaaah . Ik zeg altijd tegen hub wees blij dat ik nog zo kwaad op je kan zijn als ik niet meer van je hou zou ik al lang die energie er niet meer instoppen. Gelukkig hebben we niet zoveel van die botsingen maar ik ben nogal zuidelijk van karakter zeg maar gerust zuidelijker dan de Zuidpool, en hij woont soms op de Noordpool.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 24 maart 2010 om 00:09
MV, wat heerlijk!
Ga je nu extra lang opblijven om te genieten van dat je nog steeds geen pijn hebt? Ik zou het doen, alleen maar om mezelf te verbazen.
Hoewel, mijn bedje roept ook wel heel verleidelijk. Had er voor 12 uur in willen liggen, maar op de één of andere manier lukt dat nooit. Goh, hoe komt dat toch??
Slaap lekker allemaal en Mylene, morgen nóg zo´n dag hè!
Ga je nu extra lang opblijven om te genieten van dat je nog steeds geen pijn hebt? Ik zou het doen, alleen maar om mezelf te verbazen.
Hoewel, mijn bedje roept ook wel heel verleidelijk. Had er voor 12 uur in willen liggen, maar op de één of andere manier lukt dat nooit. Goh, hoe komt dat toch??
Slaap lekker allemaal en Mylene, morgen nóg zo´n dag hè!

woensdag 24 maart 2010 om 07:43
Miss Loki, wat een sloeriefoto zeg, zo ongegeneerd met de benen wijd.... heerlijk!
Splinter ik hoop op het laatste, lekker zen de dag door komen.
Wat weer een heerlijke foto's van de babies van Ethosha. Je hebt dus een rooie met wat zwart. Zou die dan onder de noemer schildpad vallen? Of gewoon rood met wat zwart?
Mylene, hoe is slapen gegaan? Pijnloos? Wat een verademing zal dat zijn en onwenning om nu eens te kunnen lopen zonder pijn. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Biebelie. Lieve Biebelie. Soms is het tijd om zaken nuchter onder ogen te zien. Als het niet meer gaat, gaat het niet meer en zal je actie moeten ondernemen. Gaat het nog een beetje, dan moet je dit maar zien als een dipje, een stapje terug. En dan vandaag weer met goede moed verder gaan. De woorden van Ann vind ik mooi.
Vandaag ga ik de stad in. Ik zal ook wel moeten want er is geen eten meer in huis En ik ga wat in de tuin werken, met de hond lopen en naar de markt. Het enige waar ik nog tegen op zie is dat ik mn baas moet bellen dat ik vandaag nog niet kom. Hij zat gisten al zo te drammen dat ik vandaag weer moest beginnen met werken. Ik heb helaas dan niet de moed om te zeggen dat ik niet kom. En eigenlijk wil ik de hele week nog niet werken. (ok, een reden is het prachtige weer, het wordt 18 graden vandaag) Maar ik zit ook nog maar net aan de pammetjes en ik weet helemaal nog niet hoe dat verder gaat qua bijwerkingen. Voor hetzelfde geld val ik om de haverklap in slaap. Nou, ik heb nog een uurtje eer ik dat telefoontje moet plegen.
Voor alle werkenden, succes met het verlangen om de boel de boel te laten. Neem vrij als het kan en ga naar buiten!
Splinter ik hoop op het laatste, lekker zen de dag door komen.
Wat weer een heerlijke foto's van de babies van Ethosha. Je hebt dus een rooie met wat zwart. Zou die dan onder de noemer schildpad vallen? Of gewoon rood met wat zwart?
Mylene, hoe is slapen gegaan? Pijnloos? Wat een verademing zal dat zijn en onwenning om nu eens te kunnen lopen zonder pijn. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Biebelie. Lieve Biebelie. Soms is het tijd om zaken nuchter onder ogen te zien. Als het niet meer gaat, gaat het niet meer en zal je actie moeten ondernemen. Gaat het nog een beetje, dan moet je dit maar zien als een dipje, een stapje terug. En dan vandaag weer met goede moed verder gaan. De woorden van Ann vind ik mooi.
Vandaag ga ik de stad in. Ik zal ook wel moeten want er is geen eten meer in huis En ik ga wat in de tuin werken, met de hond lopen en naar de markt. Het enige waar ik nog tegen op zie is dat ik mn baas moet bellen dat ik vandaag nog niet kom. Hij zat gisten al zo te drammen dat ik vandaag weer moest beginnen met werken. Ik heb helaas dan niet de moed om te zeggen dat ik niet kom. En eigenlijk wil ik de hele week nog niet werken. (ok, een reden is het prachtige weer, het wordt 18 graden vandaag) Maar ik zit ook nog maar net aan de pammetjes en ik weet helemaal nog niet hoe dat verder gaat qua bijwerkingen. Voor hetzelfde geld val ik om de haverklap in slaap. Nou, ik heb nog een uurtje eer ik dat telefoontje moet plegen.
Voor alle werkenden, succes met het verlangen om de boel de boel te laten. Neem vrij als het kan en ga naar buiten!
woensdag 24 maart 2010 om 08:01
Ik probeer jullie bij te houden (jullie waren zo lief voor me toen ik vertelde over Willem), maar het lukt me niet echt, maar ik vind het mooi op te lezen hoe iedereen op dit topic elkaar steunt als het nodig is!
Etosha, wat een schattige kittens, ik zou ze ook zo alle 4 willen adopteren
Met Willem gaat het trouwens nog hartstikke goed, ik hou haar goed in de gaten of ze goed eet en check iedere keer de bak even of ze wel goed poept (voel me af en toe een erg overbezorgde moeder )
Etosha, wat een schattige kittens, ik zou ze ook zo alle 4 willen adopteren
Met Willem gaat het trouwens nog hartstikke goed, ik hou haar goed in de gaten of ze goed eet en check iedere keer de bak even of ze wel goed poept (voel me af en toe een erg overbezorgde moeder )
woensdag 24 maart 2010 om 08:07
Moge lieve tetters,
Ik jubel nog even door hoor. IK HEB VANNACHT VOOR HET EERST SINDS 4 JAAR GEEN PIJN GEHAD. Ben zo blij. Nou afwachten of ik niet nare bijwerkingen krijg maar tot nu toe ben ik helemaal happy. (ik heb alleen denk ik weer bronchitus waar ik steeds wakker van werd dus vrijdag kan ik pas naar de huisarts, hij is er niet)
Ratteke, ik snap dat je je bezwaard voelt maar idd, high op je werk verschijnen lijkt mij ook geen goed plan. En mocht je je echt niet ziek durven te melden, vraag dan vrije dagen?
Ik jubel nog even door hoor. IK HEB VANNACHT VOOR HET EERST SINDS 4 JAAR GEEN PIJN GEHAD. Ben zo blij. Nou afwachten of ik niet nare bijwerkingen krijg maar tot nu toe ben ik helemaal happy. (ik heb alleen denk ik weer bronchitus waar ik steeds wakker van werd dus vrijdag kan ik pas naar de huisarts, hij is er niet)
Ratteke, ik snap dat je je bezwaard voelt maar idd, high op je werk verschijnen lijkt mij ook geen goed plan. En mocht je je echt niet ziek durven te melden, vraag dan vrije dagen?
woensdag 24 maart 2010 om 08:11
Krijgen jullie ook van kittens zo'n heerlijk lente gevoel? Ik heb dat ook als ik lammetjes zie, zo heerlijk dartelen daar word je zo vrolijk van. Zonnetje erbij. Soms vind ik het wel eens jammer dat ik geen kinderen heb, ik zou het heerlijk vinden lekker op een zonnig dagje tussen al die pasgeboren dieren te vertoeven.
Wij willen meer kitten spam hoor Etosh en Mariannas. Enig die harige pluisjes.
Wij willen meer kitten spam hoor Etosh en Mariannas. Enig die harige pluisjes.

woensdag 24 maart 2010 om 08:11
MV, dat is nou een goed begin van de dag. Zowel de jouwe als de mijne. Wat een goed nieuws zeg. Kon je gewoon je bed uitstappen en gelijk pijnloos lopen?
En dat van mn baas, ik heb hem gezegd dat ik dan stoned op het werk ben. Was geen probleem.... Hmmm, ok... Hij is bijna op het werk, nog 20 minuten en dan kan ik m bellen.
Ik ben toch zo blij voor je. Geen pijn meer hebben.... is echt alles weg, je voelt helemaal niks? Super super super!!!!
En dat van mn baas, ik heb hem gezegd dat ik dan stoned op het werk ben. Was geen probleem.... Hmmm, ok... Hij is bijna op het werk, nog 20 minuten en dan kan ik m bellen.
Ik ben toch zo blij voor je. Geen pijn meer hebben.... is echt alles weg, je voelt helemaal niks? Super super super!!!!
woensdag 24 maart 2010 om 08:21
Ik kan het zelf nog bijna niet geloven Ratteke, helemaal geen pijn. Vannacht een paar keer wakker geworden en gevoelt, maar niks nakkes nada geen pijn. Ook niet dat ik opstond. Had ik dat maar 4 jaar eerder gekregen. Ik moet eigenlijk opbouwen tot 4 pillen per dag maar als 2 op een dag ook hielpen mocht ik dat doen. Nou ik ga niet verhogen. Is de kans ook minder op bijwerkingen. Op de bijlage stond dat je niet mocht autorijden met dit medicijn maar even afkloppen, ik heb nog nergens last van.
Stoned op je werk geen probleem? Mmmmm, nou ik zou dat toch niet doen. Beetje voorzichtig zijn hoor meis.
Stoned op je werk geen probleem? Mmmmm, nou ik zou dat toch niet doen. Beetje voorzichtig zijn hoor meis.
woensdag 24 maart 2010 om 08:26

woensdag 24 maart 2010 om 08:27
Wat zal jij blij zijn dat je een andere dokter trof gisteren. Niet te geloven hoe star sommige dokter kunnen zijn. De man van eh Babsjuh was het toch die met één pil een heel ander mens werd? Ook omdat er eens een ander naar keek. Ann moet dat dus ook gaan doen. Daar zijn second opinions voor. Frisse blik doet wonderen.
Ik ga bellen!
Ik ga bellen!
woensdag 24 maart 2010 om 08:37
Wat lekker MV, geen pijn! Goeie pillen dus!
De kattenbak is in bestelling! Ik krijg hem van Tom, voor de poezenoppas. Lief toch?
Logeerpoes doet het uitstekend. Hij heeft vannacht stijf tussen ons in geslapen en loopt hier redelijk ontspannen in huis rond. Er wordt hier en daar wat geblazen, maar dat is meer voor de schijn. Alle oortjes blijven overeind. Ook heeft hij het kattenluik al ontdekt (hij mocht van Tom meteen naar buiten als hij dat wilde ) en kwam keurig weer terug.
Mittens, nee dat kan niet zomaar, allemaal poezen bij elkaar zetten. Maar de mijne zijn zo pacifistisch, de hele buurt laten ze hier altijd naar binnen voor borrel en hapjes. De poezen van mijn moeder zijn hier ook wel eens wezen te logeren en dat ging ook uitstekend. Logeerpoes is ook niet moeilijk met andere katten, dus we wilden het er op wagen.
De kattenbak is in bestelling! Ik krijg hem van Tom, voor de poezenoppas. Lief toch?
Logeerpoes doet het uitstekend. Hij heeft vannacht stijf tussen ons in geslapen en loopt hier redelijk ontspannen in huis rond. Er wordt hier en daar wat geblazen, maar dat is meer voor de schijn. Alle oortjes blijven overeind. Ook heeft hij het kattenluik al ontdekt (hij mocht van Tom meteen naar buiten als hij dat wilde ) en kwam keurig weer terug.
Mittens, nee dat kan niet zomaar, allemaal poezen bij elkaar zetten. Maar de mijne zijn zo pacifistisch, de hele buurt laten ze hier altijd naar binnen voor borrel en hapjes. De poezen van mijn moeder zijn hier ook wel eens wezen te logeren en dat ging ook uitstekend. Logeerpoes is ook niet moeilijk met andere katten, dus we wilden het er op wagen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling