Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 27 september 2007 om 13:35
quote:Lelie1 schreef op 27 september 2007 @ 12:21:
Lekker Nemo, of naja...niet lekker dat je ziek was, maar wel lekker dat je vandaag even een dagje voor jezelf hebt!
Ik ook en ik ga eens een flinke wandeling maken zo! Wil namelijk ook 5kg afvallen.
Doei!
Dat staat er erg grappig, alsof je na die wandeling 5 kilo kwijt bent. Als dat toch waar zou zijn...
Nemo, beterschap.
Ik ben trouwens geblesseerd, dus voor mij is sporten er even niet bij. En ik heb er eigenlijk echt wel zin in.
Lekker Nemo, of naja...niet lekker dat je ziek was, maar wel lekker dat je vandaag even een dagje voor jezelf hebt!
Ik ook en ik ga eens een flinke wandeling maken zo! Wil namelijk ook 5kg afvallen.
Doei!
Dat staat er erg grappig, alsof je na die wandeling 5 kilo kwijt bent. Als dat toch waar zou zijn...
Nemo, beterschap.
Ik ben trouwens geblesseerd, dus voor mij is sporten er even niet bij. En ik heb er eigenlijk echt wel zin in.
Cum non tum age

donderdag 27 september 2007 om 15:37
Noa, hoe komt het zo? Geblesseerd geraakt tijdens het sporten?
Vervelend zeker als je juist zin hebt om te gaan....
Xander haai
Zo Lelie, lekker gewandeld? En hoeveel is eraf
Nou, ik vind het wel een goed voornemen hoor, ik merk aan mezelf dat ik ook een stuk minder fit ben sowieso sinds ik niet meer elke dag ruim een uur wandel met mijn hondje ( ) en daarnaast nog eens omdat ik meer eet sinds the switch. Ik merk nu heel duidelijk aan mezelf dat ik een emo-eter ben. Hmmm
Vervelend zeker als je juist zin hebt om te gaan....
Xander haai
Zo Lelie, lekker gewandeld? En hoeveel is eraf
Nou, ik vind het wel een goed voornemen hoor, ik merk aan mezelf dat ik ook een stuk minder fit ben sowieso sinds ik niet meer elke dag ruim een uur wandel met mijn hondje ( ) en daarnaast nog eens omdat ik meer eet sinds the switch. Ik merk nu heel duidelijk aan mezelf dat ik een emo-eter ben. Hmmm
donderdag 27 september 2007 om 16:42
Haha, ja als dát eens zou kunnen hè. Maar nee, zoveel kilo's kwijtraken lukt me niet in één wandeling, hihi. Maar ik voel me wel beter. Sinds een paar dagen dus op 'dieet' (lees: gewoon regelmatig eten en geen vette/slechte dingen meer). Gaat best goed! Maar ik heb ook wel een klein beetje een doel natuurlijk. Wil er natuurlijk hééél goed uit zien als ik ga daten binnenkort.
En Xander! Hier alles dus wel goed , met jou ook?
Balen van je blessure Noa en Nemo..misschien ook wat aan sport gaan doen, omdat je nu je wandelingen mist enzo...?
En Xander! Hier alles dus wel goed , met jou ook?
Balen van je blessure Noa en Nemo..misschien ook wat aan sport gaan doen, omdat je nu je wandelingen mist enzo...?
donderdag 27 september 2007 om 23:39
quote:Xander68 schreef op 27 september 2007 @ 15:20:
Hoi!, Xander meld zich weer even.....momenteel weinig tijd....maar ik leef nog Alles goed met de vrijgezellen (m/v) hier?
En, Inge....het oploaden van een avatar gaat heel simpel hoor....
Ok zal ik binnenkort eens doen. Heb ook weinig tijd op moment...
En alles goed met deze vrijgezel!
Hoi!, Xander meld zich weer even.....momenteel weinig tijd....maar ik leef nog Alles goed met de vrijgezellen (m/v) hier?
En, Inge....het oploaden van een avatar gaat heel simpel hoor....
Ok zal ik binnenkort eens doen. Heb ook weinig tijd op moment...
En alles goed met deze vrijgezel!
donderdag 27 september 2007 om 23:40
quote:Lelie1 schreef op 25 september 2007 @ 23:54:
Oh, ja naja wat zal ik zeggen...het leuke en spannende heeft plaatsgemaakt voor iets dat heel intens voelt. Of dat nu wel of niet iets is wat ik er zelf naar heb gemaakt. Misschien klopt het wel wat je zegt ja: het voelt zo intens, dat het me nu onrust oplevert. Ik wil de waarheid. Klikt het of niet? En daarvoor moeten we elkaar gaan zien, maar daarvoor is dus ook nog eventjes geduld nodig.
Geeft niks hoor dat je niet helemaal op de hoogte bent. Het gaat hier om een man waarmee ik al 2 jaar contact heb en waarvan ons contact de laatste periode steeds intensiever werd en het veel meer is geworden dan een 'virtuele vriendschap'.Klinkt spannend Lelie!! En wanneer gaan jullie elkaar ontmoeten?
Oh, ja naja wat zal ik zeggen...het leuke en spannende heeft plaatsgemaakt voor iets dat heel intens voelt. Of dat nu wel of niet iets is wat ik er zelf naar heb gemaakt. Misschien klopt het wel wat je zegt ja: het voelt zo intens, dat het me nu onrust oplevert. Ik wil de waarheid. Klikt het of niet? En daarvoor moeten we elkaar gaan zien, maar daarvoor is dus ook nog eventjes geduld nodig.
Geeft niks hoor dat je niet helemaal op de hoogte bent. Het gaat hier om een man waarmee ik al 2 jaar contact heb en waarvan ons contact de laatste periode steeds intensiever werd en het veel meer is geworden dan een 'virtuele vriendschap'.Klinkt spannend Lelie!! En wanneer gaan jullie elkaar ontmoeten?
donderdag 27 september 2007 om 23:41
Tsjah was t maar waar.. 5km hardlopen en dan ook 5kilo kwijtraken..
heb 5km hardgelopen vandaag en er is niets afgegaan helaaaaas
Nemo: beterschap ..
Xander: met deze single is alles goed..
Heb langemeneer gemeld dat ik t verder niet erg zie zitten dat ik bepaalde gevoelens mis en dat ik die tochwel graag zou willen hebben wil ik met hem verder gaan.
Geen reactie op gekregen nog.. misschien is hij ff tijd nodig om t te laten bezinken.. Kreeg nl t gevoel dat hij wel meer voor mij voelde ..
A.s woensdag een afspraakje met een jongen , wil t geen date noemen omdat t puur vriendschappelijk is en ook niet echt evt relatiemateriaal is. Gewoon gezellig ff wat drinken in een kroegje op msn hebben we hele leuke gesprekken met elkaar en tis meer alsof we gaan vieren dat we al 4 maanden gezellig chatten met elkaar op msn.. Of is dit heel raar ?
heb 5km hardgelopen vandaag en er is niets afgegaan helaaaaas
Nemo: beterschap ..
Xander: met deze single is alles goed..
Heb langemeneer gemeld dat ik t verder niet erg zie zitten dat ik bepaalde gevoelens mis en dat ik die tochwel graag zou willen hebben wil ik met hem verder gaan.
Geen reactie op gekregen nog.. misschien is hij ff tijd nodig om t te laten bezinken.. Kreeg nl t gevoel dat hij wel meer voor mij voelde ..
A.s woensdag een afspraakje met een jongen , wil t geen date noemen omdat t puur vriendschappelijk is en ook niet echt evt relatiemateriaal is. Gewoon gezellig ff wat drinken in een kroegje op msn hebben we hele leuke gesprekken met elkaar en tis meer alsof we gaan vieren dat we al 4 maanden gezellig chatten met elkaar op msn.. Of is dit heel raar ?
donderdag 27 september 2007 om 23:48
Hoi allemaal, leuk dat er weer veel wordt geschreven.
Met mij gaat het goed, gisteren superleuke date (via RP)
ja Xander, date 3 die ik nog "achter de hand had" hehe.....maar... errug leuk, nog leuker dan op de foto, allebei enthousiast....gezoend ook en we spreken gauw weer af ! Durf haast niet te denken, maar zou dit.....
Spannend...!
Knuf voor allemaal !
Pop en Nemo, beterschap en Noa ook sterkte met teentje
ja Xander, date 3 die ik nog "achter de hand had" hehe.....maar... errug leuk, nog leuker dan op de foto, allebei enthousiast....gezoend ook en we spreken gauw weer af ! Durf haast niet te denken, maar zou dit.....
Spannend...!
Knuf voor allemaal !

vrijdag 28 september 2007 om 00:04
quote:Miranda01 schreef op 27 september 2007 @ 23:48:
Spannend...!
Knuf voor allemaal !
Hahaha! Miran!, leuk voor je zeg! Dus date 3 is wat voor je? Hoop het....
@ allemaal:
Ik kwam vorige week zaterdagavond een leuke mevrouw tegen die ik al vaagjes kende....lekker mee staan kletsen...ze komt binnenkort even een bakkie koffie doen. Zegt natuurlijk helemaal niks hoor, maar ze lijkt me wel leuk! We shall see!
Ehmmm...tja, verder niet veel te melden....vanavond bezoek gehad van een vriendin en op mijn werk is het wal-ge-lijk druk! Zal blij zijn als het weekend is. (morgenmiddag om 12.00 uur) Lekker rustig aan doen dit weekend! Laatste weekenden waren ook volgeboekt, nu wel even gehad hoor
Leuk dat het met iedereen goed gaat hier...
Jullie krijgen allemaal een van me!
Spannend...!
Knuf voor allemaal !
Hahaha! Miran!, leuk voor je zeg! Dus date 3 is wat voor je? Hoop het....
@ allemaal:
Ik kwam vorige week zaterdagavond een leuke mevrouw tegen die ik al vaagjes kende....lekker mee staan kletsen...ze komt binnenkort even een bakkie koffie doen. Zegt natuurlijk helemaal niks hoor, maar ze lijkt me wel leuk! We shall see!
Ehmmm...tja, verder niet veel te melden....vanavond bezoek gehad van een vriendin en op mijn werk is het wal-ge-lijk druk! Zal blij zijn als het weekend is. (morgenmiddag om 12.00 uur) Lekker rustig aan doen dit weekend! Laatste weekenden waren ook volgeboekt, nu wel even gehad hoor
Leuk dat het met iedereen goed gaat hier...
Jullie krijgen allemaal een van me!

vrijdag 28 september 2007 om 01:59
Miranda wat leuk dat je een geslaagde date had .. Spannend hoor..
Xander leuk hoor een koffiedate..
Miran en Xander hou ons op de hoogte hier ..
Ik kan nog niet echt in slaap komen , ga morgennacht de nachtdienst in dus probeer zo lang mogelijk op te blijven vanavond al.. Maar er is zo weinig te beleven op dit tijdstip op internet. Grrr
Xander leuk hoor een koffiedate..
Miran en Xander hou ons op de hoogte hier ..
Ik kan nog niet echt in slaap komen , ga morgennacht de nachtdienst in dus probeer zo lang mogelijk op te blijven vanavond al.. Maar er is zo weinig te beleven op dit tijdstip op internet. Grrr

vrijdag 28 september 2007 om 15:29
Nou hier gaat het helaas toch wat minder lekker. Ik heb mijn ziekzijn gisteren wat onderschat vrees ik...heb de hele dag liggen slapen en vanacht kwam daar een gezellige buikgriep overheen. Mijn god wat voel ik me ellendig en het houdt maar niet op ...
Ik heb net een sterke remmer gehad van de buurvrouw van vriendje. Vriendje zelf is aan het werk maar het lukt me niet om naar huis te gaan, voel me extra beroerd omdat ik enorme trek heb in wat dingen maar ook niet naar de supermarkt kan. Dan is wonen zo alleen in de grote stad maar ***, normaal zou mijn mammie wel even naar de stad gaan en me een beetje verzorgen snifsnif
Maar ik KAN helemaal niet ziek zijn, of het moet iig snel overgaan want we zouden vanavond naar uhm...een bepaalde beurs gaan!
knuf voor allen, jullie zijn leuk..en lief
Ik heb net een sterke remmer gehad van de buurvrouw van vriendje. Vriendje zelf is aan het werk maar het lukt me niet om naar huis te gaan, voel me extra beroerd omdat ik enorme trek heb in wat dingen maar ook niet naar de supermarkt kan. Dan is wonen zo alleen in de grote stad maar ***, normaal zou mijn mammie wel even naar de stad gaan en me een beetje verzorgen snifsnif
Maar ik KAN helemaal niet ziek zijn, of het moet iig snel overgaan want we zouden vanavond naar uhm...een bepaalde beurs gaan!
knuf voor allen, jullie zijn leuk..en lief
vrijdag 28 september 2007 om 18:44
Hi allemaal,
En wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Vanavond ga ik bij vriendin film kijken..welke weten we nog niet dus als iemand nog goede tip heeft...goede thriller ofzo?
Morgen op stap met andere vriendin. En zondag naar een verjaardag. Weekend zit weer vol dus.
@ Xander: ben niet druk met wat jij denkt hoor...als ik denk wat jij denkt...hahaha
En jij spannende koffie-date? Leuk!!!!
En wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Vanavond ga ik bij vriendin film kijken..welke weten we nog niet dus als iemand nog goede tip heeft...goede thriller ofzo?
Morgen op stap met andere vriendin. En zondag naar een verjaardag. Weekend zit weer vol dus.
@ Xander: ben niet druk met wat jij denkt hoor...als ik denk wat jij denkt...hahaha
En jij spannende koffie-date? Leuk!!!!
vrijdag 28 september 2007 om 19:09
Ach lieve Nemo toch...arme..da's wel sneu en kan me wel voorstellen dat je je dan even extra alleen voelt in je nieuwe stad.. Hopelijk kun je wel naar de beurs vanavond. Neem je wat leuks mee?
Inge, goede thrillers zijn er genoeg. Even denken hoor, welke vind ik goed.. een lijstje:
- Hostage
- Phone Booth
- Das Experiment
- Mystic River
- The Pledge
- Man on Fire
- Cast Away
- Dead End
- Hard Candy
Misschien kun je hier wat mee?
Hoi Noa!
Inge, goede thrillers zijn er genoeg. Even denken hoor, welke vind ik goed.. een lijstje:
- Hostage
- Phone Booth
- Das Experiment
- Mystic River
- The Pledge
- Man on Fire
- Cast Away
- Dead End
- Hard Candy
Misschien kun je hier wat mee?
Hoi Noa!