Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 29 september 2007 om 15:14
quote:Xander68 schreef op 29 september 2007 @ 14:13:
Heb jij deel 1 & 2 ook gezien Inge? Deel 1, 2 en 3 staan allemaal in verband met elkaar en dat is juist de kracht achter Saw! Kijk ook reikhalzend uit naar deel 4. En nee, zal niks verklappen hoe deel 3 afloopt. Vanavond weer Mooi! weer de Leeuw, ook erg leuk...hou wel van zijn humor.
Net in de supermarkt geweest, wil ik sauzijzenbroodjes....geen enkele los te verkrijgbaar....alleen in verpakkingen van 10! Grrrrr!, wat móet ik ermee...hahaha!...invriezen?
Ja deel 1 en 2 heb ik ook gezien. En net Saw 3 afgekeken....
Bizar.... ben ook erg benieuwd naar deel 4
Hahahaha zit je dan met al die saucijzenbroodjes. Nou doe mij er ook maar 1 dan!
Heb jij deel 1 & 2 ook gezien Inge? Deel 1, 2 en 3 staan allemaal in verband met elkaar en dat is juist de kracht achter Saw! Kijk ook reikhalzend uit naar deel 4. En nee, zal niks verklappen hoe deel 3 afloopt. Vanavond weer Mooi! weer de Leeuw, ook erg leuk...hou wel van zijn humor.
Net in de supermarkt geweest, wil ik sauzijzenbroodjes....geen enkele los te verkrijgbaar....alleen in verpakkingen van 10! Grrrrr!, wat móet ik ermee...hahaha!...invriezen?
Ja deel 1 en 2 heb ik ook gezien. En net Saw 3 afgekeken....
Bizar.... ben ook erg benieuwd naar deel 4
Hahahaha zit je dan met al die saucijzenbroodjes. Nou doe mij er ook maar 1 dan!

zaterdag 29 september 2007 om 16:46
quote:Miranda01 schreef op 29 september 2007 @ 15:05:
Ja lekker !
Enne...Xan, ja je kan ze invriezen
Die dingen zijn al half afgebakken, invriezen is niet echt je van het!
Ok, ik gooi de oven maar vast aan....een broodje voor Miran, Inge en Xan....hou ik er nog 7 over...meer liefhebbers?
Goed he Inge? 1,2 en 3...ben benieuwd naar het vierde deel....zal nog ranziger worden
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik heb net met een vriend afgesproken om even ons stamkroegje te bezoeken Ná Mooi! weer de Leeuw uiteraard...
Ja lekker !
Enne...Xan, ja je kan ze invriezen
Die dingen zijn al half afgebakken, invriezen is niet echt je van het!
Ok, ik gooi de oven maar vast aan....een broodje voor Miran, Inge en Xan....hou ik er nog 7 over...meer liefhebbers?
Goed he Inge? 1,2 en 3...ben benieuwd naar het vierde deel....zal nog ranziger worden
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik heb net met een vriend afgesproken om even ons stamkroegje te bezoeken Ná Mooi! weer de Leeuw uiteraard...
zaterdag 29 september 2007 om 16:50
Je kan ze toch ook bevroren kopen?
Ben je nog niet zo lang single, dat je moet wennen aan boodschappen doen en zo?
Ik ga uit eten en aan de wijn met een vriendin vanavond.
Net nog met date gekletst, het gaat erg positief en leuk...spannend hoor....over een paar dagen zien we elkaar weer en gaan we ook weer lekker zoenennnnnn haha
Ben je nog niet zo lang single, dat je moet wennen aan boodschappen doen en zo?
Ik ga uit eten en aan de wijn met een vriendin vanavond.
Net nog met date gekletst, het gaat erg positief en leuk...spannend hoor....over een paar dagen zien we elkaar weer en gaan we ook weer lekker zoenennnnnn haha

zaterdag 29 september 2007 om 17:00
Hahaha!, leuk Miran...dat het goed gaat met je date! Houden zo.
Nooit opgelet of die dingen bevroren te koop zijn. Ik weet wel van de hoed en de rand, mijn relatie met wie ik ook samenwoonde is 3 jaar geleden. En daarbij ook in de horeca gezeten en ben brood/banketbakker geweest...wat dat betreft weet ik zowat alles over voedingsmiddelen In de bakkerij vroren wij die krengen ongebakken in bij een temperatuur van -35 graden. Maar om nou gebakken saucijzen in te vriezen....mja...niet écht jofel!
Veel plezier met uit eten Miranda...en hips....lekker aan de wijn
Nooit opgelet of die dingen bevroren te koop zijn. Ik weet wel van de hoed en de rand, mijn relatie met wie ik ook samenwoonde is 3 jaar geleden. En daarbij ook in de horeca gezeten en ben brood/banketbakker geweest...wat dat betreft weet ik zowat alles over voedingsmiddelen In de bakkerij vroren wij die krengen ongebakken in bij een temperatuur van -35 graden. Maar om nou gebakken saucijzen in te vriezen....mja...niet écht jofel!
Veel plezier met uit eten Miranda...en hips....lekker aan de wijn
zaterdag 29 september 2007 om 17:37
Hoi!
Ja, dat boodschappen doen vind ik ook altijd een ramp, ben er echt geen fan van. Maar eigenlijk meer omdat ik echt een hekel heb aan koken.
Ik heb ook de sausijzenbroodjesfase gehad en ik vroor dat hele pak gewoon in, super handig!
En Saw 3... spannend hè! Vind ik ook goede films, lekker eng en daar hou ik van.
Verder de hele dag elders in het land vertoeft met vriendin, maar nu dus weer thuis. En ik ga eerst eens héérlijk eten ('kant-en-klaar-wok-pakket' Mmm!) en eens kijken of er nog wat op tv te zien valt vanavond.
Tot later!
Ja, dat boodschappen doen vind ik ook altijd een ramp, ben er echt geen fan van. Maar eigenlijk meer omdat ik echt een hekel heb aan koken.
Ik heb ook de sausijzenbroodjesfase gehad en ik vroor dat hele pak gewoon in, super handig!
En Saw 3... spannend hè! Vind ik ook goede films, lekker eng en daar hou ik van.
Verder de hele dag elders in het land vertoeft met vriendin, maar nu dus weer thuis. En ik ga eerst eens héérlijk eten ('kant-en-klaar-wok-pakket' Mmm!) en eens kijken of er nog wat op tv te zien valt vanavond.
Tot later!

zaterdag 29 september 2007 om 17:48
quote:Lelie1 schreef op 29 september 2007 @ 17:37:
Hoi!
Tot later!
Ik heb er geen hekel aan om te koken, leuk zelfs! Pak saucijzen inmiddels in de vriezer gebonjourd...kijken of het nog wat is als ik ze ontdooi en afbak. De kant en klare wokpakketten (zeker bij Appie gekocht?) zijn inderdaad erg lekker...en zo klaar!
Fijne avond Lelie (volgens mij komt er best wat op tv )
Hoi!
Tot later!
Ik heb er geen hekel aan om te koken, leuk zelfs! Pak saucijzen inmiddels in de vriezer gebonjourd...kijken of het nog wat is als ik ze ontdooi en afbak. De kant en klare wokpakketten (zeker bij Appie gekocht?) zijn inderdaad erg lekker...en zo klaar!
Fijne avond Lelie (volgens mij komt er best wat op tv )
zaterdag 29 september 2007 om 17:56
Hm, koken heb ik nooit geleerd, want mijn ex deed dat altijd voor me omdat hij dat leuk vond. Ernstig hè. Maar de AH is dus nu wel mijn favo winkel zoals je begrijpt. Echt heerlijke single-maaltijden hebben ze daar! En volgens mij ook niet ongezond.
Mijn avond is inmiddels alweer gevuld. Er komt straks een vriendin Gezellig hè.
Mijn avond is inmiddels alweer gevuld. Er komt straks een vriendin Gezellig hè.
zaterdag 29 september 2007 om 19:07
Zoo ook weer wakker .. lekker rustige nacht gehad, heb leuk wat extra dingen kunnen doen vannacht.
Xander: ik zag je stukje tekst naar Summer wel als grapje. Had er nl zelf ook aan lopen denken om t te zeggen.
Vond er niets geks of raars aan..
Summer: dikke knuff je zit duidelijk niet lekker in je vel , maar tis niet handig om dat te gaan afreageren hier op het forum. Wij kunnen er niets aan doen dat jij je alleen voelt, enige wat wij kunnen doen hier is er voor je zijn , je aanhoren/lezen en niet alleen serieuze reacties geven maar ook een beetje sarcastische humor is ook goed voor een mens om de boel te kunnen relativeren.
En wat lelie doet in der vrije tijd.. laat lekker gaan .. je komt over alsof je je jaloers bent dat zij wel vriendinnen heeft waar ze mee uit kan gaan..
Xander: ik zag je stukje tekst naar Summer wel als grapje. Had er nl zelf ook aan lopen denken om t te zeggen.
Vond er niets geks of raars aan..
Summer: dikke knuff je zit duidelijk niet lekker in je vel , maar tis niet handig om dat te gaan afreageren hier op het forum. Wij kunnen er niets aan doen dat jij je alleen voelt, enige wat wij kunnen doen hier is er voor je zijn , je aanhoren/lezen en niet alleen serieuze reacties geven maar ook een beetje sarcastische humor is ook goed voor een mens om de boel te kunnen relativeren.
En wat lelie doet in der vrije tijd.. laat lekker gaan .. je komt over alsof je je jaloers bent dat zij wel vriendinnen heeft waar ze mee uit kan gaan..
zaterdag 29 september 2007 om 22:14

zondag 30 september 2007 om 00:19
Zooo, wéér een gezellig avondje met vriendin achter de rug Leuke romantische film gekeken, vind ik soms ook best leuk.
Jammer Noa dat je nu verplicht thuis zit vanwege je blessure, hopelijk snel over zeg! Maar even kalm aan doen.
Mijn exBM stuurde me net een smsje vanuit verweggistan, leuk vind ik dat, dat ie aan me denkt!
Ik ga een warme douche nemen en lekker mijn bedje in zo.
Dessmuis, goede nachtdienst!
Jammer Noa dat je nu verplicht thuis zit vanwege je blessure, hopelijk snel over zeg! Maar even kalm aan doen.
Mijn exBM stuurde me net een smsje vanuit verweggistan, leuk vind ik dat, dat ie aan me denkt!
Ik ga een warme douche nemen en lekker mijn bedje in zo.
Dessmuis, goede nachtdienst!