**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Nemo, ik snap jouw mannen ook niet. 't Ligt niet aan jou dus.

RP: kunnen we meegluren op fb?

Edit: Is 't je laatste nieuwe vriend, met 'n F? Dat is 'n leukerd! (op de enige foto die ik heb gezien )
Nou als het die F. is dan kom ik ook wel even naar Mexico om te daten
Het is inderdaad die laatste nieuwe vriend, F. Hij is zo leuk
Tsssssssssk Rianne!

En jij wil nog online gaan daten?!

Als het niks wordt zet hem dan eens op een vliegtuig, ik haal hem wel op van Schiphol
checkt fb en zegt: oei! Hij houdt wel van petjes maar voor deze keer zien we dat wel door de vingers
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:findingnemo schreef op 23 maart 2010 @ 21:02:

Als het niks wordt zet hem dan eens op een vliegtuig, ik haal hem wel op van Schiphol volgens mij gaan we dan met een heel welkomstcomité!
RP, waarom wíl je uberhaupt nog online gaan daten? Maar je mag hem natuurlijk ook naar ons toe op het vliegtuig zetten ;)
Mag er hier natuurlijk eigenlijk niks over zeggen, maar hij woont zo ver weg!! Twee uur vliegen! Het is dan wel het zelfde land maar toch een klere eind weg. We zien wel hoe en wat. Hij is hier binnen 2 weken weer en ja man o man wat is hij lekker
owja, en dus online daten voor iets wat dichterbij
Nemo, dat is inderdaad een vol balboekje!!! Ik snap je ergens wel, als ik denk wat ik graag "voor mijn dertigste" zou willen bereikt hebben, dan denk ik ook weleens dat dat nooit zal lukken. Dat komt denk ik omdat, toen ik dat verzon, dertig nog heel ver weg leek. Aan de andere kant denk ik dat dit soort dingen zich niet laat dwingen. Het komt op je pad wanneer het op je pad komt. Je hebt er, denk ik, net zoveel kans op wanneer je naar een verjaardag van een neef gaat dan wanneer je geld betaalt voor datingsites. Waarom gebruik je die tijd dat je nog niet aan de man bent niet om dingen te doen die met man lastiger zijn? Als ik jou was zou ik me vol op de studie en werk storten, veel afspreken met vriendinnen en het verder op zjin beloop laten. Tenzij je natuurlijk per se nu kinderen wil ofzo, dan zou k er eerlijk gezegd wel voor gaan, man of geen man!

Goed te horen dat de malaises vanzelf weer wegtrekken. Ik heb nu ook last van een heel kleine petite malaise haha. Ik vond het zo'n prachtige term. Een keertje moest ik me laten vaccineren en één van de mogelijke bijwerkingen was een algehele malaise, die ik ook prompt kreeg. Er is gewoon geen beter woord voor (trouwens, wie heeft er ook Grieks gehad vroeger? Ik herinner me dat in het oud Grieks de zinsconstructie zo was dat niet de persoon de emotie had, maar de emotie de persoon. Vond ik ook mooi). Ik voel me eigenlijk heel erg goed, het was heel leuk met mijn ouders, het is één en al liefde met mijn vriend en op mijn werk is het interessant en gezellig en er komen veel leuke nieuwe uitdagingen en veranderingen aan, maar mijn lichaam, dat voelt zich niet zo! Ik heb vier puisten ofzo op mijn gezicht, voel opeens een koorstlip pikken in mijn mondhoek (hopelijk zet het niet door) en ik bén me toch moe de hele tijd, echt niet normaal. Van de huis-dokters uit mijn omgeving heb ik gehoord dat het waarschijnlijk een lichte bloedarmoede ofzo is waar meer mensen in deze tijd van het jaar last van hebben, dus ik maar heel gezond eten, vitaminepillen slikken en beginnen met sporten (ik moet er niet aan denken werkelijk waar). Ik heb dit nog nooit gehad, hopelijk trekt het zo weer over.

Ine, hoe is het met jou? Je laatste gasten zijn weg hè? Ga je nog iets doen met Pasen? Is de Goede Week in Oostenrijk ook belangrijk of totaal niet? Hoe is het met je zoon?

Cadi, hoe is het daar aan het front? Man alweer terug en iedereen inmiddels wat meer gewend aan zijn nieuwe rol in het gezin?

Oh ik ga ook even in de achterkamer kijken wat Isiss geschreven heeft.

Fille, heb je al duidelijker voor jezelf wát er nou precies leuk en niet leuk is aan je baan en hoe je het heft in eigen hand kan nemen wat betreft de toekomst?
Klinkt niet leuk die malaise, marg, hoop dat je je snel beter voelt!

Voor mij gaat het gelukkig wel goed voor vandaag. Nog geen malaise, maar ik heb gewoon behoefte aan vakantie. Aan een diepblauwe lucht, een brandende zon en heel veel coktails ofzo.. Heb net gehoord dat ik een dikke voldoende heb gehaald voor mijn scriptie!!! Whoaaaaha Dus dat maakt mijn dag eigenlijk wel weer goed!
Proficiat!!!!!!!

Het valt trouwens wel mee hoor, ik zie er alleen niet uit (en ben moe). Mijn vriend noemt me nog steeds preciosa maar die heeft denk ik iets aan zijn ogen
Hey MZ, gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd!
Heb je trouwens Canadian Bacon weleens gezien Spijker (en Punica)? Toevallig gister gekeken!
Nee, wat is dat? Een recept of een tv-programma?
Oh, een Michael Moore film! Leuk, die zou ik ooit nog wel eens willen zien dan. Heb alleen al in geen tijden meer tijd voor een film. (ik hoopte dat het een tv-programma was, want ik heb nu een uurtje pauze dus dan had ik t even kunnen downloaden. Denk dat ik dan toch maar een uurtje ga pitten - slapen is weer een ramp)
Ik vond het best grappig, die vooroordelen en grappen over Canadezen. Ik weet er niets van, ik kwam er pas vorig jaar achter dat ze "ou" raar (of anders dan Amerikanen) uitspreken.

Slaap lekker!

Ik ben bijna afgewerkt en héb me toch een honger. Ik heb thuis gelukkig al artisjokken gevuld met tonijn klaarstaan, dus het is opwarmen en naar binnen schuiven. Vanavond ga ik er eens even voor zitten om weekmenu's te maken, dat is echt iets degelijks van vroeger vind ik, maar volgens mij kan je dan makkelijker gezond en afwisselend eten tegen een aardig prijsje. Ik heb me voorgenomen elke week één nieuw recept te maken, ik heb een miljoen recepten die op me wachten, en ik ben gek op koken, maar het komt er zo weinig van! In de weekenden kook ik vaak al vooruit voor door de weeks, dus dan heb ik er ook al niet zo gek veel zin in.

Ik ben trouwens wel into die degelijke shit, ik heb mijn huishouden ook op rolletjes tegenwoordig, no kidding!!!!!
Ik wilde dat ik es een huishouden had, haha . Merk wel inderdaad nu ik het heel druk heb ik belachelijk veel geld uitgeef aan eten, omdat ik niet op het geld let. Maar goed, na de zomer komt alles hopelijk in een rustiger vaarwater en kan ik de dingen ook eens ggan regelen.

Wat wel heel erg plezierig is, is dat mijn werk de kosten voor mijn volgende Europa bezoek op zich nemen. Mijn baas vind het goed dat ik het op de kosten van het project boek, omdat ze niet voor mijn verhuizing hebben betaald (doen ze alleen voor mensen die een vaste aanstelling krijgen). Dus da's wel weer mooi
Dat is zeker mooi! als je baas je 'vakantie" (of in ieder geval de vliegtickets) betaald

Klinkt als een goed plan dat koken marg! Heb je nog een paar leuke, makkelijke, low budget rescepten voor de inspiratie? Ik merk dat ik er hier wel vaak een piza inschuif... want ik heb soms echt geen zin om te koken en koken wordt bij mij vaak kokerellen (dus uitgebreid en veel pannen + rommel) en daar heb ik niet elke dag zin in eigenlijk... maar om nou welke week piza te eten... tja, 't is wel goedkoop :-) Hoeveel geld geven jullie eigenlijk uit aan eten per week?

Maare.. heejhallo, klinkt wel alsof je al aardig de amerikaanse eetgewoontjes aan het over nemen bent (Ik hier mis de thai en alles wat er op lijkt en afhaal die tot 10uur s avonds open is...)

En het voelt echt zo lekker dat die thesis nu echt klaar, er een leuk cijfer voor heb gekregen en dat zorgt echt voor een stuk minder stress. En met meer hoop voor de "tweede ronde" (tweede scriptie). Zo lekker dat ik vandaag een extra 'ik-verwen-mezelf-dag" heb gegeven.
quote:Margaretha2 schreef op 24 maart 2010 @ 15:20:

Ik vond het best grappig, die vooroordelen en grappen over Canadezen. Ik weet er niets van, ik kwam er pas vorig jaar achter dat ze "ou" raar (of anders dan Amerikanen) uitspreken.

Film niet gezien Ik weet dat van de "ou" wel => about wordt in canada vaak uitgesproken als aboat lol. Mijn schoonma praat ook echt canadees, mijn vriend en zijn pa hoor ik het eigenlijk niet aan. Mij schoonma zegt dus ook heel vaak "eh" : "lovely weather eh" etc

Verder zijn vriend en zijn pa echte canadezen gek op hockey, en tim hortons (canadese koffietent), en harveys(canadese hamburgerketen), en hebben een "hekel" aan amerikanen (zeg maar net als hoe wij tegen duitsers/fransen aankijken)

Ik heb vandaag heel hard gewerkt, en nu ben ik ook heel moe.... Ik ga effe lekker niksen vanavond dat heb ik zo verdient
Marg: ik heb ook al periodes genoten en van alles gedaan, maar toen kwam ie ook niet. Inmiddels ben ik alweer 2 jaar vrijgezel (niet te geloven dat het alweer zo lang geleden is dat ik erachter kwam!!) Iedereen zegt altijd: je moet niet zoeken, hij komt vanzelf, Maar ik weet het niet... Kinderen wil ik heel graag! Echt heel graag. Maar wel met iemand samen. Ik hoef ze dus niet kostte wat kost! Als je geen keus hebt dan doe je het wel in je eentje (kijk naar Kjong, kijk naar Cadi en kijk naar zoveel moeder die het vanwege omstandigheden alleen moeten doen), maar ik wil er niet bewust voor kiezen. Althans nu niet, mss dat ik daar later nog anders over denk!

Ik heb net met Bibbi op de chat gezeten en toen vroeg ie mn nummer en belde hij meteen! Hij klonk ook echt leuk! En sprak praktisch accentloos Nederlands. Echt wel heel knap als je bedenkt dat hij pas op zn 20e naar NL is gekomen (hij is nu 30) Merkte het ook al aan zijn schrijven wat echt foutloos is! Zelfs dtjes en ttjes! Hij wilde zondag langskomen voor een bakje koffie!! Maar helaas moet ik werken. Maar alleen al dat hij het wilde! (alhoewel de ervaring inmiddels leert: eerst zien en dan geloven...). Hij woont namelijk in Adam, dus dat is ook niet naast de deur.....

Leuk, ben benieuwd hoe dit verder gaat...

Mzon: gefeliciteerd!! Dat moet een fijn gevoel geven of niet?!
findingnemo, for what it's worth...ik was 4 jaar single, met hier en daar een scharrel voordat ik, geheel onvoorzien, weer aan de man kwam (huidige liefje dus). Of misschien moet ik dat juist wel niet zeggen als je 2 jaar al lang vind, sorry!
Oh, en ik zit dus in een enorm gehucht MZ, hadden we hier maar een afhaal chinees . ik moet gewoon snel een autootje kopen zodat ik mobieler ben. Gisteravond wel lekker gegeten bij collega's thuis, dus ik krijg heus nog wel eens wat naar binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven