E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets voor de volgende keer? Ik denk dat mijn arm dan allang genezen zal zijn.
World of Warcraft: Legion
@lika: ja klopt ook wel, maar na elven hadden we entree moeten betalen en dat vond ik een beetje overdreven, zeker als je weet dat je niet al te veel later weg moet ivm trein enzo...

(ik zeur gewoon mee :-))
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 23:06:

Maarre... als jij graag een darkroom wilt, Lika, dan regelen we er alsnog een hoor. Ik heb er verder geen principiële bezwaren tegen ofzo. Lika, ik heb nog wel een opvouwbare darkroom op zolder liggen. Die neem ik wel mee.
Known to cause insanity in laboratory mice
.
hm, is dat verwarren niet juist dé remedie tegen zeuren?
Om nog even op de muziek terug te komen; die heb ik wel gemist hoor, gedurende de meet.

Later op de avond toen we met een stel daar bij de bar stonden en de muziek aanging werd het wel gezellig. Niet dat het daarvoor niet leuk was, maar jullie begrijpen me. Muziek brengt gewoon sfeer mee. Dus dat had wat mij betreft eerder aan gemogen..

Maar da's persoonlijk natuurlijk.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ik snap je hoor! De eerste paar uur vond ik het wel fijn, want anders hoor ik nog slechter, maar zo in de loop vd avond is dansen wel leuk en het mingelt (voor de liefhebbers: hengelt) makkelijker. Ook voor mensen die nu veel op dezelfde plek zaten wat makkelijker misschien?
.
Hengelen? Naar en met wie dan?

Ik kom juist voor de wijven! Juíst voor het kippenhok en de gezelligheid. Mannen, bah!

Oh, maar was er de vorige keer bezwaar tegen muziek, echt? Waarom dan? Kan me er persoonlijk niets bij voorstellen.

Ok, het moet niet loeihard staan zodat je in elkaar oren moet schreeuwen, tetteren, krijsen of wat dan ook, maar gewoon..zo subtiel aanwezig op de achtergrond? En later wat harder?

Dansen is leuk!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nou, ik laat me fijn verrassen deze keer. Maar dat komt vast wel goed
Courage, echt? Werd er vorige keer muziek op de achtergrond gedraaid? Heb niets gehoord

Waarschijnlijk door het gekakel ja.
nee, tijdens hoeft de muziek van mij ook niet harder. maar vanaf uurtje of half tien voor de liefhebbers? Ik weet niet wat de bezwaren waren natuurlijk, maar beste van beiden?

En dat hengelen, lieve qwertu, bedoelde ik niet zo serieus hoor :-)... Ik noemde het (met de essentiele toevoeging 'voor de liefhebbers') omdat mamalief in een quote het door mij gebruikte woord 'mingelen' zo subtiel had veranderd in 'hengelen' ik stel hengelbijeenkomsten juist niet zo op prijs, dat was met een meeting jaaaaren terug van singles nogal de sfeer (ondanks de weinige mannen) en dat beviel me niet zo, die vleeskeuring...

En natuurlijk: als je wilt mingelen moet je van je veilige plekkie komen, ik zag hier alleen een paar mensen schrijven die zich daar te verlegen voor voelden, en ik kan me voorstellen dat de drempel lager is als je staat (te dansen). vandaar :-)
sterker nog, volgens mij werd er nu ook muziek gedraaid op de achtergrond. Ik herinner me dat het tijdens het eten aan of harder werd gezet (niet de verjaardagsmuziek), waardoor de moed me even in de schoenen zonk haha. niemand leek het te horen en later ik ook niet meer (of was uitgezet)
Er was inderdaad muziek, maar niet te hard want anders kon men elkander helemaal niet meer verstaan. Van mij hoeft het ook niet al te hard tijdens het eten of daarvoor.

@Laura: Denk dat het harder leek omdat men, met mond vol, eindelijk eens het smoeltje dichthield
ah ja, maar da's toch anderrrs

*verheugt zich nou al op zeurhoekje ;-)*
.
Ik lees niet mee hoor, maar ik kon toch niet verhelpen dat in net dat stukje wat ik wel las jullie lekkere, niet té dure wijnen willen voor een volgende meet? Denk dan eens aan een arme Franse wijnboer zoals moi he...
hahaha geve leest niet mee, maar wel net dat ene. Vraag me af hoe mensen dat toch altijd doen... Kom je zelf dan ook?
Hengelmeets zijn er volgens mij genoeg geweest (denk aan de ladies nights in een niet nader te noemen parenclub waar het halve forum op af kwam ).

Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit

te wachten....

Muziek is leuk, maar ik ben (als ik niet zit te forummen of te verlegen ben) nogal een kakel kip, dus ik vind het gekakel wel gezellig
quote:Laura289 schreef op 24 maart 2010 @ 16:02:

hahaha geve leest niet mee, maar wel net dat ene. Vraag me af hoe mensen dat toch altijd doen... Kom je zelf dan ook?Ik mag alleen nog naar het zuiden reizen van mijn vrouw wegens te grote verleidingen in het noorden.
* Off topic *

Geve, maak jij ook port van walnoten? Of heb je die niet in je boomgaard?
quote:Helaholalalala schreef op 24 maart 2010 @ 16:31:

* Off topic *

Geve, maak jij ook port van walnoten? Of heb je die niet in je boomgaard?Ik heb geen port-bomen (had ik die maar!) maar wel ontzettend veel walnoten!!! En ja, ik maak walnoten-port met hele walnoten (inclusief bolster) geplukt in juli. Lekker he?
.
quote:qwertu schreef op 24 maart 2010 @ 16:47:

Arm omdat je goedkope wijn hebt? Die wel lekker is?

Mooi. Mensen, de wijn is geregeld hoor! Over hoeveel hectoliter spreken we ongeveer? Misschien moet die worden geleverd en als ik dan toch in de buurt ben, ach...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven