We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, ik ben weer lekker aan het werk. Vanacht de hele nacht een haarbal genaamd oedipoes tegen me aan gehad. Ze slaapt weer graag dicht bij me, in de buurt van mijn hoofd. Deed ze al jaren niet meer, dementeren
Leuke foto's MV, poes met tas. En eigenlijk nog wel een mooie tas ook. Hoe is het met bambi afgelopen? Ziet er wel heel zielig uit hoor.

Anneke, leuk plekje om te wonen. Alleen sneeuw in september is mij een beetje te vroeg. We hebben hier in december en januari meer dan genoeg sneeuw gehad.

Mittens, ik heb net ff youtube aangezet. Hard. En de hond vond het maar niks dat het vrouwtje in ene zo raar deed in de kamer. Ze wou niet met me dansen Geen Baseball fan dus... ze ging in mn arm happen, dom ding. Of zou het toch door het zingen komen? Zo vals zing ik niet dus daar kan het niet aan liggen...

Male, wat een goed idee om een fotoreportage te laten maken van je katten. Gaan die van mij echt niet ok vinden. Stil liggen? Ja op bed/bank/stoel om te slapen maar mooi zitten? No way. En die mevrouw is veeeeels te eng, die kennen we niet dus wegwezen!!!

Mooi verhaal Miss Loki, papapoes...

Bengelie, lekker toch zo'n warme haarbal op je hoofd? Morgana ligt altijd ernstig in de weg. Dan duw ik haar omhoog, het is nog altijd mijn kussen.

En Tara is mega gore stinkscheten aan het laten

Vast dat rauwe ei van gisteren...
quote:Ratteke schreef op 25 maart 2010 @ 11:53:

Male, wat een goed idee om een fotoreportage te laten maken van je katten. Gaan die van mij echt niet ok vinden. Stil liggen? Ja op bed/bank/stoel om te slapen maar mooi zitten? No way. En die mevrouw is veeeeels te eng, die kennen we niet dus wegwezen!!!

Ja daar was ik ook bang voor van te voren, maar zij heeft zelf ook een stuk of wat katten en aan het einde van de dag hadden we toch wel een boel mooie foto's. We hadden eerst alles op groen papier en daarna op wit en elke poes kwam 2 keer aan de beurt. Poes D was echt aan het poseren, die is al zo verwaand en die vond dat ze eindelijk de aandacht kreeg die ze verdient ofzo Kater V die nergens bang voor is, die had er helemaal geen zin in, en die was ook het moeilijkste. En poes S is juist een bangerdje maar daar hadden we de mooiste foto's van want lokken met snoepjes, lievelingsvoer, veel speeltjes en dan komt het echt wel goed. Twee maanden later was ze dood dus we hadden het precies op tijd gedaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze is sowieso een gekkerd hoor die kat. Als vriend en ik met elkaar bellen ( een thuis ander niet) komt ze ook altijd op de telefoon afgerend. Je kan dan ook bellen met haar hahaha
quote:Bengelie schreef op 25 maart 2010 @ 12:21:

Ze is sowieso een gekkerd hoor die kat. Als vriend en ik met elkaar bellen ( een thuis ander niet) komt ze ook altijd op de telefoon afgerend. Je kan dan ook bellen met haar hahahaIk heb daar een filmpje van. Helaas te donker om op youtube te zetten maar oh oh oh, dat vind ze NIET leuk!!! K. was eens met zijn neef aan de telefoon. Neef belde. Ze hoort de ringtone en verandert van een lieve zachtaardige kat in een hellefurie!!! Ze viel K. gewoon áán en bijten! Dit was echt niet normaal hoor. Later zag ze dat ik het zat te filmen en toen was ik aan de beurt. Ik werd gewoon bang voor dr! Echt heel bizar. Hoge tonen, de mixer (levensgevaarlijk om dat ding te gebruiken en zij kan de keuken in) bepaalde liedjes.... dan is het echt een rotkat.
Dat vind ik ook z geweldig aan katten. Ze hebben stuk voor stuk hun eigen karakter. Ik word elk ochtend wakker met Loki tegen mn schouder aan, zo lief. Balthasar springt op bed, piept een paar keer om even te laten weten dat hij er is en dat er geaaid mag worden. Tijgertje sluipt binnen en gaat in de het holletje onder de tv liggen (die staat op een onderstel van een krabpaal, stond de tv hoger en tijger zn favo plek als we slapen) Luna slaapt overal en nergens, vanmorgen lekker aan het voeteneind. Ze is wel zo slim op op t randje te liggen want daar ligt ze het rustigste.....
Zijn jullie beesten ook zo aan het genieten van de zon? Ik vind dat zo'n leuk en schattig gezicht als ze zo liggen te rollebollen buiten op het stoepje over de grond omdat ze het zo fijn vinden in het zonnetje
Stressed is just desserts spelled backwards
Luna heeft dat als ik een filmpje op mn telefoon afspeel, of bepaalde kattenfilmpjes. Eerste keer schrok ik, beet ze ineens in mn teen, iets in die filmpjes triggert dat, bepaald geluid ofzo, word ze lijp van.....
Hier een filmpje van Ludo, hij waste zich nogal graag. Ook de andere katten, Zoals Tijgertje in dit filmpje, die konden dat niet zo waarderen, dus dan ging Ludo meppen, en zichzelf wassen. Was hij urenlang mee bezig. aan het einde zie je Lilo de zolder op komen lopen. Het duurt een minuut of 8, na ongeveer een halve minuut word het beeld recht en lichter. Wel heel grappig hoor om te zien....je kan ook goed zien hoe scheef zn hoofdje staat op sommige momenten....

http://www.youtube.com/watch?v=Qoho6F7Qw8A
Meiden, wat is het heerlijk buiten!! Mmmmm, heb net eindelijk m'n eerste echte zonnestraaltjes gehad. Ik was vanochtend eerst naar een kennismakingsgesprek bij een loopbaancoach en zojuist heerlijk een half uur op het balkon, kopje koffie erbij, poes ernstig tevreden op schoot. Echt verrukkuluk.

En ik heb oprecht te doen met de tetteraars die moeten werken of binnen zitten vandaag. Eigenlijk zou iedereen vroeg naar huis toe moeten mogen.

Ik voel me echt een gelukkeling vandaag!

Deze is voor jullie:

Anneke, wat een enorm schattige foto's van die 2! Ze doen elkaar wel na hè, prachtig.

Straks naar de stad, hopen dat ik iets leuks kan vinden. Hoewel mijn gewicht ook nog wat hoger is dan ik zou willen. Maarja, dit weer roept echt om nieuwe kleren toch?

Ratteke, mooi vooruitzicht hoor, dit weekend. Weet je al wat je gaat doen? Ik duim voor mooi weer. En we willen je natuurlijk NIET zien hier op het forum hè!

Oh, en succes met Tara....

Anneke, je maakt me zo nieuwsgierig naar Canada! Het staat echt op mijn lijstje van bestemmingen-die-ik-gezien-moet-hebben. Toevallig hebben we sinds kort contact met een (tot voor kort) onbekende nicht van man, die ook in Canada woont. Dus steeds meer redenen om er een keertje naartoe te gaan. Al benijd ik je absoluut niet om die beren-overlast! Getsie, wat lijkt me dat eng! Hebben jullie er echt last van gehad?

Mal, mooi zeg, die foto´s. Ik vind het echt wonderlijk hoe goed die poezels erop staan. Kan me niet voorstellen dat die van mij daaraan zou meewerken. Maar waarschijnlijk heeft de fotografe wel veel ervaring en trucjes. Wat fijn dat jullie ´net op tijd´ waren..

Oh, en snotterende en niesende katten, gelukkig heb ik daar geen ervaring mee! Het klinkt wel heel grappig hoor, ook hoe gewoon en herkenbaar dat voor jullie is. Snot op de ramen en wegduiken als er een nies aankomt

Geniet lekker allemaal, vandaag!
Jaaaa, wat een zalig weer hè! Jammer dat dit de laatste dag is, maar goed, dit hebben we toch weer mooi meegenomen.

Anneke...wat woon jij mooi!! *tikje jaloers* Nou ja, ik mag me eigenlijk met mijn woonomgeving ook in mijn handjes knijpen: op de rand van Veluwe en Betuwe, volledig vrij uitzicht vanuit de woonkamer, 's nachts fluitende roodborstjes, spechten in de boom (zo leuk, dat geroffel), eekhoorntjes op de parkeerplaats ochtends... Ik kom van origine uit de Randstad maar hier krijgen ze me niet meer weg!

Ik ga zo even een foto neerzetten van mijn balkonafrastering, zou ik nog voor Eli doen.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Eli, zo heb ik dus mijn balkon cat-proof gemaakt. Ziet er niet uit, maar is wel effectief. Elke tuin-designer krijgt vast een rolberoerte als 'ie dit ziet

Foto is net genomen, kunnen jullie gelijk mijn uitzicht zien!
Oeps, m´n zonnetje is wel een beetje groot uitgevallen!

MissLoki, hij is wel grondig met z´n wasbeurt hè? Leuk!

Ik ga zo je pakje afgeven op het postkantoor, hopelijk is het morgen dan binnen.

Mal, hier ook een kat die enorm geniet van het zonnetje! Zo heerlijk rollebollen op de grond buiten, en dan zo´n smal koppie (z´n wit lijkt dan extra helder wit), hele kleine streepjes als pupillen, en maar z´n neusje in de lucht om alles geurtjes op te snuiven. Net op m´n schoot ook zo´n uitgebreide wasbeurt gehad. Je ziet ´m gewoon genieten.

Tss, zit ik hier allemaal lieve dingen over hem te schrijven, zit hij in de tussentijd geheel illegaal van onze enige plant in huis te knabbelen.

En nu ga ik echt op pad hoor. Zit ik een beetje te forummen terwijl het zo lekker is buiten. Hoewel, de balkondeur staat open, dat geldt ook toch?
Heerlijk Splinter, zo'n groot zonnetje!!

Ik las trouwens laatst dat we de heetste zomer ooit gaan krijgen! Voorspeld door één of ander weerbureautje in Engeland en zij hadden dus ook de afgelopen lange sneeuwwinter goed voorspeld. Ben benieuwd.

Ik ga zo ook op pad, eindelijk onze uitvergrote trouwfoto's ophalen en bij de Hema foto's laten afdrukken voor een fotocollage die nog gemaakt moet worden voor as. zaterdag (gelukkig niet door mij ). We hebben dan nl. het trouwfeest van het stel waar we dus afgelopen zaterdag het vrijgezellenfeest van hadden. Van een selectie van de foto's van die dag, wordt er dus een collage gemaakt. Dus ik ga zo ff een rondje Arnhem doen.

Tot later!!!

wauw wat een superweer!

Ik heb net lekker buiten mn brood opgegeten en ga zo weer aan het werk.

Late lunch maar moet dan ook door tot 17.45u

geniet er allemaal lekker van!!
Ik ben lekker op weg naar huis maar aan de noordhollandse kust raakt het al bewolkt . Ben benieuwd of de poezen inmiddels begrijpen hoe die kattentunnel werkt.

Biebelie, veel plezier vanavond!

*ga nu even duimen dat de wolken verdwijnen*
Het is weer helemaal mis met me hoor. Kloothommel van een baas belde álwéér. Ik heb niet opgenomen en ben Tara gaan uitlaten. En toen voelde ik me al niet helemaal in orde. Thuis gekomen K. gebeld en daarna mn baas. En die snapt het niet. Niet wat ik heb. Waarom het een hele tijd goed gaat en nu weer mis is. Hij wil morgen met me praten omdat hij volgende week op vakantie is. Toen heb ik gezegd dat ik morgen niet kom. En he was not amused toen ie dat hoorde. Hij is bang dat ik straks maanden uit de running ben. Neeeheeej, maandag ga ik gewoon weer werken. Oh, waarom kan je dat nu dan niet? Djeez man, omdat ik nu mn medicatie moet instellen. Ik werd helemaal overstuur er van, huilen. Wat een oetlul zeg. Hij is geen arts en snapt dus niks van hyperventilatie.. mn stiefkind komt er aan ff stoppen
quote:Olijfje_ schreef op 25 maart 2010 @ 13:23:

Heerlijk Splinter, zo'n groot zonnetje!!

Ik las trouwens laatst dat we de heetste zomer ooit gaan krijgen! !!

Veel succes in de stad.

Ik zou bijna hopen dat je niet in NL woont . Ik kan niet tegen hitte, en door mijn katten kan ik ook geen deur of raam open zetten.

Net kon ik om mijzelf lachen, dacht echt dat ik paranoide aan het worden was. Even snel een boodschap doen en naar de apotheek (ik heb denk ik bronchitus maar ik kan pas morgenochtend naar de HA, maar ik krijg geen adem dus even wat medicijnen gehaald).

Volgt er een auto mij, dus was daar zo mee bezig dat ik prompt voor mijn huis weer uitkwam terwijl ik naar de apotheek moest.

Daar mijn auto neergezet, kom ik naar buiten, staan er 2 mannen in mijn auto te turen en in een taal die ik niet versta hadden ze het over iets, ze wezen naar iets in mijn auto, maar er ligt niets in. Nou ja, ben weer heerlijk thuis.

Heel wat jaren geleden heb ik iets grappigs meegemaakt toen ik ook dacht dat ik achtervolgt werd. Een auto bleef maar achter mij aan rijden dus ik allerlei straatjes in en probeerde van hem af te komen. De gekste capriolen uit gehaald maar hij bleef achter mij aan komen. Op een gegeven moment reed hij mij klem, ik had destijds nog geen mobiel dus auto op slot en wachten wat hij wilde. Dus hij klopte op mijn raam, hij had interesse in mijn auto, ik had een "te koop" papiertje in het achter-zijraam hangen. Wat ik in de schrik helemaal was vergeten hahahahahhahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ach Ratteke

Heel goed van je dat je eerlijk durft te zeggen waar het op staat. En begrijpelijk dat je ervan moet huilen. Wat vervelend dat hij het niet gewoon begrijpt. En wat zou het veel gemakkelijker zijn als het een gewoon griepje is...

Heb niet teruggelezen, maar wat/hoeveel heb je vandaag genomen? Kan het zijn dat het te weinig is?
Ratteke, mail hem zo dat het je beter lijkt even deze dagen de dingen over de mail te regelen. Dat je intentie is om maandag te gaan werken maar dat je door dit soort dingen weer helemaal van je apropos bent. Ja is misschien ook niet de beste oplossing maar zo schiet het voor jou ook helemaal niet op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik tetter trouwens bijzonder weinig, want middenin de tentamen/paper-periode. Maar af en toe lees ik wel eens wat bij.

Daarnet zag ik een echt paddenpaar in de tuin, heb veel foto's gemaakt. Poef zag ze ook, ging erop af, en schrok drie meter de lucht in toen de pad ging wandelen. Zat hij even verderop te mauwen of er niks aan de hand was, de schijtbroek

Hier een paddenspam:

He Ratteke, het is echt een hork zeg! Is het misschien een optie om de bedrijfsarts in te schakelen? Die dan hopelijk wel aan je baas kan uitleggen dat je juist nu even tijd nodig hebt om er straks weer tegenaan te kunnen.
Heb net heerlijk tegen stiefkind aan gehuild. Ik heb nu 2 bromazepam op. Net voor het gesprek met baas de 2e ingenomen. Maar die helpen nu niet. Om er nu nog een in te nemen... tsja, twijfel nog. Echt hoor, elke dag bellen daar wordt je toch ook zenuwachtig van? Ik heb het hem nu wel gezegd dat ie dat niet moet doen. Hij gaat nu dus ook niet meer bellen. Morgen niet en volgende week ook niet.

Ik zal denk ik wel een oproep krijgen voor de bedrijfsarts. Maar ook hem hoef ik eigenlijk niet te vertellen wat ik heb. Ga dat waarschijnlijk wel doen. Maar degene die alles te horen krijgt is de meneer van het RIagg. Hij kan me helpen. Mijn baas niet en de bedrijfsarts ook niet. Pffff zeg, wat een situatie. Er is een topic geweest van iemand die had ook zo'n baas. Die belde zelfs 2 keer per dag, ook 's avonds. Straks eens opzoeken, misschien staan daar nog wat tips in van mensen.

Paddentrek is iid weer begonnen. K. heeft gisteren twee n......de padden aan de andere kant van de weg gezet. Brrrr daar moet ik dan weer niet aan denken om de beesten te moeten aanraken.

En nu ga ik echt de zaadjes van Sarah Scott planten! Hier schijnt de zon nog. Dag lieverds!
Meiden, later meer! Heb erg genoten van de foto's (kittens, ja, kittens ) maar moet zo bij de fysio zijn en wil daar niet helemaal bezweet van het harde fietsen arriveren...

Ratteke, goed dat je je baas duidelijk hebt gemaakt dat ie nu echt niet meer moet bellen.
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2010 @ 14:49:

.He MV! Ik heb je gevonden. Ik wilde weer eens naar je site toe (vorkje en prikken ed) en hij doet het niet meer? Komt het nog terug of ben je er mee gestopt?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven