Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
donderdag 25 maart 2010 om 09:31
Er zit ook een pagina achterin waar je meer manier moet bedenken om je Journal te Wrecken. Hebben jullie daar al iets bij bedacht?
Ik las al dat je de versie zónder 'burn this page' alsnog in de fik kan zetten.
Zelf dacht ik aan:
* eroverheen rijden
* Onder stroom zetten
*...... ??
De douche opdracht heb ik ook nog niet gedaan. Denk dat Wreckie dat wel best prettig zou vinden, want die peper begint m te jeuken ondertussen.
Ik las al dat je de versie zónder 'burn this page' alsnog in de fik kan zetten.
Zelf dacht ik aan:
* eroverheen rijden
* Onder stroom zetten
*...... ??
De douche opdracht heb ik ook nog niet gedaan. Denk dat Wreckie dat wel best prettig zou vinden, want die peper begint m te jeuken ondertussen.
donderdag 25 maart 2010 om 09:43
* de hond erop laten kauwen
* de kat er met vieze poten overheen laten lopen
* aan een baby geven (idee van Chayuz!)
* parfum erop spuiten
* met verschillende kleuren eten een pagina verven
Ik heb een lege ingepakt en allemaal knutsel frutsel spulletjes erbij geven...
* de kat er met vieze poten overheen laten lopen
* aan een baby geven (idee van Chayuz!)
* parfum erop spuiten
* met verschillende kleuren eten een pagina verven
Ik heb een lege ingepakt en allemaal knutsel frutsel spulletjes erbij geven...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 25 maart 2010 om 13:00
quote:noahtb schreef op 25 maart 2010 @ 12:48:
Woehoeee . Krijg net een mailtje dat m'n bestelling verzonden is dus ik kan vanavond ook beginnen met wrecken!
Veel plezier noahtb!
Ben gisteren ook enthousiast begonnen. Eerst een hoop zooi gekocht bij de hema, stiften, markers, stickers: foam, glitter, letters, zakken vol! Sja ik heb niks meer in huis. Ben benieuwd hoe oud de gemiddelde wrecker is. Haha, ik ben bijna 50, t moet niet gekker worden. Hartstikke leuk om te doen
Woehoeee . Krijg net een mailtje dat m'n bestelling verzonden is dus ik kan vanavond ook beginnen met wrecken!
Veel plezier noahtb!
Ben gisteren ook enthousiast begonnen. Eerst een hoop zooi gekocht bij de hema, stiften, markers, stickers: foam, glitter, letters, zakken vol! Sja ik heb niks meer in huis. Ben benieuwd hoe oud de gemiddelde wrecker is. Haha, ik ben bijna 50, t moet niet gekker worden. Hartstikke leuk om te doen
donderdag 25 maart 2010 om 13:04
donderdag 25 maart 2010 om 13:21
quote:kjong schreef op 25 maart 2010 @ 13:18:
Oh.
My.
God.
Jullie halen niet alleen ideeen van het internet.
Het boek zelf zegt ook nog wat je moet doen!
Creativiteitontwikkeling, mijn aars.
Ja en wat is je punt nu? Het punt is juist niet tussen de lijntjes te kleuren en te doen wat je zelf leuk vind....
Maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden.....
Oh.
My.
God.
Jullie halen niet alleen ideeen van het internet.
Het boek zelf zegt ook nog wat je moet doen!
Creativiteitontwikkeling, mijn aars.
Ja en wat is je punt nu? Het punt is juist niet tussen de lijntjes te kleuren en te doen wat je zelf leuk vind....
Maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden.....
Heb ik dat?!
donderdag 25 maart 2010 om 13:29
quote:Olive01 schreef op 23 maart 2010 @ 21:28:
Ach... heeft iemand sgaapie genaaid?
Courage no harm, moest er wel om lachen, ben nog vriendjes met ex hoor dus die was wel nieuwsgierig en kent mijn perfectionisme, dus toen hij wist wat het was. Pakte Journal, rende naar boven, deed raam open en gooide het de tuin in . Soms snapt hij het wel. Maar ook o zo vaak niet .
Tis wel een lief sgaapie wat ze "genaaid" heeft
Ach... heeft iemand sgaapie genaaid?
Courage no harm, moest er wel om lachen, ben nog vriendjes met ex hoor dus die was wel nieuwsgierig en kent mijn perfectionisme, dus toen hij wist wat het was. Pakte Journal, rende naar boven, deed raam open en gooide het de tuin in . Soms snapt hij het wel. Maar ook o zo vaak niet .
Tis wel een lief sgaapie wat ze "genaaid" heeft
Heb ik dat?!
donderdag 25 maart 2010 om 13:48
donderdag 25 maart 2010 om 13:48
donderdag 25 maart 2010 om 16:24
donderdag 25 maart 2010 om 18:41
Emmetje, dat heb ik ook wel
Ik zit ook steeds lege pagina's te zoeken waar ik gewoon een eind weg kan kleuren zonder een opdracht in de weg te zitten. Staat zo vrolijk!
Wat wel onhandig is...als ik mijn 'sew this page' wil doen, dan moet ik door mn krantenartikelen heen naaien die op de volgende pagina staan. Die had ik nl al gedaan omdat ik dat artikel wilde bewaren. Vond mn WTJ wel een goede plek daarvoor. Maar he...als ik dat aankan, erdoorheen naaien, dan heb ik wél heel goed gewrecked! ;-p
Ik zit ook steeds lege pagina's te zoeken waar ik gewoon een eind weg kan kleuren zonder een opdracht in de weg te zitten. Staat zo vrolijk!
Wat wel onhandig is...als ik mijn 'sew this page' wil doen, dan moet ik door mn krantenartikelen heen naaien die op de volgende pagina staan. Die had ik nl al gedaan omdat ik dat artikel wilde bewaren. Vond mn WTJ wel een goede plek daarvoor. Maar he...als ik dat aankan, erdoorheen naaien, dan heb ik wél heel goed gewrecked! ;-p